انتشار فیلم مالیخولیایی و شاعرانه دیوید لینچ

منبع: ایران آرت

116

1399/2/31

10:42


ایران آرت: "دیوید لینچ" اعلام کرد که فیلم کوتاه "آتش" (Fire (Pozar)) را در کانال یوتیوبش منتشر می‌کند. این فیلم به نویسندگی، کارگردانی و انیماتوری لینچ و آهنگسازی "مارک زبروفسکی" ساخته شده است. این فیلم پیش‌تر به نمایش در آمده بود اما برای اولین بار است که به صورت آنلاین منتشر می‌شود. 

لینچ در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه با دانشکده‌ی کالیفرنیای جنوبی گفته بود: "تمام هدف این آزمایش ما این بود که من هیچ چیزی در مورد مقاصدم نگویم و مارک آن را به روش خودش تفسیر کند. بنابراین باید بگویم که تجربه‌ی موفقی بود، و من از آهنگسازی مارک برای کوارتت زهی پندرسکی لذت بردم."

زبروفسکی اضافه کرده بود: "فکر کردم که به معنایی خاص یک فیلم شدیداً مالیخولیایی است و ضمناً شاعرانه است. سعی کردم بی‌آنکه بیش از اندازه صریح باشم، کاری که دیوید قصد انجامش را داشت به تصویر بکشم. برای مثال، چیزی وجود دارد که به طوفان شبیه است بنابراین من از اجرای زخمه‌ای بسیار زیاد استفاده کردم، اما برای اضافه کردن عناصر شاعرانه خطوط ملودیک را به کار بردم."

به‌گزارش ۳۰نما، لینچ که به تازگی با انتشار ویدیوی کوتاهی وضعیت‌ آب و هوای لس آنجلس را هم از قرنطینه گزارش کرده بود، می‌گوید این روزها سرگرم ساخت چراغ دیواری در کارگاه خودش است. او پیش‌تر اظهار امیدواری کرده بود که دنیا پس از پاندمی کرونا "معنوی‌تر" شود و مردم با هم مهربان‌تر باشند. او در ماه‌های گذشته فیلم کوتاه "جک چه کار کرده است؟" را هم از طریق نت‌فلیکس منتشر کرده بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو