دانلود نسخه هک شده بازی Dead Rising 2 Off The Record برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Dead Rising 2 Off The Record برای PS4


منبع: دانلود ها

181

1398/4/9

11:47


نسخه اول بازی Dead Rising در زمان عرضه یک بازی بسیار نوآور و جدید بود، بازی ای که اصلاً شبیه به عناوین زامبی دار دیگر نبود و بیشتر جنبه طنز داشت. برای زمان خود بازی Dead Rising یک بازی بسیار قابل تقدیر بود، ولی نسخه دوم آن سعی نکرد همانند نسخه اول نوآور باشد و همین موضوع باعث شد که یک عنوان عالی به یک بازی متوسط تبدیل شود. بازی Dead Rising 2 Off The Record در حقیقت یک Spin-Off برای نسخه دوم است که اینبار شخصیت محبوب نسخه اول یعنی Frank West را به بازی بازگردانده است. داستان در نسخه های قبل آنچنان بخش مهمی نبود و مسلماً از یک Spin-Off ساده هم نمی توان انتظار بیشتری داشت.

وقایع بازی Dead Rising 2 Off The Record، هم راستا با زمان نسخه دوم و ماجرای چاک (Chuck) اتفاق می افتد. در نسخه اول ما شخصیت فرنک وست را دیدیم که یک عکاس حرفه ای برای مطبوعات است. پس از پخش شدن ویروسی خطرناک و زامبی شدن مردم آمریکا، فرانک تصمیم می گیرد از فرصت استفاده کند و با ورود به یک فروشگاه بزرگ، تا می تواند از زامبی ها عکس بگیرد. او به هلیکوپتری که وی را روی پشت بام فروشگاه پیاده کرده بود، می گوید که ۷۲ ساعت دیگر به آنجا بازگردد تا او را سوار کند.

Dead Rising 2 Off The Record-P2P

Update v1.02; ID: CUSA-04273

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Dead-Rising-2-Off-The-Record

در طول بازی Dead Rising 2 Off The Record شما ۷۲ ساعت وقت داشتید که بخش داستانی را تمام کنید و وارد ماجراهای این فروشگاه شوید. در نسخه دوم به طور کلی یک شخصیت جدید به جای فرانک جایگزین شد که چاک نام داشت، ولی Capcom دوباره با Off the Record فرانک وست را بازگردانده است. بازی این طور روایت را آغاز می کند که فرانک پس از وقایع نسخه اول، خیلی معروف می شود. همه از او به عنوان یک قهرمان یاد می کنند که توانسته با زامبی ها مبارزه کند و نجات پیدا کند. شهرت و ثروت وارد زندگی فرانک می شوند، ولی دیری نمی گذرد که فرانک تمام سرمایه خود را از دست می دهد و دیگر محبویت گذشته را ندارد.

او در تلویزیون برنامه ای را به نام Terror is Reality می بیند که در حقیقت چاک شخصیت اصلی نسخه دوم هم در آن بازی کرده بود. این برنامه انسان ها را به جان زامبی ها می اندازد و پس از یک مبارزه خونین و تصویربرداری از آن، به فرد شرکت کننده پول بسیار زیادی می دهد. فرانک هم برای اینکه پولی بدست آورد و هم شهرت قدیم خودش را بازگرداند، در این برنامه شرکت می کند.

info

Photojournalist and original hero of Dead Rising’s Willamette incident, Frank West, takes center stage once again in Dead Rising 2: Off the Record. Forget what you know about Dead Rising 2, as players will experience a re-imagining of the Fortune City outbreak. The new ‘Off the Record’ story line means an all new Dead Rising 2 experience, where Frank faces off against hordes of twisted enemies, builds more outrageous combo weapons, follows his own unique mission structure, and explores brand new areas of Fortune City to get his biggest scoop yet.

Join Frank as he indulges in the insanity of ‘Uranus Zone’, Fortune City’s very own theme park. Full of deadly rides and crazy attractions, the sci-fi themed Uranus Zone is a true zombie-killing paradise. Fans have asked for it and now Dead Rising 2: Off the Record delivers a fully realized Sandbox Mode! Available from the outset, players can now explore all Fortune City has to offer without having to worry about the clock.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 Off The Record v1.02 PS4-P2P :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو