معرفی ۷ ماسک میوه ای برای شادابی پوست و زیبایی صورت

معرفی ۷ ماسک میوه ای برای شادابی پوست و زیبایی صورت


منبع: آرگا

178

1399/3/4

10:41


داشتن پوستی زیبا و درخشان نقش مهمی را در زیبایی ایفا می کند که با کمک ماسک میوه ای می توانید پوستی شفاف و شاداب داشته باشید، در این مقاله شما عزیزان را با چند ماسک میوه آشنا خواهیم کرد.

معرفی ۷ ماسک میوه ای برای شادابی پوست و زیبایی صورت

این روز ها اکثر خانم به دلیل مشکلات ناصافی پوست به جای استفاده از ماسک های طبیعی از لوازم آرایشی استفاده می کنید که علاوه بر موقت بودن به مرور زمان سبب آسیب رساندن به پوست می شود در صورتی که با کمک ماسک میوه می توانید مشکلات پوستی تان را برای همیشه برطرف کنید.

معرفی چند ماسک میوه ای

با استفاده از میوه هایی مانند : کیوی، پرتقال، خیار و… می توانید برای همیشه از شر کرم پودر های مختلف خلاص شوید و بدون آرایشی پوستی درخشان و صاف داشته باشید، بهترین و سالم ترین ماسک ها، میوه ها می باشند فقط باید دقت باشید در صورتی که به میوه خاصی حساسیت دارید از آن استفاده نکنید زیرا ممکن است مشکلاتی را برای پوست تان ایجاد کند و پیش از استفاده از این نوع ماسک ها حتما میوه ها را به خوبی شسته و از میوه های تازه استفاده نمایید همچنین با کمک پنبه و محلول پاک کننده تمام آرایش را از روی صورت تان پاک نمایید و در نهایت صورت تان را شسته و خشک کنید.

معرفی هفت ماسک میوه ای

همه خانم ها دوست دارند پوستی زیبا و شاداب داشته باشند که با کمک ماسک میوه ای که در عین طبیعی بودن، ارزان قیمت نیز می باشد می توانند پوستی بدون مشکل داشته باشند، در ادامه مطلب هفت ماسک طبیعی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

۱. ماسک سیب

استفاده  از سیب به عنوان یکی از بهترین ماسک های طبیعی برای درخشان شدن پوست محسوب می شود، می توانید نصف سیب رنده شده را با یک قاشق چای خوری ماست، یک قاشق چای آرد جوی دو سر و دو قاشق آب لیموی تازه مخلوط کرده سپس مخلوط به دست آمده را به مدت نیم ساعت بر روی پوست تان بمالید، استفاده از این ماسک سبب پاکسازی پوست می شود در نتیجه پوستی زیبا و شاداب خواهید داشت.

درخشان شدن پوست با ماسک میوه ای

نکته: به منظور رسیدن به نتیجه مورد نظر می توانید از این ماسک یک بار در هفته استفاده نمایید.

۲. ماسک خیار

 ماسک خیار برای زیبایی پوست های خشک بسیار مفید است، خیار را رنده کرده سپس آب آن را بر روی صورت و گردن بمالید و پالپ های اضافی آن را نیز می توانید دور چشم به عنوان ماسک اعمال کنید و پس از خشک شدن صورت تان را بشویید.

زیبا و درخشان شدن پوست با ماسک میوه

۳. ماسک گوجه فرنگی

ماسک گوجه فرنگی برای آن دسته از افرادی که دارای پوست چرب هستند مناسب است، می توانید یک عدد گوجه فرنگی را از وسط برش داده سپس کمی فشار داده و بر روی پوست تان قرار دهید و پس از زمان چند دقیقه صورت تان را بشویید.

ماسک گوجه فرنگی برای شفافیت پوست

نکته: بهترین روش برای تمیز کردن پوست های چرب و جوش استفاده از ماسک گوجه فرنگی است.

۴. ماسک هلو

از دیگر ماسک های میوه ای موثر جهت درخشان شدن پوست استفاده از ماسک هلو است، یک عدد هلو را رنده کرده سپس با پنجاه گرم ماست مخلوط نمایید حالا ترکیب به دست آمده را مانند کرم بر روی پوست تان بمالید و اجازه دهید به مدت پانزده دقیقه بماند و در نهایت بشویید.

میوه های مفید برای زیبایی پوست

نکته : استفاده از این ماسک به شکل روزانه به خشک نشدن پوست کمک زیادی می کند.

۵. ماسک آناناس

ماسک آناناس سبب جلوگیری از خستگی پوست و همچنین تقویت کننده ماهیچه های صورت است می توانید آب آناناس گرفته شده را بر روی صورت تان به مدت ده دقیقه ماساژ دهید و پس از پنج دقیقه صورت تان را بشویید همچنین به منظور براق و صاف شدن پوست می توانید ۶۰ گرم آناناس را آب گرفته و با ۶۰ گرم پودر مغز بادام شیرین ترکیب نمایید سپس مخلوط به دست آمده را به مدت پانزده دقیقه بر روی پوست تان بمالید.

استفاده از ماسک میوه ای برای برطرف کردن مشکلات پوستی

۶. ماسک کیوی

به منظور شفافیت پوست استفاده از ماسک کیوی بسیار مفید و تاثیر گذار است، می توانید یک عدد کیوی رسیده را له کرده و با چند ورق لیموی تازه و یا چند قاشق آب لیموی طبیعی مخلوط نمایید سپس ماسک به دست آمده را به مدت ده دقیقه بر روی پوست تان قرار دهید و در نهایت پوست تان را با آب ولرم بشویید و با یک مرطوب کننده ماساژ دهید.

داشتن پوستی شاداب با ماسک میوه

نکته : از این ماسک می توانید جهت از بین بردن لکه های قدیمی و شفافیت پوست استفاده نمایید.

۷. ماسک پرتقال

پرتقال دارای مقادیر فراوانی ویتامین B، C، کلسیم، فسفر، آهن، پتاسیم، مس و سدیم است همچنین به دلیل خاصیت اسیدی به درمان جوش های غرور جوانی بسیار کمک می کند، یک پرتقال را به خوبی پوست کنده سپس پوست های نازک پره های آن و هسته های آن را جدا کرده و بر روی پوست تان به مدت بیست دقیقه قرار دهید سپس با آب سرد بشویید.

انواع ماسک میوه

نکته : افرادی که داری پوست خشک هستند نباید از ماسک پرتقال استفاده کنند زیرا ممکن است حساسیت هایی را به دنبال داشته باشد.

امیدواریم با انواع ماسک های میوه ای به خوبی آشنا شده باشید و با کمک ماسک های گفته شده پوستی زیبا و شاداب داشته باشید، به منظور آشنایی با دیگر روش های مناسب جهت سلامت پوست می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو