معنی اسم رادین و نگاهی به ریشه، درصد فراوانی و نام های مشابه با آن

معنی اسم رادین و نگاهی به ریشه، درصد فراوانی و نام های مشابه با آن


منبع: آرگا

227

1399/3/11

14:43


اسم یا نام اصطلاحی است که باعث هویت بخشیدن به فرد می شود و هر شخص با اسم خاص خود صدا زده می شود. نام پسرانه و زیبای رادین به معنی جوانمرد، بخشنده و آزاده می باشد.

معنی اسم رادین و نگاهی به ریشه، درصد فراوانی و نام های مشابه با آن

هر فرد با توجه به اسمی که دارد شناخته می شود. اسامی باعث می شوند تا انسان ها دارای هویت باشند و از این طریق صدا زده شوند. رادین نامی است زیبا برای پسرها که در حال حاضر بیش از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد.

معنی اسم پسرانه رادین

نام یا اسم اصطلاحی و کلمه است که که به منظور هویت دادن به یک فرد در فرهنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ساختارهای مختلفی می باشد. هر فرد در کشور ما ایران و بسیاری از کشورهای دیگر با نام و نام خانوادگی اش شناخته می شود. انتخاب نام برای کودک همواره یکی از زیباترین دغدغه های والدین در زمان تولد فرزند و حتی خیلی قبل تر از آن می باشد. در خانواده های ایرانی علاوه بر پدرو مادرها افراد دیگر خانواده و بزرگتر ها نیز در این موضوع سهیم هستند. در اکثر خانواده ها نام های بزرگان دین و در برخی دیگر نام های اصیل ایرانی انتخاب می شود، اما نقطه مشترک همه انتخاب نامی با اصالت و شایسته برای فرزندشان است. در این مطلب قصد داریم با نام رادین آشنا شویم و معنی و مفهوم آن را بررسی نماییم.

معنی و ریشه اسم رادین

ریشه اسم رادین

رادین ریشه ایرانی دارد و در منابع غیر ایرانی نیز ریشه این اسم فارسی عنوان شده است. در واقع رادین یا رادزین نام محلی است که ریشه عبری دارد و در کشورهای مختلفی ذکر شده است. همچنین این اسم نامی کم کاربرد در اروپای شرقی یعنی صربستان، لهستان، کرواسی و اسلونی نیز می باشد.

معنای اسم رادین

اسم زیبای پسرانه رادین به معنای بخشنده، جوانمرد و آزاده عنوان شده است و در حال حاضر در ثبت احوال ثبت می شود و تا کنون حدود ۳۶۰۰۰ نفر این نام را برای پسران خود انتخاب کرده اند.

اسامی دخترانه و پسرانه مشابه رادین

برخی از اسامی دخترانه مشابه با اسم رادیکان عبارتند از: رابیا، راتا، راحل، راحله، راحمه، راحیل، رادا، راشل، راضیه، رامسینا، رامش، رامشین، رامونا، رامیلا، رامینا، رامینه، رانا، راویس، راژن، رایا، رایان و ریکا.

معنی اسم پسرانه رادین

برخی از اسامی پسرانه مشابه با رادین عبارتند از: راتین، رادان، رادمان، رادوین، راستین، رامان، رامتین، رامسین، رامین، رایین.

معادل ابجد اسم رادین

ابجد کبیر اسم رادین با ۲۵۶ برابر می باشد و ابجد صغیر آن برابر ۲۵ می باشد.

معنی نام پسرانه رادین

سخن پایانی

رادین نامی است پنج حرفی و در دسته اسامی پسرانه قرار دارد. این اسم علاوه بر آوای زیبا دارای معنی زیبا می باشد. اسم رادین در کشورهای اروپای شرقی نیز برای پسرها انتخاب می شود و در زبان محلی آنها به معنای شاد و خوش می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو