بیوگرافی عباس قانع گزارشگر پرهیجان و متفاوت دنیای فوتبال + عکس های وی و همسرش

بیوگرافی عباس قانع گزارشگر پرهیجان و متفاوت دنیای فوتبال + عکس های وی و همسرش


منبع: آرگا

181

1399/3/15

21:42


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی عباس قانع گزارشگر جوان فوتبال و والیبال کشورمان همراه با تصاویر جدید و دوست داشتنی وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

بیوگرافی عباس قانع گزارشگر پرهیجان و متفاوت دنیای فوتبال + عکس های وی و همسرش

عباس قانع با نام اصلی عباس قانع عزآبادی گزارشگر جوان فوتبال و مجری ورزشی تلویزیونی ایرانی می باشد. اگر شما شنونده یکی از گزارش های فوتبالی اش بوده باشید، قطعا دیده اید که سبکی خاص در گزارش هایش ایجاد می کند و با جمله های جدید و اصطلاح های جالبی شور هیجان خاصی را به شنونده و بیننده منتقل می کند. در ادامه زندگینامه این گزارشگر مطرح کشورمان به همراه مجموعه تصاویری گلچین شده از وی را مرور می کنیم.

نگاهی به بیوگرافی عباس قانع

عباس قانع گزارشگر جوان و محبوب تلویزیون ایرانی متولد ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۸ که هم اکنون وی ۳۱ سال سن دارد و در شهر یزد چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس مدیریت ورزشی می باشد و مدرک C آسیا در فوتبال را دارد.

زندگینامه جامع عباس قانع

آقای قانع در شهرستان اشکذر استان یزد به دنیا آمده است و شغل پدرش کشاورز و مادرش نیز خانه دار می باشد. از همان دوران کودکی علاقه شدیدی به فوتبال داشت و تا اینکه دوره راهنمایی به مدرسه فوتبال یزد رفت اما متاسفانه از لحاظ جسمانی موفق نشد این رشته را دنبال کند.

بیوگرافی عباس قانع + تصاویر شخصی

در سال ۱۹۹۸ زمانی که تیم ملی جام جهانی فرانسه صعود کرد، وی ۹ ساله بود که با گزارش به یادماندنی از جواد خیابانی علاقه به گزارشگری پیدا کرد. در سال ۱۳۸۴ در سن ۱۶ سالگی در دوران دبیرستان به باشگاه خبرنگاران جوان یزد رفت و دوره های گویندگی را گذراند. در نتیجه در سال ۱۳۸۵ در سن ۱۷ سالگی برای رادیو کرمان تست داد و نخستین بار بازی مس کرمان با تیم استقلال را از طریق رادیو ورزش که پخش سراسری بود در نود دقیقه گزارشگری کرد. خوب است بدانید که وی مدتی نیز به عنوان گزارشگر بسکتبال، هندبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، اسکواش و … فعالیت می کرد. اما بیان نموده که علاقه زیادی به گزارش این رشته ها ندارم و دوست دارم همیشه گزارشگر فوتبال شوم.

زندگینامه جالب عباس قانع

تقلید عباس قانع از گزارشگران خارجی

ایشان در مصاحبه ای بیان کرده که، من راه گزارشگران انگلیسی و آمریکای جنوبی را پیش میروم ولی با خلاقیت و سبکی که سعی می کنم از خودم نشان بدهم. مثلا امروز اگر در گزارشم می گویم وای خدای من، بر می گردد به آن Oh my GOd که مارتین تایلر در گزارش خود می گوید.

بیوگرافی عباس قانع + تصاویر

ازدواج و همسر عباس قانع

عباس قانع ازدواج کرده و متاهل می باشد

زندگینامه جالب و خواندنی عباس قانع

عکس دونفره عباس قانع و علی ضیاء مجری تلویزیونی کشورمان

زندگینامه جالب و کامل عباس قانع

زندگینامه کامل و جالب عباس قانع مجری ورزشی ایرانی

زندگینامه جالب و زیبا عباس قانع

عکس جذاب و زیبا عباس قانع گزارشگر والیبال ایرانی

آشنایی با شرح حال عباس قانع

آلبوم شخصی و جذاب عباس قانع

بیوگرافی عباس قانع + گالری جدید

عکس جید عباس قانع در کنار همسرش

زندگینامه جالب عباس قانع

عکس های اینتساگرامی عباس قانع

بیوگرافی عباس قانع + عکس

عکس از گزارشگری عباس قانع

بیوگرافی عباس قانع + همسرش

گالری شخصی و جدید عباس قانع گزارشگر فوتبال و والیبال ایرانی

شرح حال خواندنی و کامل عباس قانع

عکس جالب و جذاب عباس قانع در حرم امام رضا (ع)

تاریخچه زندگی عباس قانع + تصاویر شخصی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی عباس قانع گزارشگر ورزشی کشورمان و از تماشای تصاویر جالب و دوست داشتنی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو