خیانت فوتبالیست سرشناس به همسر باردارش و سقط جنین وی بخاطر شوک!

منبع: سیمرغ

92

1399/3/27

12:56


خیانت فوتبالیست سرشناس به همسر باردارش و سقط جنین وی بخاطر شوک!

آنی، همسر سابق کایل واکر مدافع منچسترسیتی بخاطر خیانت این بازیکن برای مرتبه دوم خبرساز شده است

داستان خیانت ستاره فوتبال؛ پای بچه هم در میان است!

کایل واکر در یکی، دو ماه اخیر به اندازه کل دوران فوتبالش سر و صدا به پا کرده است. حواشی زندگی شخصی او به حدی بوده که صدای اعتراض هواداران منچسترسیتی را در فضای مجازی درآورده است. بازیکنی که در ایام قرنطینه به‌خاطر شرکت در یک مهمانی با افراد خاص که متهم به برقراری روابط نامشروع شد اکنون یک شاهکار دیگر خلق کرده است.

کایل بعد از اینکه یک بار به همسرش آنی کیلنر خیانت کرد و رابطه یازده ساله‌شان را با سه فرزند به‌هم ریخت، این بار دست به یک عمل خلاف دیگر زده و بابتش اعتراف هم کرده است. مدافع تیم ملی انگلیس اگرچه یک‌بار از سوی همسرش بخشیده شد اما خیانت بعدی به حدی دردناک بود که موجب شد بچه‌ای که در شکم داشت را به خاطر استرس و فشار روانی از دست بدهد. او حالا با روزنامه «سان» گفت‌وگو کرده و جزئیات رابطه کایل با خانم لورین گودمن را افشا کرده است.

رابطه کایل با خانم مجری
آنی همسر سابق واکر شروع به توضیح دادن می‌کند: «کاری که واکر با من کرد بی‌رحمی بود. حتی کلمات هم نمی‌تواند کارهای او را توصیف کند. اواخر مارس سال گذشته بود که فهمیدم کایل با یک خانم مجری رابطه دارد. اتفاقی که بابتش رنج زیادی را متحمل شدم. او از من خواهش کرد که به زندگی‌‌اش برگردم اما چند ماه بعد مجدداً کار خود را تکرار کرد. آن‌هم درحالی که من باردار بودم.»

احساس می‌کنم از درون مرده‌ام!
آنی با ۲۷ سال سن و داشتن سه فرزند از کایل این‌طور با ناراحتی صحبت‌هایش را ادامه می‌دهد: «احساس می‌کنم که از درون مرده‌ام. نمی‌دانم دیگر احساسی دارم یا نه. هر روز با درد برایم می‌گذرد. با کاری که کایل با من کرد فکر نمی‌کنم دیگر آن آدم سابق بشوم. او با من به خاطر چیزی که شایسته‌‌اش نبودم بد کرد. من عاشق کایل هستم و دوستش خواهم داشت اما او با من و سه فرزندش چه کار کرد؟ سعی کردم از او متنفر شوم اما چطور می‌شود از کسی که بچه‌هایت دوستش دارند متنفر شوی؟ قبل از هر چیز او دوست و کمک حال من بود که سال‌ها می‌شناختمش. من همه جوره روی او حساب می‌کردم.» کایل و همسرش قبل از ۱۸ سالگی باهم آشنا شده بودند.

پیام خانم مجری به آنی در اینستاگرام
داستان اولین خیانت کایل به آنی وقتی لو رفت که خانم مجری لورا براون در اینستاگرام به او پیام داد و گفت با همسرش در ارتباط است و نباید به او اعتماد کند. همین کافی بود تا آنی کایل را از خانه ۶ میلیون پوندی‌شان در چشایر بیرون بیندازد. با این حال کایل تقاضای بخشش می‌کند و آنی را برای فراموش‌ کردن ماجرا به سفرهای مختلف از جمله ایبیزا و میکونوس برد. رفته رفته اوضاع در حال عادی شدن‌ بود و صحبت از حضور فرزند چهارم هم شد. واکر اما در فوریه دومین اشتباه را مرتکب شد...

اعتراف به خیانت
آنی از روزی صحبت می‌کند که کایل به دومین رابطه مخفیانه‌‌اش این‌بار با خانمی ۲۹ ساله به‌نام لورین اعتراف کرد: «یک روز عادی بود، مثل همیشه برای کایل ساندویچ مخصوصش را آماده و او را بدرقه کردم. او به من گفت عاشقم است و خانه را ترک کرد. من مشغول استراحت بودم و بچه‌ها در حال تماشای تلویزیون بودند که به اینستاگرامم پیام آمد. پیامی که به من نوشته شده بود این بود که کایل غیرقابل اعتماد است. من بعد از ماجرای لورا براون در اینستاگرام هروقت چنین پیام‌هایی دریافت می‌کردم برای کایل می‌فرستادم. این بار هم همین کار را کردم که دقایقی بعد با من تماس گرفت و گفت باید یک حقیقت را به تو بگویم، من با شخصی به نام لورین گودمن در ارتباط هستم.»

پای بچه در میان است
ادامه ماجرای عجیب غریب کایل از زبان همسر سابقش شنیدنی است: «کایل یک چیز دیگر هم به من گفت و آن این بود که از این رابطه نامشروع به‌زودی صاحب یک بچه هم می‌شود. آنجا بود که جیغ کشیدم و حس کردم کابوس می‌بینم. من یک‌بار به خاطر آینده فرزندانم او‌ را بخشیده بودم ولی نتوانستم جلوی خیانتش را بگیرم. این بدترین کابوس برای من است.»

کایل مریض جنسی نیست
روابط پنهانی و عجیب غریب کایل این روزها از او در رسانه‌های انگلیس فردی بی‌بند و بار ساخته است. با این حال همسر سابقش همچنان هوایش را دارد: «از کایل متنفرم اما او انسان ترسناکی نیست. من فکر نمی‌کنم او مریض جنسی باشد چون خودش می‌گفت دلیل کارهایش را نمی‌داند.»

کایل را نمی‌بخشم
در آخر آنی‌ گفت به هیچ‌عنوان راضی به بازگشت کایل نخواهد شد: «اگر کایل را ببخشم جلوی افکار عمومی خجالت‌زده نمی‌شوم؟ کایل به من گفت که می‌خواهد برگردد اما با این آسیب‌هایی که به من وارد کرده امکانش‌ وجود ندارد. من تلاش می‌کنم به فرزندانم توضیح دهم که‌ پدرشان دیگر در بین ما نخواهد بود.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو