محمد نادری و همسرش

دنیای فوتبال دنیای پر از هیجان است و در این دنیا هم شاهد به میدان آمدن بازیکنان جوان و با استعدای هستیم که نیاز دارند تا به آنها توجه لازم شود تا به نحو مناسب پرورش یابند و برای تیم ملی کشورشان افتخار آفرینی کنند.

در فوتبال کشور ما هم بازیکنان جوانی پا به عرصه گذاشته اند که شایسته توجه مسولین هستند و از جمله این بازیکنان محمد نادری است که ما در این مقاله از پارسی نو به صورت کامل در مورد بیوگرافی محمد نادری مطالبی را برای شما گردآوری و منتشر کرده ایم. در ادامه آدرس اینستاگرام محمد نادری را هم برای شما درج کرده ایم.

بیوگرافی کامل محمد نادری

محمد نادری یکی از فوتبالیست های جوان کشورمان است که در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمده است. او دارای ۱ متر و ۸۸ سانت قد است و در پست مدافع مرکزی، دفاع چپ به صورت قرضی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی می ‌کند. وی بازیکن با استعدادی است که موفق شده است تا در پست خویش چه دفاع ‌وسط و چه مدافع چپ نمایش چشم‌گیری از خود نشان دهد. او در تیم پرسپولیس پیراهن شماره ۲۸ را به تن دارد.

محمد کارش را از فوتسال شروع کرد و با استعداد بی نظیرش در این مورد موفق شد تا به ورزش فوتبال راه پیدا کند.

در مورد خانواده محمد نادری بیشتر بدانید

این بازیکن با استعداد ورزش فوتبال در تهران متولد شده اما اصالتا اهل استان قزوین است. او در یک خانواده فوتبالی به دنیا آمده و پرورش یافته و در حال حاضر هم خواهر و خانواده مادری اش در رشته تربیت بدنی فعالیت دارند.

بیوگرافی کامل محمد نادری

محمد نادری چگونه فوتبال را آغاز کرد؟

این بازیکن فوتبال خود را از داخل سالن استارت زد و با توانایی فوتبالی اش توانست به تیم نونهالان سایپا بپیوندد. وی سپس برای سپری کردن خدمت سربازی اش در سال ۱۳۹۳ در تیم مقاومت بازی کرد و در سال ۱۳۹۴ هم موفق شد تا به تیم تراکتورسازی تبریز ملحق شود.


ازدواج محمد نادری

در مورد وضعیت تاهل این بازیکن جوان فوتبال کشورمان باید بدانید که او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. بنابراین اگر در سایت و یا در هر منبع خبری در مورد محمد نادری و همسرش عکس یا خبری را دیدید یا شنیدید حتما در مورد درستی آن خبر جویا شوید.

مصدومیت محمد نادری

این بازیکن در هفته دو و سوم لیگ بلژیک به تیم جدید خود ملحق شد و در ادامه با مصدومیت که برای او پیش آمد موفق نشد حتی فرصت بازی در این تیم را بدست آورد. او بعد از نیم فصل حضور در بلژیک در دی ماه ۱۳۹۷ در پی درخواست برانکو به ایران بازگشت و بعد از تست و جلب رضایت باشگاه محمد موفق شد تا بصورت قرضی به پرسپولیس ملحق شود و برای این تیم بازی کند.

او درباره تلاش های برانکو برای تیم پرسپولیس این گونه گفته بود که:

واقعیت این است وقتی از تراکتورسازی به اروپا برای ادامه بازی فوتبال مهاجرت کردم، در آنجا امکانات و تمریناتی را تجربه کردم که در ایران خبری از آنها نبود اما زمانی که با دعوت برانکو به تیم پرسپولیس ملحق شدم، دیدم هر چیزی که در اروپا برای فوتبال و بازیکنان این ورزش ارائه می شود، برانکو آنها را به پرسپولیس آورده است و این ویژگی یک مربی خوب به شمار می رود.

دوران باشگاهی محمد نادری

این بازیکن علاوه بر این که برای باشگاه پرسپولیس توپ می زند، سابقه بازی در تیم‌ هایی مانند سایپا و مقاومت تهران و نساجی مازندران و تراکتور سازی تبریز را هم در کارنامه ورزشی خود دارد.

سن محمد نادری

محمد نادری در تراکتورسازی

این بازیکن جوان در فصلی که تیم تراکتورسازی از گرفتن بازیکن محروم بود به تعداد ۲۵ بار برای این تیم به میدان رفت و در مجموع ۲۱۴۹ دقیقه در میدان توپ  و در فصل بعد لژیونر شد.

محمد نادری در باشگاه کورتریک

او در سال ۲۰۱۸ از تیم تراکتورسازی جدا شد و برای ادامه ورزش فوتبال راهی اروپا شد. او تیم کورتریک را برای این جا به جایی انتخاب کرد و با قراردادی چهار ساله به این تیم ملحق شد.

محمد نادری در پرسپولیس

این بازیکن جوان و با اخلاق کشورمان پس از ملحق شدن به تیم کورتریک دوباره به ایران برگشت و در سال ۲۰۱۹ در نقل و انتقالات نیم فصل با یک قرارداد قرضی از تیم کورتریک بلژیک به مدت شش ماه به پرسپولیس ملحق شد.

محمد نادری و مهرداد میناوند

این بازیکن جوان تیم پرسپولیس به برخی از بازیکنان فوتبال ارادتی خاص دارد. او در این مورد گفته است که من سبک فوتبال رضا شاهرودی و مهرداد میناوند را خیلی دوست دارم. او ادامه داده است که من با مهرداد میناوند ارتباط خوبی دارم و همیشه در هر موردی با ایشان مشورت می کنم.

محمد نادری فوتبالیست

آرزوی محمد نادری

هر فردی در هر جایگاه و در هر زمینه ای که فعالیت می کند در تلاش است تا به بالاترین جایگاه در آن زمینه برسد. محمد نادری بازیکن جوان و خوش آتیه فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست و برای خودش در عرصه فوتبال آرزوهایی دارد. او گفته است که من خیلی دوست دارم و البته امیدوارم این اتفاق برای من بیفتد که به تیم‌ ملی فوتبال ایران دعوت شوم و این گونه ادامه داده است که آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی کشورش در هر رشته ای که فعالیت می کند، وارد شود و من هم همین آرزو را دارم.

او گفته است که هدف و تلاش من در این راستا است و که اگر این اتفاق برای من پیش بیاید و چنانچه به تیم ملی فوتبال دعوت شوم یقینا لذت آن دو چندان خواهد بود چرا که من در پرسپولیس مشغول بازی هستم و با پیراهن پرسپولیس به تیم ملی دعوت می شوم و این برای لذت بخش است.

اینستاگرام محمد نادری

این روزها در شبکه های اجتماعی افراد بسیار زیادی که در عرصه های سیاسی، اجتماعی، هنری، ورزشی و… دارای نام و آوازه ای هستند، با مخاطبان خود در ارتباط اند و از طریق این روش ارتباطی هم جدیدترین اخبار در مورد خود را به اطلاع هواداران شان می رسانند. یکی از محبوب ترین روشهای ارتباطی در دنیا مجازی بر ای این دسته از افراد، اینستاگرام است و از آنجایی که قابلیت آپلود عکس و فیلم را دارد، برای اکثر مردم و برای افراد چهره و صاحب نام به روشی محبوب برای ارتباط با مخاطبان شان تبدیل شده است. محمد نادری در اینستاگرام به عنوان یک چهره ورزشی دارای یک صفحه با آیدی  ۲۸mohamad_naderi است که می توانید به آن مراجعه کنید.

افتخارات محمد نادری

محمد نادری و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷ با همراهی تیم فوتبال پرسپولیس

محمد نادری و قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷ با همراهی تیم فوتبال پرسپولیس

محمد نادری و قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۸ با همراهی تیم فوتبال پرسپولیس