دانلود نسخه هکی بازی Death Stranding برای PS4 – ریلیز DUPLEX

دانلود نسخه هکی بازی Death Stranding برای PS4 – ریلیز DUPLEX


منبع: دانلود ها

220

1399/4/29

15:27


بازی دث استرندینگ (به انگلیسی: Death Stranding) یک بازی ویدئویی جهان باز در سبک اکشن است که توسط کوجیما پروداکشنز توسعه یافته و به‌وسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹، برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده‌است. نورمن ریدس بازیگر آمریکایی مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک که پیشتر در پروژهٔ لغو شده سایلنت هیلز با کوجیما و کونامی همکاری کرده بود، یکبار دیگر به عنوان شخصیت اصلی در این بازی حضور دارد.

Death Stranding یک بازی ویدئویی اکشن در محیطی جهان باز است که همچنین شامل حالت چندنفره نیز می‌باشد. کوجیما سبک این بازی را با عناوین اولیه خود همچون متال گیر مقایسه می‌کند که در حال حاضر به عنوان یک بازی مخفی‌کاری به‌شمار می‌رود، اما در زمان عرضه یک بازی اکشن نامیده می‌شد، چون سبک مخفی‌کاری هنوز در آن زمان در نظر گرفته نشده بود. دث استرندینگ همچنین با موتور گرافیکی دسیما، مشابه با موتور بازی استفاده شده در عنوان هورایزن زیرو داون (۲۰۱۷) ساخته شده‌است. بر طبق گفته‌های کوجیما، یکی از جنبه‌های اصلی تریلر رونمایی شده ایدهٔ ارتباط بین زندگی و مرگ بود.

Death Stranding v1.00 (CUSA-12605) PS4-DUPLEX

دانلود-بازی-DEATH-STRANDING

زمانی که شخصیت اصلی داستان به نام سم، جان خود را از دست می‌دهد، بازیکن به جهان دیگری به نام دنیای وارونه فرستاده می‌شود، که در آب غوطه‌ور است. زمانی که بازیکن به جهان انسان‌های فانی بازمی‌گردد، هر آن چیزی که انجام داده یا هر آسیبی که به دلیل انفجار و موارد مشابه صورت گرفته در این جهان نیز ادامه دارد و از بین نخواهد رفت. یکی دیگر از مکانیزهای مهم در طول بازی شامل نوعی باران است که تحت عنوان «سقوط زمان» شناخته می‌شود. این ماده توانایی پیر کردن یا از بین بردن هر آنچه که با آن برخورد داشته باشد را دارد.

روایتی کوتاه از داستان بازی Death Stranding

در آینده‌ای نه چندان دور، انفجارهایی اسرارآمیز و متوالی کره زمین را به لرزه می آورد، و سبب به وجود آمدن مجموعه‌ای از رویدادهای فراطبیعی شد که تحت عنوان دث استرندینگ شناخته می‌شوند. با وجود طیفی از مخلوقات شبح‌وار که در طبیعت فاجعه به بار آورده بودند، و سیاره در آستانه انقراض دسته جمعی قرار گرفت، این مسئله دیگر به سم بریجز بستگی دارد که به سرتاسر این طبیعت ویران شده سفر کرده و بشریت را از انقراض قریب‌الوقوع نجات دهد.

info

From legendary game creator Hideo Kojima comes an all-new, genre-defying experience for the PlayStation®4 system.

Sam Bridges must brave a world utterly transformed by the Death Stranding. Carrying the disconnected remnants of our future in his hands, he embarks on a journey to reconnect the shattered world one step at a time.

With spectral creatures plaguing the landscape, and humanity on the verge of a mass extinction, it’s up to Sam to journey across the ravaged continent and save mankind from impending annihilation.

What is the mystery of the Death Stranding? What will Sam discover on the road ahead? An unprecedented gameplay experience holds these answers and more.

Starring Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Léa Seydoux, and Lindsay Wagner.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Death Stranding PS4-DUPLEX:

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 15:00)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو