دانلود بازی Crysis Remastered برای کامپیوتر – دیتای رسمی اپیک‌استور

دانلود بازی Crysis Remastered برای کامپیوتر – دیتای رسمی اپیک‌استور


منبع: دانلود ها

170

1399/6/28

19:49


بازی Crysis Remastered از قابلیت‌هایی مانند بافت‌هایی با کیفیت بالاتر، پشتیبانی از رزولوشن ۴K و ۸K، فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) و موارد دیگر برخوردار است. همچنین یک حالت گرافیکی جدید به نام “?Can it Run Crysis” در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی وجود دارد. این حالت برای سیستم‌های رده‌بالا با نهایت تنظیمات گرافیکی در نظر گرفته شده است. همچنین شرکت کرایتک (Crytek) قصد دارد قابلیت پیشتیبانی از DLSS 2.0 را در آینده به این بازی اضافه نماید.

متاسفانه بازی Crysis Remastered از قفل امنیتی Denuvo استفاده می‎‌کند که باتوجه به شرایط حال حاضر (دستگیری و تعطیلی بخش عظیمی از Scene و ضعف در انتشار کرک‌ها)، احتمالا انتشار کرک برای این بازی و سایر آثار Denuvo، طولانی‌تر از قبل خواهد شد. در هر صورت، سی دی کی اشتراکی این بازی توسط وبسایت دانلودها برای شما عزیزان آماده شده که در ادامه مطلب توضیحات کامل آن ارائه گردیده است.

Crysis Remastered EGSRip DC20200918 PC-DLHA

دانلود-بازی-Crysis-Remastered

بازی Crysis Remastered روایتگر داستان گروهی از افراد تیم Raptor از نیروی ویژه آمریکا را روایت می‌کند که با وظیفه شناسایی فعالیت‌های نامشخص کره‌شمالی در کشور فیلیپین، به جزیره ‌لینگشان سفر می‌کنند. اما با ورود این تیم به جزیره، مشخص می‌شود که نیرو های کره‌شمالی موفق به پیدا کردن موجودات فضایی خطرناکی شدند که می‌توانند حیات کل انسان‌ها را به خاطر بیاندازد. همان طور که انتظار می‌رود، اعضای تیم رپتر در صدد نابودی این موجودات و نجات جان بشر هستند. داستان کرایسیس در عین آن که یک داستان کلیشه‌ای و شاید تاریخ مصرف گذشته داشته باشد، اما همچنان با توجه به آن که بازی در سال ۲۰۰۷ منتشر شده، می‌توان از آن به عنوان یک داستان کوتاه و جالب نام برد. نسخه ریمستر هم بدون هیچ گونه تغییری این داستان را همان گونه که ساخته شده به تصویر می‌کشد.

منبع توضیحات: گیم‌فا و بازی‌سنتر و دانلودها

info

What begins as a simple rescue mission becomes the battleground of a new war as alien invaders swarm over a North Korean island chain. Armed with a powerful Nanosuit, players can become invisible to stalk enemy patrols, or boost strength to lay waste to vehicles. The Nanosuit’s speed, strength, armor, and cloaking allow creative solutions for every kind of fight, while a huge arsenal of modular weaponry provides unprecedented control over play style. In the ever-changing environment, adapt tactics and gear to dominate your enemies, in an enormous sandbox world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-Bit

Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3450 / AMD Ryzen 3

Memory: 8GB

Storage: 20GB

DirectX: DX11

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 TI /AMD Radeon 470

Other: 4GB VRAM

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-Bit latest update

Processor: Intel(R) Core(TM) i5-7600k or higher / AMD Ryzen 5 or higher

Memory: 12GB

Storage: 20GB

DirectX: DX11

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 TI / AMD Radeon Vega 56

Other: 6-8GB VRAM

راهنمای نصب

همان طور که مستحضر هستید بازی Crysis Remastered از قفل Denuvo استفاده می کند. به همین دلیل این بازی احتمال کرک شدن هم دارد و هم ندارد.

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به سی دی کی رسمی بازی دارید. به طور خلاصه می توان گفت:

سی دی کی اشتراکی بازی: نسخه رسمی اپیک استور + قابلیت بازی آفلاین + دریافت آخرین آپدیت رسمی بازی بدون انتظار برای کرک‌شدن هر آپدیت + اطمینان 100% از اجرای بازی (در صورت مناسب بودن سیستم سخت افزاری و نرم افزاری شما) + تمامی امکانات دیگر یک مشترک رسمی بازی Crysis Remastered در حالت آفلاین.

توجه اول!! پشتیبانی رسمی دانلودها + آموزش نصب کاملا شفاف برای شما پس از خرید ارسال خواهد شد.

—————————————————————————

خرید سی دی کی آفلاین – اشتراکی Crysis Remastered Shared CD-KEY بازی:

مدت زمان تحویل اکانت اشتراکی به شما بین 1ساعت الی 3روز خواهد بود. در هر هفته شما حداکثر 1دفعه می‌توانید درخواست فعال‌سازی بدهید. درصورتی که درباره نوبت خود تردید دارید، پیش از خرید می‌توانید با ایمیل زیر در ارتباط باشید.

—————————————————————————-

ایمیل پشتیبانی: downloadha.online [at] gmail.com

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Crysis Remastered EGSRip DC20200918-DLHA:

بازی کرک نشده و نیاز به سی دی کی اوریجینال (یا اشتراکی) دارد. حتما پیش از دانلود، بخش راهنمای نصب را بادقت مطالعه کنید!

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 23:00)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو