دانلود بازی Crysis Remastered برای PS4 – نسخه هک شده DUPLEX

دانلود بازی Crysis Remastered برای PS4 – نسخه هک شده DUPLEX


منبع: دانلود ها

161

1400/3/5

14:00


بازی Crysis Remastered روایتگر داستان گروهی از افراد تیم Raptor از نیروی ویژه آمریکا را روایت می‌کند که با وظیفه شناسایی فعالیت‌های نامشخص کره‌شمالی در کشور فیلیپین، به جزیره ‌لینگشان سفر می‌کنند. اما با ورود این تیم به جزیره، مشخص می‌شود که نیرو های کره‌شمالی موفق به پیدا کردن موجودات فضایی خطرناکی شدند که می‌توانند حیات کل انسان‌ها را به خاطر بیاندازد. همان طور که انتظار می‌رود، اعضای تیم رپتر در صدد نابودی این موجودات و نجات جان بشر هستند. داستان کرایسیس در عین آن که یک داستان کلیشه‌ای و شاید تاریخ مصرف گذشته داشته باشد، اما همچنان با توجه به آن که بازی در سال ۲۰۰۷ منتشر شده، می‌توان از آن به عنوان یک داستان کوتاه و جالب نام برد. نسخه ریمستر هم بدون هیچ گونه تغییری این داستان را همان گونه که ساخته شده به تصویر می‌کشد.

Crysis Remastered PS4-DUPLEX

v1.00; ID: CUSA18659; BACKPORT

دانلود-بازی-Crysis-Remastered

بازی Crysis Remastered از قابلیت‌هایی مانند بافت‌هایی با کیفیت بالاتر، پشتیبانی از رزولوشن ۴K و ۸K، فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) و موارد دیگر برخوردار است. همه بازیکنان این اثر را به دلیل گرافیک خاصی که در دوره خود ارائه داده بود، به عنوان یک شاهکار می‌شناسند و سازندگان تلاش کرده‌اند که همین روند با پیشرفت‌های تکنولوژی در این عصر نیز قابل ارائه باشد. بنابراین تجربه آن بسیار جذاب بوده و می‌توانید به سراغش بروید.

info

The classic first person shooter from Crytek is back with the action-packed gameplay, sandbox world, and thrilling epic battles you loved the first time around – now with software-based ray tracing, remastered graphics optimized for a new generation of hardware.

Suit up: Your Nanosuit’s speed, strength, armor, and cloaking allow creative solutions for every kind of fight.

Adapt: In an ever-changing environment, adapt your tactics to dominate on battlefields ranging from frozen jungle to alien environments.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو