مراحل تصویری حذف اکانت ایمو با آموزش ساده

مراحل تصویری حذف اکانت ایمو با آموزش ساده


منبع: آرگا

75

1399/7/1

15:06


اگر از کاربران پیام رسان ایمو هستید و بنا به دلایلی قصد دارید حساب کاربری خود را در این برنامه حذف کنید در ادامه این مطلب با نحوه حذف اکانت ایمو آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

مراحل تصویری حذف اکانت ایمو با آموزش ساده

چنانچه از برنامه ایمو رضایت کافی ندارید و قصد دارید برای همیشه از حساب کاربری ایمو خود خارج شوید این امکان برای شما فراهم شده است. قابل ذکر است با پاک کردن اپلیکیشن ایمو حساب کاربری شما حذف نخواهد شد. برای دانستن نحوه اجرای این کار با ادامه مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با نحوه حذف اکانت ایمو

اپلیکیشن ایمو یکی از پیام رسان های کاربردی با امکانات مختلف مانند چت، تماس صوتی و تماس تصویری می باشد. این نرم افزار در ابتدا چندان موفق نبود ولی به مرور زمان و با تغییراتی که روی آن صورت گرفت توانست به یک پیام رسان قابل اعتماد تبدیل شود. در بخش تنظیمات این نرم افزار ویژگی متمایزی وجود دارد و آن امکان حذف اکانت ایمو است که در برنامه ای پرطرفدار مانند تلگرام وجود ندارد. محیط کاربری ایمو ساده و روان بوده و قدرت تماس تصویری آن مثال زدنی است به طوری که با یک اینترنت معمولی هم می توان با کیفیت معمول با مخاطب خود تماس برقرار کرد.

این اپلیکیشن در آغاز فقط مختص سیستم عامل اندروید بود ولی به مرور زمان نسخه IOS و همچنین یک نسخه مختص ویندوز هم برای این پیام رسان طراحی شد تا با هر پلتفرمی و دستگاهی بتوان از این اپلیکیشن بهره برد. اما ممکن است برخی اوقات بنا به دلایلی مانند اختلال در برنامه یا عدم پشتیبانی کامل توسط گوشی و … تصمیم بگیرید نسبت به حذف اکانت ایمو خود اقدام کنید از سوی دیگر گسترش پیام رسان های جامع تر مانند اسکایپ یا اینستاگرام و… ممکن است شما را برآن دارد از فعالیت در ایمو صرف نظر کنید. به هر حال دلیل شما برای حذف حسا کاربریتان در ایمو هرچه که باشد در ادامه این مطلب با نحوه اجرای آن اشنا خواهید شد. قابل ذکر است حساب کاربری شما با حذف کردن نرم افزار ایمو امکان پذیر نبوده و نیاز است تا با شیوه اصولی آن را انجام دهید.

حذف حساب کاربری ایمو در اندروید

۱. ابتدا اپلیکیشن را اجرا نموده و پس از وارد شدن به برنامه روی آیکون سه خط افقی پایین صفحه کلیک کنید. بعد قسمت پروفایل را لمس کنید تا وارد منوی تنظیمات شوید.

۲. سپس طبق تصویر گزینه Imo account settings را انتخاب نموده و در مرحله بعدی به قسمت Delete your imo account بروید.

۳. در این صفحه شماره همراهتان که با آن در ایمو ثبت نام شده اید را وارد کرده و از بالای صفحه گزینه Delete را انتخاب نمایید. در ادامه پیغامی نمایش داده می شود که از شما سوال می کند برای حذف حساب کاربری ایمو اطمینان دارید یا خیر؟ با تایید و انتخاب گزینه yes حساب کاربری شما کامل حذف می شود و صفحه ثبت نام در نرم افزار برایتان نمایش داده خواهد شد.

حذف حساب کاربری  ایمو در اپل

۱. ابتدا برنامه ایمو را در آیفون اجرا نموده سپس ایکون سه نقطه در بالای صفحه سمت چپ را برگزینید. در  صفحه بعد طبق تصویر روی آیکون چرخ دنده بالای صفحه سمت راست کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات شوید.

۲. در این مرحله گزینه Delete imo account را لمس کنید. در صفحه بعد شماره ای که با آن در ایمو ثبت نام کرده اید را وارد کنید. سپس برای حذف حساب کاربری ایمو  از بالای صفحه گزینه Delete را انتخاب نمایید. در ادامه  پیغامی نمایش داده می شود که از شما سوال می کند برای حذف حساب کاربری ایمو مطمئن هستید یا خیر؟ با  انتخاب گزینه yes,Delete حساب کاربری ایمو شما کاملا حذف خواهد شد.

`

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو