گردشگری باید با رعایت پروتکل های بهداشتی دوباره راه بیفتد

منبع: همگردی

31

1399/7/2

16:31


ایسنا/ براساس سخنان رئیس فراکسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی، گردشگری باید با رعایت پروتکل های بهداشتی دوباره راه بیفتد.

داستان چیست؟

محمدرضا دشتی اردکانی با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیات رییسه فراکسیون گردشگری، میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: در این جلسه در رابطه با مسائل پیش روی حوزه گردشگری، راهبردها، برنامه چهار ساله فراکسیون، تشکیل کمیته ها و زمانبندی فعالیتها صحبت کردیم.

وی اضافه کرد: مشکلاتی که الان گریبانگیر گردشگری کشور شده نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این صنعت دچار ضرر و زیانهایی شده خصوصا در بحث بومگردی که قرار شد با تشکیل جلساتی به بررسی مشکلات این عزیزان بپردازیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما معتقدیم بحث گردشگری باید همانند بازگشایی مدارس و برخی اماکن عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی و البته در صورت صلاح دید ستاد ملی کرونا مجددا راه بیفتد؛ همچنین مقرر شد در رابطه با بحث مالیات مکاتباتی صورت گیرد و بگونه ای مدیریت کنیم که بیش از این ضرر به حوزه گردشگری وارد نشود.

رئیس فراکسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه جلسات این فراکسیون به صورت ماهانه ادامه خواهد یافت، گفت: ما در جلسات آتی از وزیر گردشگری دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم سه محور گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را به خوبی پیش ببریم.

گردشگری باید با رعایت پروتکل های بهداشتی دوباره راه بیفتد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو