دانلود بازی INMOST Build 5488385 برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی INMOST Build 5488385 برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

125

1399/7/2

16:48


بازی Inmost در جهانی روایت می‌شود که غم و شادی در آن مرده است. مدت‌ها است که مردم در دنیای تاریک خود با درد و رنج زندگی می‌کنند و نمی‌خواهند اتفاقات گذشته را فراموش کنند. فراموش نکردن گذشته، سبب می‌شود تا مدام خود را سرزنش کنند. ازطرفی جهان دیگری هم وجود دارد که در آن تاریکی و غم در ظاهر موجوداتی پلید نمایش داده می‌شود. استودیو هیدن لیر گیمز سه کاراکتر داستانی را طراحی کرده است که بازیکنان در جریان ۲۹ مرحله مجزا، در نقش این شخصیت‌ها قرار می‌گیرند تا داستان بازی را در دو جهان مختلف پیش ببرند و در انتها، به یک نقطه مشترک برسند. Inmost در بخش روایت‌ داستانی و نمایش یک جهان غم‌انگیز و فرو رفته در درد و تاریکی، به بهترین شکل ممکن عمل کرده است و داستانی درگیر کننده را روایت می‌کند، اما موردی که باعث شده بخش داستانی Inmost آنطور که باید و شاید خود را نشان ندهد، شخصیت پردازی بعضی از شخصیت‌های بازی است.

INMOST Build 5488385 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-INMOST

مطالب مرتبط

در بازی Inmost بازیکن در نقش یک شوالیه، مرد و دختری تنها قرار می‌گیرد. شوالیه داستان به نیروهای تاریک قسم خورده است. ازاین‌رو با کشتن نیروهای تاریک و جمع‌آوری آیتم‌هایی نورانی، هیولای تاریک بازی را از خود راضی نگه می‌دارد. این در حالی است که دخترک داستان، مدام با عروسک خود صحبت می‌‌کند و در خانه‌ای زندگی می‌کند که اصلا مهر و محبت در آن معنی ندارد و ترس و رنج، چیزی است که دخترک در گوشه و کنار خانه آن را تجربه می‌کند.

سومین کاراکتر هم یک مرد تنها است که سعی دارد در جهان بازی زنده بماند و راهی برای رهایی از شرایطی که در آن قرار گرفته است، پیدا کند. بهترین روایت داستان مربوط‌به مرد و دختر است و شوالیه، موردی است که تیم سازنده مانوور خوبی روی آن انجام نداده است. درست است که هر سه کاراکتر نقش کلیدی در داستان و روایت کلی آن ایفا می‌کنند، اما تیم سازنده می‌توانست در طول مراحل، شخصیت شوالیه را بهتر نسخه فعلی به‌نمایش بگذارد تا فهم ذات واقعی آن برای کاربر ساده‌تر باشد. مرد تنها و دختر بچه شخصیت‌پردازی بهتری دارند و با روایت داستانی آن‌ها، کاربر می‌تواند به‌خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

منبع توضیحات: زومجی

info

INMOST, by Lithuania-based indie studio Hidden Layer Games, is an emotional and deeply atmospheric narrative-driven puzzle platformer. Uncover the story of an adventurous young girl, a stoic knight and a man in search of answers.

Explore a crumbling, nightmarish landscape, slice through enemies, and spring deadly traps in order to escape the evil that awaits…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or higher

Memory: 512 MB RAM

Graphics: Radeon hd 5670 or higher

DirectX: Version 9.0c

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. حتما بازی را در یک مسیر کوتاه مثلا D:\Games اکسترکت کنید.

3) محتوای درون پوشه Crack را درون فولدر بازی خود یعنی پوشه “INMOST” کپی و جایگزین نمایید.

4) بازی را توسط فایل اجرایی “INMOST.exe” به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی INMOST Build 5488385-CHRONOS با لینک مستقیم

—————

دانلود فیت گرل INMOST + Soundtrack-FitGirl با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو