بررسی و برطرف کردن مسائل مربوط به گردشگری در حد توان

منبع: همگردی

69

1399/7/7

06:01


ایسنا/ براساس سخنان معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، بررسی و برطرف کردن مسائل مربوط به گردشگری در حد توان صورت می گیرد.

داستان چیست؟

ولی تیموری در بازدید از طرح نیمه ساز یک هتل در اردکان با بیان اینکه مجموعه مذکور طرحی بسیار مناسب و چشمگیری در اردکان است، اظهار کرد: این طرح در مسیر ترانزیت کشور واقع شده و با توجه به نیازسنجی گردشگری و ظرفیت منطقه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه مسائل حقوقی طرحهای سرمایه گذاری مشابه قابل حل شدن هستند، اظهار کرد: مسائل مربوط به گردشگری را در حد توان و امکان بررسی و برطرف خواهیم کرد.

تیموری با بیان اینکه صندوق توسعه ملی برای طرحهای سرمایه گذاری کشور محدودیتی در حوزه اعطای تسهیلات ندارد، گفت: این طرح نیز می تواند به میزان درخواستی و بدون محدودیت اقدام بهدریافت تسهیلات کند، اما در مجموع باید در تکمیل چنین طرحهایی سرعت عمل داشته باشیم.

مشکلات طرح نیمه تمام هتل اردکان برطرف شود

محمدرضا دشتی، رئیس فراکسیون گردشگری مجلس با گلایه از مشکلات موجود بر سر راه این طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، اظهار کرد: مشکلات این طرح باید برطرف شود تا با بهره برداری از آن به زیرساختهای گردشگری استان و کشور افزوده شود.

نماینده مردم اردکان خواستار پیگیری و رفع مشکلات طرح های سرمایه گذاری نیمه تمام گردشگری استان شد و تصریح کرد: البته در صورت حمایت به خصوص در حوزه تسهیلات، طرح های مشابه سرمایه گذاری کشور نیز در موعد مقرر و با برنامه ریزی تکمیل شوند.

گفتنی است؛ در این بازدید مشکلات دیگر این طرح مانند مشکلات سند و زمین، مشکلات مربوط به سی.ان.جی شهرداری در مجاورت این بنا و سایر مشکلات مربوط به اخذ تسهیلات توسط بانکهای عامل مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

بررسی و برطرف کردن مسائل مربوط به گردشگری در حد توان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو