آرایش های زیبا و کاربردی برای انواع صورت لاغر و کشیده

آرایش های زیبا و کاربردی برای انواع صورت لاغر و کشیده


منبع: آرگا

213

1399/7/13

13:28


در این مطلب انواع ترفندها و مدل آرایش برای صورت کشیده و لاغر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل میکاپ های متنوع مورد توجه تان قرار بگیرند.

آرایش های زیبا و کاربردی برای انواع صورت لاغر و کشیده

فرم های صورت مختلف هستند و هر خانمی باید با توجه به فرم صورت خود مدل میکاپ مناسبی را انتخاب کند. مدل آرایش برای صورت لاغر با انواع مدل میکاپ برای خانم ها با صورت گرد و پر متفاوت هستند و بهتر است شما ابتدا فرم صورت خود را تشخیص دهید سپس مدل میکاپ مناسبی را با توجه به فرم صورت و ویژگی های ظاهری تان انتخاب کنید.

راز داشتن آرایشی زیبا توجه به فرم اجزای صورت است اگر شما در هنگام انتخاب مدل میکاپ صورت خود به ویژگی های ظاهری تان توجه کنید چهره تان زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد.

مدل آرایش زیبا برای صورت کشیده

ترفند ها و انواع مدل آرایش برای صورت لاغر و کشیده

مدل و نوع میکاپ می تواند تاثیر زیادی روی لاغری و یا چاقی صورت شما داشته باشید از این رو بهتر است خانم ها با صورت چاق و درشت از مدل آرایشهایی استفاده کنند که صورت آن ها لاغرتر به نظر برسد و همچنین خانم ها با صورت لاغر از انواع مدل آرایش صورت لاغر و ترفندهای آرایشی استفاده کنند که صورت آن ها چاق تر به نظر برسد. در ادامه انواع مدل میکاپ برای صورت لاغر و کشیده را مشاهده خواهید کرد.

مدل آرایش برای صورت لاغر با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا

مدل میکاپ دخترانه برای صورت لاغر و کشیده

اغلب دختران جوان با فرم صورت لاغر و کشیده تمایل دارند تا با کمک ترفندهای آرایشی کشیدگی و لاغری صورت خود را بپوشانند تا صورت آن ها چاق تر و زیباتر به نظر برسد.
بهتر است شما از مدل آرایش دخترانه ای برای میکاپ صورت خود استفاده کنید تا عیب های صورت شما را بپوشاند و زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر برسد. آرایش های ملایم برای دختران جوان با صورت های کشیده می توانند ایده مناسبی باشند.

مدل آرایش دخترانه برای صورت لاغر

مدل آرایش دخترانه

مدل آرایش ملایم برای صورت لاغر

مدل آرایش دخترانه زیبا

مدل آرایش زیبا برای خانم ها با صورت لاغر

مدل آرایش لایت برای صورت های لاغر

مدل میکاپ برای صورت لاغر و کشیده مخصوص خانم های جذاب و زیبا

بهتر است خانم ها با صورت لاغر و کشیده از کرم های برنزه و تیره استفاده نکنند زیرا این کرم ها صورت آن ها را لاغرتر نشان می دهند. کرم های همرنگ پوست و یا یک درجه روشن تر از رنگ پوست می توانند برای خانم ها با صورت لاغر و کشیده انتخاب مناسبی باشند.

مدل آرایش زیبا و جذاب برای صورت لاغر

مدل میکاپ برای صورت لاغر

مدل آرایش برای صورت کشیده و لاغر زنانه

انواع مدل های آرایش برای صورت لاغر

برای اینکه صورت شما پرتر به نظر برسد بهتر است از انواع رژگونه های براق و سایه چشم روشن و براق برای میکاپ صورت خود استفاده کنید رژگونه های تیره و غلیظ لاغری صورت شما را بیشتر نشان می دهند.
برای اینکه صورت شما پرتر به نظر برسد بهتر است در هنگام آرایش کردن لب هایتان آن ها را با کمک خط لب کمی حجیم کنید و بعد از زدن رژ لب روی لب هایتان از برق لب استفاده کنید.

مدل آرایش برای صورت لاغر

مدل میکاپ زنانه و دخترانه

مدل میکاپ زنانه

میکاپ چشم ها نیز در پرتر به نظر رسیدن صورت شما تاثیرگذار هستند. هرگز از سرمه و یا مداد چشم تیره برای داخل چشم هایتان استفاده نکنید زیرا با تیره کردن داخل چشم ها ترکیب صورت شما لاغر تر به نظر می رسد. خانم ها با صورت لاغر و کشیده بهتر است از مدل خط چشم نازک و کوتاه و مژه مصنوعی برای میکاپ صورت خود استفاده کنند.

مدل آرایش برای صورت لاغر

 

مدل آرایش زنانه و دخترانه برای صورت کشیده

مدل آرایش زیبا زنانه

انواع مدل های میکاپ زنانه برای صورت کشیده

 

مدل آرایش برای خانم ها با صورت لاغر

آرایش زنانه جدید و زیبا

مدل آرایش زیبا برای صورت لاغر

آرایش برای صورت لاغر و کشیده

مدل های جذاب میکاپ برای صورت لاغر و کشیده

امروزه از ترفندهای آرایشی زیادی برای تغییر فرم و حالت صورت استفاده می شود که در میکاپ باید به درستی این ترفندها را پیاده کرد تا جذابیت و حالت صورت زیباتر و خوش فرم تر گردد.

در مطلب بالا به برخی نکات برای آرایش مناسب افراد با صورت های لاغر اشاره کردیم و بیان کردیم که افرادی که صورت های کشیده و لاغری دارند باید نحوه میکاپ آن ها به گونه ای باشد که صورت آن ها پر تر به نظر آید. استفاده از کرم های روشت تر از پوست با ۲ درجه روشن کنندگی بیشتر می تواند یکی از ترفندهای آرایشی برای صورت های کشیده باشد. دقت داشته باشد افرادی که پوستی سبزه دارند، نباید زیاد از حد صورتشان روشن گردد. همچنین افراد با پوست خیلی روشن نیز احتیاجی به استفاده از کرم ها و پودرهای روشن کننده ندارند و با استفاده از رژلب و رژ گونه می توانند صورتی پر تر داشته باشند. البته رژگونه مورد استفاده در میکاپ افراد لاغر نباید پر رنگ و تیره باشد و نباید به صورت اریب کشیده شود.

سایه های چشم های روشن و پاستلی می تواند بهترین مدل سایه زدن چشم برای افراد لاغر باشند تا میکاپ آن ها را جذاب تر نماید.  همچنین استفاده از  رژلب های با رنگ روشن و خط لب تیره و برق لب می تواند نکته آموزشی دیگر برای میکاپ صورت های لاغر باشد. مدل موی باز نیز در پر تر نشان دادن صورت افراد کشیده و لاغر موثر می باشد.

جدیدترین آرایش برای صورت لاغر

میکاپ جدید مناسب صورت لاغر

میکاپ قشنگ مناسب صورت لاغر

میکاپ خاص مناسب صورت لاغر

میکاپ دیدنی مناسب صورت لاغر

میکاپ لایت مناسب صورت لاغر

قشنگ ترین آرایش برای صورت لاغر

میکاپ فوق العاده مناسب صورت لاغر

میکاپ دوست داشتنی مناسب صورت لاغر

میکاپ جالب توجه مناسب صورت لاغر

میکاپ دوست داشتنی مناسب صورت لاغر

میکاپ زیبا برای صورت کشیده

خاص ترین آرایش برای صورت لاغر

میکاپ متفاوت برای صورت کشیده

میکاپ قشنگ برای صورت کشیده

میکاپ مناسب برای صورت کشیده

میکاپ فوق العاده برای صورت کشیده

میکاپ بی نظیر برای صورت کشیده

بهترین آرایش برای صورت لاغر

میکاپ برای صورت افراد کشیده

در این مطلب با انواع تکنیک های آرایشی و مدل آرایش برای صورت لاغر و کشیده آشنا شدید, شما می توانید با بهره گیری از این ترفندها و الگوبرداری از این مدل های میکاپ برای صورت کشیده و لاغر صورت خود را به گونه ای میکاپ کنید که پرتر و زیباتر از همیشه به نظر برسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو