آموزش کامل و حرفه ای خط چشم برای چشم های درشت + عکس

آموزش کامل و حرفه ای خط چشم برای چشم های درشت + عکس


منبع: زیبامون

702

1398/10/11

16:34


در این بخش از زیبامون با تمام نکات و ترفندهایی که برای آرایش چشم درشت نیاز دارید، آشنا می شید و میتونید با استفاده از این نکات، بهترین آرایش چشم و خط چشم رو برای چشم های درشت داشته باشید!

آموزش کامل و حرفه ای خط چشم برای چشم های درشت + عکس

همه خانم ها دوست دارند چشم های درشت و زیبایی داشته باشند و سعی می کنند با آرایش های خیره کننده و خاص، جذابیت بیشتری برای چشم هاشون ایجاد کنند. اما اگر شما جز اون دسته از افرادی هستید که به طور طبیعی و در حالت عادی، چشم هاتون درشت و زیبا هست، باید قدر این نعمت رو بدونید و سعی کنید با آرایش درست و اصولی، زیبایی چشم هاتون رو بهتر و بیشتر نشون بدید.

زیرا ممکنه در اثر یک اشتباه در آرایش چشم، هم زیبایی طبیعی چشم هاتون دیده نشه و هم ظاهر نامناسبی برای چهرتون ایجاد بشه و خوب مطمئنا هیچ کسی تمایل نداره بعد از آرایش کردن نازیبا به نظر برسه!

برای اینکه بدونید چه نوع آرایش و خط چشمی برای چشم های درشت مناسب هست، بهتون پیشنهاد می کنیم در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با تمام نکات و ترفندهایی که مخصوص آرایش چشم درشت هستند، آشنا بشید و بعد با به کارگیری این نکات و ترفندها، جذابیت فوق العاده ای رو برای چشم هاتون ایجاد کنید! با ما همراه باشید.

 

خط چشم ضخیم و گربه ای برای چشم های درشت

 

خط چشم گربه ای و ضخیم

 

اگر قصد دارید چشم های درشت خود را ساده و در عین حال جذاب نشون بدید، بهترین کار این هست که از یک خط چشم گربه ای و پهن برای آرایش چشم ها استفاده کنید. این مدل از خط چشم یکی از رایج ترین و جذاب ترین مدل های آرایش چشم هست که ظاهر زیبا و منحصر به فردی برای چشم های درشت ایجاد میکنه.

شما می تونید هم برای خط چشم بالا و هم برای واتر لاین (خط اشک) خط چشم بکشید اما باید به این نکته توجه کنید، که حتما خط چشم بالایی پهن و دنباله دار بوده و برای خط واتر لاین یک خط باریک و یا هاله سیاه رنگ و تیره بکشید.  خط چشم گربه ای کمک میکنه تا گرد بودن چشم های درشت کمتر به نظر برسه و حالت کشیده و زیبایی هم برای چشم های درشت ایجاد می کنه.

 

هایلایت کردن استخوان ابرو و گوشه داخلی چشم

 

هایلایت کردن استخوان ابرو

 

یکی دیگه از ترفندهایی که کمک میکنه تا آرایش چشم های درشت زیباتر و متفاوت تر دیده بشه، استفاده از مقداری هایلایتر در امتداد استخوان ابروهاست. استفاده از این ترفند، ظاهر خیره کننده و زیبایی رو برای چشم های درشت به ارمغان میاره و آرایش چشم شاداب تری هم خواهید داشت.

 

استفاده از خط چشم دو رنگ برای چشم های درشت

 

خط چشم دو رنگ

 

برای استفاده از این ترفند آرایشی، به دو رنگ خط چشم نیاز دارید. ابتدا باید یک خط چشم دنباله دار و ساده برای پلک بالا بکشید و بعد از خشک شدن این خط چشم، یک خط نازک به رنگ طلایی یا نقره ای، در بالای خط چشم مشکی بکشید. استفاده از مقداری هایلایتر برای گوشه داخلی چشم هم زیبایی و درخشش خیلی زیادی رو برای این مدل از ارایش چشم ها ایجاد می کنه.

 

خط چشم دنباله دار و بلند برای چشم های درشت

 

خط چشم دنباله دار و بلند

 

شما میتونید با استفاده از خط چشم های دنباله دار و بلند، ظاهر متفاوت و خاصی رو هم برای چهره و هم برای چشم هاتون ایجاد کنید. این مدل از خط چشم معمولا از مرکز پلک بالایی شروع میشه و دنباله خط چشم فاصله تقریبا زیادی از گوشه خارجی چشم داره. 

اگرچه این مدل خط چشم، شبیه به خط چشم گربه ای هست اما حالت نمایشی و اغراق آمیز داره و کمک میکنه تا چشم های درشت و گرد، حالت بادامی و کشیده پیدا کنند. استفاده از مقداری سایه چشم بژ و روشن در بالای خط چشم هم میتونه زیبایی آرایش چشم درشت رو با این مدل خط چشم تکمیل کنه.

 

خط چشم دودی - اسموکی برای چشم های درشت

 

خط چشم دودی

 

یکی دیگه از ترفندهای ارایشی برای جذاب تر نشون دادن چشم های درشت استفاده از خط چشم دودی یا اسموکی هست. برای استفاده از این ترفند باید اول خط چشم رو با استفاده از یک براش باریک بکشید و بعد این خط چشم رو با براش پخش کنید تا حالت محو شده و اسموکی پیدا کنه. این کار رو می تونید برای خط پایین چشم هم انجام بدید. این ترفند آرایشی عمق بیشتری برای چشم ها درشت ایجاد میکنه و یک آرایش ساده و جذاب برای چشم ها خواهد بود

 

خط چشم ساده و دنباله دار برای چشم های درشت

 

خط چشم ساده

 

گاهی هم نیازی نیست کار خیلی سختی برای آرایش چشم های درشت انجام بدید. کشیدن یک خط چشم ساده که از گوشه داخلی چشم شروع میشه و به تدریج حالت پهن پیدا می کنه و در گوشه خارجی چشم کمی دنباله دار هست، میتونه جز انتخاب های اولیه و ساده برای کشیدن خط چشم برای چشم درشت باشه. این مدل از خط چشم در عین سادگی، زیبایی فوق العاده ای رو برای چشم های درشت ایجاد میکنه و باعث میشه تا حالت گرد بودن این چشم ها کمتر به نظر برسه.

 

خط چشم رنگی برای چشم درشت

 

خط چشم رنگی

 

چرا خط چشم های رنگی رو امتحان نمی کنید؟ وقتی چشم های درشت و زیبایی دارید بهتره با رنگ ها بازی کنید و با امتحان کردن خط چشم های رنگی و متفاوت، زیبایی و جذابیت بیشتری رو برای چشم های درشت و زیبای خود ایجاد کنید.

 

خط چشم مناسب برای مدل های مختلف چشم

بهتره قبل از آرایش کردن، خط چشم مناسب با مدل های مختلف چشم رو به خوبی بشناسید و بعد متناسب با حالت و مدل چشم هاتون، بهترین مدل خط چشم رو بکشید و زیبایی چشم هاتون رو کامل کنید. شاید مدل خط چشمی که شما یاد گرفتید و همیشه استفاده می کنید، مناسب مدل چشم هاتون نباشه!

در واقع آرایش کردن ابزاری هست که باید به شما کمک کنه تا زیباتر از حالت معمولی دیده بشید و بعد از آرایش کردن، احساس خوبی نسبت به چهره و آرایشتون داشته باشید. اما اگر احساس می کنید بعد از ارایش چشم و کشیدن خط چشم، اون حساس رضایت و خوبی که باید داشته باشید رو ندارید، بهتون پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید و با خط چشم مناسب برای مدل های مختلف چشم آشنا بشید و سپس مدل خط چشم مناسب با چشم هاتون رو امتحان کنید.

 

مدل خط چشم مناسب برای چشم های بادامی

 

چشم بادامی

 

چشم های بادامی حالت متقارن داشته و درست شبیه به بادام هستند و معمولا گوشه خارجی چشم کمی باریک تر و بالاتر از گوشه داخلی چشم هست.

 

خط چشم برای چشم بادامی

 

معمولا این چشم ها از همه نظر زیبا هستند و با هر مدل آرایش هم زیبایی مخصوص پیدا می کنند. اما بهترین مدل خط چشم برای چشم های بادامی این هست که ابتدا خط باریکی در امتداد 2/3 گوشه داخلی چشم بکشید و این خط رو از نزدیکی گوشه خارجی چشم ضخیم تر کنید و حالت دنباله دار رو به بالا برای خط چشم ایجاد کنید.

 

مدل خط چشم مناسب برای چشم های گرد

 

چشم گرد

 

چشم های گرد حالت دایره ای و درشت دارند و معمولا قسمت سفیدی چشم نسبت به حالت چشم بادامی، بیشتر دیده میشه. 

 

خط چشم مناسب باری چشم گرد

برای اینکه چشم های گرد و درشت خودتون رو جذاب تر نشون بدید، بهتره کشیدن خط چشم رو از 2/3 بیرونی چشم، هم برای خط مژه بالا و هم برای خط مژه پایین شروع کنید. هر دو خط رو در گوشه بیرونی چشم به هم بچسبانید و ضخامت خط چشم رو کمی بیشتر کنید و سعی کنید دنباله خط چشم به سمت بالا و ابروها باشه. اگر دنباله خط چشم رو صاف و یا رو به پایین بکشید، حالت افتاده و نازیبایی برای چشم هاتون ایجاد خواهد شد.

 

مدل خط چشم برای چشم هایی با پلک افتاده (hooded eyes)

 

چشم با پلک افتاده

 

در این مدل، معمولا پلک بالایی حالت افتاده داره و تقریبا تا نزدیکی خط مژه هم ممکنه این افتادگی پلک وجود داشته باشه.

 

خط چشم برای چشم با پلک افتاده

 

برای اینکه زیبایی این مدل از چشم رو بیشتر کنید، به جای اینکه خط چشم رو در بالای خط مژه بکشید، بهتره با انگشت، کمی پلک رو به سمت بالا ببرید و بعد با استفاده از مداد چشم ضد آب، خط باریکی در زیر خط مژه بالایی بکشید. با این ترفند، رنگ مژه ها و خط مژه بالا پر رنگ تر میشه و عمق خوبی رو هم برای چشم ایجاد میکنه.

استفاده از سایه چشم روشن، بژ یا شامپاینی برای گوشه داخلی چشم هم کمک میکنه تا چشم هاتون بازتر و زیباتر دیده بشه. فر کردن مژه و استفاده از مژه مصنوعی هم میتونه زیبایی فوق العاده ای رو برای این مدل از چشم به همراه داشته باشه.

 

خط چشم مناسب برای چشم هایی که پلک کوتاه دارند (Monolid Eyes)

 

چشم با پلک کوتاه

 

این مدل از چشم بیشتر در بین آسیایی ها و آسیای شرقی دیده میشه و پلک افراد بسیار کوتاه هست.

 

خط چشم برای چشم هایی با پلک کوتاه

 

بهترین مدل خط چشم برای این مدل از چشم ها، خط چشم گربه ای محو شده و اسموکی هست. ابتدا باید خط چشم گربه ای رو بکشید و بعد با استفاده از انگشت و یا براش مخصوص، این خط چشم رو پخش کنید تا حالت اسموکی و جذابی پیدا کنه. در مرحله بعدی باید دوباره با استفاده از خط چشم مایع، خط چشم گربه ای رو بکشید تا رنگ واضح تر و مشخص تری پیدا کنه. با استفاده از این ترفند عمق خوبی برای چشم های دارای پلک کوتاه ایجاد خواهد شد.

 

مدل خط چشم برای چشم های نزدیک به هم

 

چشم نزدیک به هم

 

در این مدل از چشم، فاصله بین دو چشم به اندازه نیمی از یک چشم هست و چشم ها به هم نزدیک هستند.

 

خط چشم برای چشمهای نزدیک

 

برای کشیدن خط چشم این مدل از چشم ها، باید تاکید زیادی بر روی گوشه خارجی چشم داشته باشید. کشیدن خط چشم رو از 2/3 بیرونی چشم شروع کنید و دنباله خط چشم رو به سمت بیرون بکشید. میتونید هاله ای از خط مشکی رو هم برای خط مژه پایین ایجاد کنید.

ترفند دیگری که کمک میکنه تا چشم های نزدیک به هم جذاب تر دیده بشن، استفاده از سایه روشن در گوشه داخلی چشم هاست و کمک میکنه تا فاصله بین چشم ها متعادل دیده بشه.

 

مدل خط چشم مناسب برای چشم های با فاصله زیاد

 

چشم با فاصله زیاد

 

معمولا فاصله ای که بین این مدل از چشم ها وجود داره بیشتر از اندازه یک چشم هست.

 

خط چشم برای چشم های بافاصله

 

برای اینکه این مدل از چشم بعد از آرایش کردن، زیباتر دیده باشه، باید بر روی گوشه داخلی چشم تاکید داشته باشید. بنابراین باید کشیدن خط چشم رو از گوشه داخلی چشم شروع کنید و این خط رو تا انتهای خط مژه به یک ضخامت بکشید. بهتره که گوشه خارجی خط چشم خیلی از چشم بیرون نره و فقط یک تلنگر و گوشه کوچک و به سمت بالا در گوشه خارجی چشم بکشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو