آموزش آرایش مژه و چند ترفند ساده برای زیبایی بیشتر مژه ها

آموزش آرایش مژه و چند ترفند ساده برای زیبایی بیشتر مژه ها


منبع: آرگا

273

1399/3/18

10:46


در این مطلب با نحوه آموزش آرایش مژه با جدیدترین متدها میکاپ چشم روز دنیا آشنا خواهید شد که امیدواریم به کمک مراحل ذکر شده بتوانید مهارت لازم را در زمینه فرم دادن به مژه ها بدست آورید.

آموزش آرایش مژه و چند ترفند ساده برای زیبایی بیشتر مژه ها

چشم ها مهم ترین اجزای صورت هستند از این رو بهتر است شما در هنگام کشیدن خط چشم و میکاپ مژه ها حساسیت لازم را به خرج دهید تا چهره ای جذاب و بدون نقص داشته باشید.

آموزش آرایش مژه ها در چند مرحله ساده

اگر میکاپ مژه ها بدرستی انجام شود مژه های شما چند برابر می شوند و دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نخواهید داشت. در مطالب قبلی آموزش کشیدن خط چشم و آموزش میکاپ چشم را مشاهده کردید در ادامه با نحوه میکاپ مژه ها با متدهای جدید آشنا خواهید شد.

 آرایش مژه

نحوه میکاپ مژه ها

۱. ابتدا به کمک فرمژه ، مژه ها را در قسمت وسط و کناره ها حالت بدهید توجه داشته باشید برای این کار به مدت ۷ تا ۸ ثانیه فرمژه را باید روی مژه ها نگه دارید.

آرایش مژه ها با روشی ساده

۲. به کمک ریمل دو تا سه بار مژه ها را ریمل بزنید.

زدن ریمل به مژه ها

۳. مقداری پودر بچه در کف دست هایتان بریزید سپس به کمک گوش پاک کن پودر بچه را به آرامی و به صورتی که داخل چشم ها نریزد در دو طرف مژه هایتان بزنید. توجه داشته باشید که در پایان کار مژه های شما به صورت کامل پودری می شوند.

زدن پودر بچه با مژه ها

۴. در این مرحله دوباره ریمل را روی مژه هایتان بزنید و مژه هایی را که به یکدیگر چسبیده اند به آرامی و به کمک یک برس خشک از یکدیگر جدا نمایید.

مدل آرایش مژه

نکاتی برای میکاپ مژه ها

۱. از ریمل های حجیم کننده و خرده مژه دار برای فرم دادن به مژه های خود استفاده کنید زیرا این نوع ریمل ها مژه ها را پرپشت می کنند و برای افرادی که دارای مژه هایی کم پشت هستند مناسب می باشند.

۲. قبل از اینکه ریمل را روی مژه ها بزنید ابتدا ریمل های اضافه را از روی برس پاک نمایید و یک لایه ریمل روی مژه هایتان بزنید و بعد از گذشت ۳۰ ثانیه دوباره به مژه ها ریمل بزنید تا خشک شوند.

ریمل زدن به مژه

۳. برای جلوگیری از چسبیدن مژه ها به یکدیگر اجازه دهید تا ریمل خشک شود سپس دوباره به مژه ها ریمل بزنید.

۴. برخی از افراد برای ضخیم شدن مژه های خود چند لایه ریمل روی هم می زنند که در این حالت مژه ها به یکدیگر می چسبند بنابراین بهتر است ریمل را دو یا سه بار به مژه هایتان بزنید.

۵. بعد از هر بار استفاده از ریمل درب آن را به خوبی ببندید.

آرایش چشم ها

در این مطلب با نحوه میکاپ مژه ها به صورت مرحله به مرحله آشنا شدید که امیدواریم با توجه به روش ذکر شده بتوانید به مژه هایتان حالت و فرم بی نظیری را ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو