نکات خرید پیراهن مردانه

نکات خرید پیراهن مردانه


منبع: زیبامون

545

1398/4/16

19:55


چند تا از نکات کاربردی و مهم در خرید پیراهن مردانه رو در این بخش از زیبامون دات کام بخوانید!

نکات خرید پیراهن مردانه

پیراهن مردانه یکی از اصلی ترین آیتم های یک استایل مردانه شیک و جذاب هست که اگر درست و حرفه ای انتخاب بشه میتونه خیلی راحت تیپ آقایان رو شیک تر و متفاوت تر نشون بده. پیراهن مردانه در سبک ها، رنگ ها و مدل های مختلف وجود داره و انتخاب شما از بین این مدل های متنوع بستگی به سلیقه، استایل و نظر اطرافیان در رابطه با استایل شما داره.

بنابراین انتخاب یک پیراهن مناسب جز موارد خیلی مهم محسوب میشه که باید اطلاعات دقیقی در رابطه با آن داشته باشید. در ادامه با زیبامون همراه باشید و با نکات خرید پیراهن مردانه آشنا شوید.

 

فیت و متناسب بودن اندازه لباس

سایز پیراهن مردانه معمولا با سایز تی شرت ها متفاوت هست. برای انتخاب پیراهن مردانه که سایز مناسبی برای شما داشته باشه باید به 2 معیار توجه کنید. یکی اندازه دور گردن و دیگری اندازه طول آستین پیراهن!

برای اندازه گیری دور گردن باید از قسمت برآمده گلو این اندازه گیری رو شروع کنید و دور گردن رو انداز بگیرید.  فاصله بین یقه لباس تا گردن باید به اندازه ای باشه که دو انگشت دست به راحتی از آن عبور کند.

 

اندازه مناسب یقه پیراهن

 

طول آستین از روی شانه تا مچ دست اندازه گیری میشه. قسمت سرشانه پیراهن باید دقیقا روی برآمدگی شانه قرار بگیره. آستین های لباس نباید بیش از حد تنگ و چسبیده باشند. اندازه آستین پیراهن باید به اندازه ای باشه که بتونید راحت دستهاتون رو حرکت بدید. دکمه سردست پیراهن باید روی مچ قرار بگیره و خیلی بلند تر و کوتاه تر از مچ دست نباشه.

 

اندازه مناسب آستین پیراهن مردانه

 

پارچه و جنس پیراهن مردانه

فاکتور بعدی که باید در انتخاب پیراهن مردانه به اون دقت داشته باشید جنس پارچه پیراهن است. پیراهن های مردانه از پارچه های متنوع دوخته می شوند و اگر خنک بودن، چروک نشدن، آب نرفتن پارچه، مقاوم بودن در برابر لکه و ... برایتان مهم است باید این نکات رو قبل از خرید پیراهن بررسی کنید و پیراهنی رو انتخاب کنید که تمام شرایط مورد نیاز شما رو داشته باشه.

 

جنس پارچه پیراهن مردانه

 

انتخاب سبک و استایل پیراهن

پیراهن های مردانه تنوع خیلی زیادی در سبک و مدل دارند و برای انتخاب پیراهن باید نوع یقه لباس، دکمه سردست، جیب لباس و .... رو بررسی کنید و مدلی رو انتخاب کنید که با استایل شما هماهنگی داشته باشه.

 

رنگ و طرح پیراهن مردانه

 

پیراهن مرددانه در طرح های مختلف

 

قبل از خرید پیراهن باید به رنگ و طرح پیراهن هم فکر کنید تا بتونید انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

پیراهن های سفید و آبی برای امور اداری، محل کار و رویدادهای رسمی گزینه مناسبی هستند.

پیراهن های شطرنجی و راه راه برای یک استایل کژوال و عادی و همچنین دورهمی های دوستانه و خانوادگی مناسب هستند.

پیراهن های چند رنگ، رنگ روشن و با جزئیات گل دار برای مهمانی های غیر رسمی، سفرهای ساحلی و روزهای تابستانی مناسب خواهند بود.

 

مطالب پیشنهادی:

سه استایل مردانه و اصول ست کردن کفش با آن‌ها

راز و رمز خوشتیپ شدن آقایان با تیپ رسمی

استایل آقایان، توصیه های کاربردی و مهم برای جذابیت بیشتر

اصول لباس پوشیدن و نحوه ست کردن لباس مردانه

بدترین مدل‌ های لباس که مد روز و محبوب شده‌ اند! مخصوص آقایان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو