با تعدادی از معروفترین مراکز خرید مارماریس آشنا شویم

با تعدادی از معروفترین مراکز خرید مارماریس آشنا شویم


منبع: همگردی

728

1399/7/26

20:02


در سالهای اخیر بسیاری از شهرهای ترکیه میزبان مسافران متعددی از سرتاسر دنیا بوده اند. در این میان، ایرانی ها نیز به شهرهای ترکیه بسیار سفر می کنند. یکی از شهرهای توریستی این کشور، مارماریس است؛ شهری که در آن جاذبه های طبیعی بسیاری وجود دارند و همین موضوع، افراد بسیاری را به آن جذب می کند. در کنار این جاذبه های طبیعی، بهترین مراکز خرید مارماریس وجود دارند که در آنها انواع جنس را می توان پیدا کرد. با ما در مطلب معروفترین مراکز خرید مارماریس همراه شوید تا شما را با تعدادی از این مراکز آشنا کنیم.

مرکز شهر

در مرکز این شهر، مغازه و فروشگاه های بسیاری از جمله مغازه های چرم، محصولات مسی، قلابدوزی، جواهرات، مربا، عسل وجود دارند که افراد بسیاری را به خود جذب می کنند. مرکز شهر مارماریس بسیار پر ازدحام بوده و مردم و گردشگران از این مغازه ها بسیار استقبال می کنند.

مرکز شهر مارماریس

بازار بزرگ

در بازار بزرگ مارماریس انواع کالاها و اجناسی که فکر کنید، از پوشاک تا خوراکی های ترکیه وجود دارند. در این بازار بزرگ بیشتر از 1000 مغازه وجود داشته که اگر می خواهید از هر کدام از آنها خرید کنید، حتما تخفیف بگیرید. البته، قیمت اجناس در این مورد از معروفترین مراکز خرید مارماریس مناسب است. این بازار بزرگ معروف ترین بازار این شهر بوده و در روز، افراد بسیاری در آن در حال رفت و آمد هستند. کارسی مارکت مکان بسیار مناسبی برای آشنایی با فرهنگ و سنت این شهر و مردمانش است.

بازار بزرگ مارماریس

آیکملر

یکی از بهترین مراکز خرید مارماریس که در آن می توان انواع جنس و برندها را پیدا کرد، آیکلمر است. فضای این مرکز خرید بسیار جالب بوده و به همین خاطر، افراد بسیاری را در آن خواهید دید. در این مرکز انواع جواهرات، چرم و لباس موجود بوده که برای خرید هر کدام باید چانه بزنید و تخفیف بگیرید. زمانیکه هوا تاریک می شود، چراغهای تزئینی مغازه ها روشن شده که این خود باعث جذابیتش می شود.

آیکملر

نتسل مارینا

یکی از مراکز خرید که ظاهر بسیار شیک و لوکسی دارد، نتسل مارینا است. در این مرکز خرید، برندهای بسیار لوکسی را می توان پیدا کرد. در کنار مغازه های شیک این مرکز، رستوران و کافه هایی وجود داشته که منظره بسیار زیبایی از لنگرگاه را به همراه دارند. این مرکز خرید در منطقه بورلی هیلز مارماریس واقع هست.

نتسل مارینا

در ادامه بخوانیدجاذبه های گردشگری مارماریس | سفر دو روزه به شهر تفریحی مارماریس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو