پلیس: در اجرای امنیت اخلاقی کوتاه نمی‌آییم

منبع: برترین ها

63

1399/7/28

13:50


فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس اجازه نمی دهد که خون شهید سپهبد سلیمانی با رشد 4 تا انگل در جامعه از بین برود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس اجازه نمی دهد که خون شهید سپهبد سلیمانی با رشد 4 تا انگل در جامعه از بین برود.

سردار حسین رحیمی در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر:

* حضرت امام بر جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر تاکید داشتند و بر این باور بودند که اگر بناست حکومت اسلامی تشکیل شود باید جمهوری اسلامی تشکیل شود.

* امر به معروف مانند نماز صبح و فرایض دینی جزو واجبات است و اتفاقا دشمن تلاش دارد با ترویج عباراتی نظیر "به شما چه هر کسی را در قبر خودش می گذارند" و دیگر تفکرات استعماری و انگلیسی جامعه را از امر به معروف دور کند.

*تمام کارهایی که پلیس انجام می دهد امر به معروف و نهی از منکر است ما با همان قاطعیتی که با مجرمان و قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی و سارقان و ... برخورد می کنیم در کنارش با کسانی که به دنبال حیا زدایی، عفت زدایی و ترویج فرهنگ بی بند و باری در جامعه هستند نیز مبارزه می کنیم.

*در بخش امنیت اخلاقی جامعه نیز ما اقداماتمان را با قدرت پیگیری می کنیم، در یک سال اخیر ما در سه بخش امنیت اخلاقی آشکار، لایه های فساد پنهان و امنیت اخلاقی در فضای مجازی اقدامات خود را انجام دادیم که با کار عملی و برنامه ریزی انجام شده است.

*مگر ما اجازه می دهیم که خون شهید قاسم سلیمانی با رشد و نمو چهار تا انگل در جامعه از بین برود. عزیزترین و بهترین جوانان ما در دفاع از حرم و حریم و امنیت مردم جان خود را از دست دادند و ما حافظ خون آنان هستیم.

* همان میزانی که ما برای زینب (س) اشک می ریزیم وظیفه و رسالت ما، عمل و اقدام زینبی است، هیچ گاه هم در این زمینه ناامید نشده و میدان را خالی نخواهیم کرد تا افرادی بیایند و امنیت اخلاقی جامعه را نا امن کنند.

 * دشمنان به همان میزان که برای مشکلات اقتصادی و ناامنی در کشور تلاش می کنند به همان میزان هم به دنبال ترویج فرهنگ بی بند و باری هستند اما ما هم از مسیرمان کوتاه نمی‌آییم و در این راه فحش می خوریم کتک می خوریم و تهمت ها را می‌پذیریم اما کوتاه نمی آییم، همان که امام حسین (ع) در این راه با خانواده اش به میدان رفت و تمام سختی ها را پذیرفت. به تعبیر سردار عزیزمان سلیمانی ما ملت شهادتیم من می دانم که چه برخوردی با ماموران زن امنیت اخلاقی و همین طور همکاران اقا می شود اما ما کوتاه نمی آییم و در تمام ابعاد امنیت را تامین خواهیم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو