دانلود بازی Fishing North Atlantic برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Fishing North Atlantic برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

54

1399/8/8

02:40


طرفداران دنیای شبیه‌سازی می‌توانند این‌بار با بازی Fishing North Atlantic کلاه کاپیتانی را بر سر کرده و وارد اقیانوس بزرگ اسکوشیا شوند. روش‌های جدیدی برای ماهی‌گیری در اختیار شما قرار گرفته است و می‌توانید طیف وسیعی از کشتی‌های متنوع و مختلف را داشته باشید. این کشتی‌ها می‌توانند برای تجارت به‌کار رفته و ماموریت‌های متنوعی نیز برای‌تان داشته باشند. تنها کافی است که وارد اقیانوس اطلس شمالی شده و مهارت‌های خود را یک به یک بیشتر کنید. بازی تحسین منتقدین را در پی داشته است و قرار است که یک زندگی تمام‌عیار و البته حرفه‌ای در اقیانس داشته باشیم.

دنیای باشکوه اسکوشیای کانادایی را باید کشف کرده و با پیشرفت در حرفه‌ای خود، مناطق ماهی‌گیری بسیاری را با کشتی خود سیر و سیاحت کنید. شما می‌توانید تجهیزات ماهی‌گیری و تجارت خود را ارتقا داده و کم کم وارد میدان رقابت اصلی شوید. این بازی همانند دیگر آثار شبیه‌ساز، یک دنیای واقع‌گرایانه با جوی هیجان‌انگیز را براساس نقشه‌های واقعی، قایق‌ها و گونه‌های مختلف ماهی ارائه می‌دهد. از سیستم‌های جوی جدید با جلوه‌های بصری جدید گرفته تا شناورهایی که از برندهای مختلف جهان در اختیار شما خواهند بود.

Fishing North Atlantic Build 5573524 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Fishing-North-Atlantic

در بازی Fishing: North Atlantic می‌توانید ۲۵ نوع کشتی در دریای آتلانتیک در اختیار داشته باشید و سبک متنوعی از ماهی‌گیری در اختیار شما خواهد بود. البته خود شما باید در این زمینه مهارت پیدا کنید و تکنیک‌های ماهی‌گیری را بلد باشید. می‌توانید برای شکار ماهی‌های ارزشمندتر، وارد نقاط مختلف دریا شوید. بازی شبیه‌ساز است و باید بلد کار باشید تا بتوانید بهترین ماهی‌ها را صید کرده و تجارت موفقی در دنیای بازی داشته باشید. می‌توانید خرچنگ و شمشیرماهی را صید کرده و خط طویلی از افتخارات را جلوی نام خود صف کنید. بازی چالش‌های بیشتری به‌صورت روزانه و هفتگی برای‌تان خواهد داشت و کافی است که وارد میدان رقابت شوید. رقابتی که تنها مهارت و پشتکار تعیین کننده‌ی پیروز آن خواهد بود.

info

The sequel to the popular simulation game Fishing: Barents Sea invites you to put on your captain’s hat once again: Explore the large ocean of Nova Scotia, try your hand at entirely new fishing methods and enjoy a huge range of highly detailed ships in the commercial fishing simulator Fishing: North Atlantic.

Discover majestic world of Canadian Nova Scotia while admiring the vast diversity of ocean life. Explore the fishing zones with upgradable ships and gear as you progress in your career.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1 64-bit

Processor: 3 GHz Dual Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compatible graphics card with 2 GB VRAM (Nvidia Geforce GTX 750 or better or comparable AMD card)

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Quad-Core Processor with 3 GHz or better recommended

Memory: 8 GB RAM

Graphics: DirectX 12 compatible graphics card with 3 GB+ RAM (Nvidia Geforce GTX 1060 or better or comparable AMD card)

DirectX: Version 12

Network: Broadband Internet connection

Storage: 12 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. دقت کنید که محل اکسترکت را یک مسیر کوتاه مثل D:/Games انتخاب کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو