رژیم لاغری ران با برنامه هفتگی غذایی برای بهترین نتیجه

رژیم لاغری ران با برنامه هفتگی غذایی برای بهترین نتیجه


منبع: آرگا

129

1399/9/6

09:39


بعضی از افراد هستند که با وجود اندامی خوب و مناسب در قسمت ران هایشان چربی فراوانی انباشته شده که باعث شده از فرم دل خواه خارج شود، که شما می توانید با رژیم لاغری ران به حذف چربی های اضافی ران های خود بپردازید تا به فرم دلخواه برسید.

یکی از سخت ترین کار ها در دنیا آب کردن چربی های اضافه بدن است مخصوصا در قسمت شکم و ران ها زیرا زمانی که روی هم جمع می شوند آب کردنشان سخت تر از آب کردن سنگ می شود و باید تلاش فراوانی برای چربی سوزی این نواحی کرد. ممکن است شما برای آب کردن چربی ران راه های مختلف و گوناگونی را طی کرده باشید اما به شما اطمینان می دهیم با انتخاب یک روش صحیح و داشتن رژیم لاغری ران می توانید در عرض چند ماه مقدار زیادی از حجم ران های خود را آب کنید.

داشتن ران های بسیار چاق برای هر خانمی می تواند آزار دهنده باشد و باعث از بین رفتن اعتماد به نفس وی شود اما همه می دانند که لاغر کردن ران ها کار بسیار سختی است و نباید در کوتاه مدت انتظار زیادی داشته باشیم اما شما می توانید با انجام روش های ساده رژیم لاغری ران به روند چربی سوزی کمک فراوانی بکنید.

رژیم معجزه آسا لاغری ران

از اصلی ترین علت های چاقی ران و انباشته شدن چربی در این منطقه هورمون ها هستند که به دلیل طبیعی نبودن هورمون ها این اتفاق می افتد که ممکن است شما هر ماه خونریزی نامتعادلی داشته باشید که دلیلش تولید نامعین هورمون های استروژن و پروژسترون می باشد که این اختلال باعث به وجود آمدن چربی در ناحیه ران ها می شود ، البته ممکن است در اثر رژیم های نادرست و نبود تحرک کافی و… است. از طرفی دیگر سوزاندن چربی های اضافه ران باعث می شود از عضلات پاهایتان بیشتر استفاده کنید و در نتیجه پاهای قدرتمند تری خواهید داشت.

رژیم لاغری ران

۱. از عوامل موثر در چاقی ران نحوه غذا خوردن و پرخوری ماست که به صورت چربی در بدن مخصوصا شکم و ران ها ظاهر می شود که از اصلی ترین راه های از بین بردن آن خداحافظی با عادات بد غذایی است مخصوصا قطع مصرف چربی مانند روغن های جامد، نباتی گوشت، غذاهای سرخ شده، کالباس، سوسیس، و همچنین خوردن تنقلات ، شیرینی هایی که دار مقدار زیادی کالری هستند … خودداری کنید. و سعی کنید غذا ها و مواد خوراکی سالمی را جایگزین این خوراکی کنید.

۲. برای خود ظرف غذایی سالم تهیه کنید این ظرف باید حاوی( میوه هایی مانند توت فرنگی، توت،سیب،پرتقال،قره قاط، انواع ماهی، انواع کلم، مارچوبه، کدو سبز ،سبوس جوی سر، سبوس برنج، سبزیجات برگی ، کاهو ، اسفناج.)

لاغری ران به آسانی

۳. استفاده از این خوراکی ها به عنوان غذای اصلی (تخم مرغ، جوی دو سر،گندم سیاه،عدس)

۴. از این خوراکی ها به طور کامل دوری کنید:(شکر، نمک،مربا ،عسل، ماکارونی، شیرینی، کیک، موز، نوشیدنی های الکلی)

۵. به جز رعایت رژیم غذایی باید به میزان لازم تحرک داشته باشید چرا که لاغری بدون تحرک امکان پذیر نیست. یکی از بهترین گزینه های که می تواند از آن برای رژیم لاغری ران هایتان استفاده کنید، دوچرخه سواری است اگر امکان استفاده از دوچرخه را ندارید از دستگاه های دوچرخه ثابت استفاده کنید. تداوم این روش کمک فراوانی به از دست دادن چربی های ران می کند.

۶. سعی کنید در رژیم لاغری ران از ورود کالری زیاد به بدن جلوگیری کنید زیرا ورود کالری زیاد به بدن مساوی است با تجمع چربی در بدن . سعی کنید غذاهایی که مصرف می کنید مقدار کالری آن را در یک دفتر برای خود یادداشت کنید تا در پایان روز بفهمید که چه مقدار کالری به بدن شما وارد شده تا بتوانید میزان کالری دریافتی را کنترل کنید.

۷. سعی کنید هر روز ورزش کنید زیرا تلفیق رژیم غذایی با ورزشی سریع تر شما را به نتیجه می رساند.در این رژیم لاغری سعی کنید یک ماه اول را به صورت فشرده ورزش کنید و از ورزش های هوازی و چربی سوزی استفاده کنید و از تمرینات پا برای سوزاندن چربی ران غافل نشوید البته با کمک یک مربی باتجربه که بتواند راهنمای شما باشد.

ورزش در جهت لاغری ران ها

برنامه غذایی این رژیم لاغری

برنامه هفتگی

* هر روز صبح ساعت ۸ صبح نصف موز+ یک فنجان کوچک شیر کم چرب+یک پرس موزلی (یک مشت جو دو سر پرک، یک مشت مغز فندق، یک مشت گندم پرک ، یک مشت کشمش بی دانه، یک مشت تخم آفتابگردان،یک مشت بادام، یک مشت هم برگ زرد آلو ) تمام این مواد را در آسیا مخلوط کرده و به ۱۴ قسمت مساوی تقسیم کرده تا هر قسمت یک پرس شود.

مصرف مواد غذایی مفید درجهت لاغری ران

* ساعت ۱۱ خوردن یک عدد سیب کامل

* هر روز نهار ساعت ۱ یک پرس موزلی + نصف موز+ یک فنجان شیر کم چرب

* بعد از صرف نهار یک مشت کشمش در صورت نبودن ۳ عدد خرما

* شام ساعت ۸ یک وعده غدا + یک عدد میوه (۲عدد آلو خشک، سیب، زردآلو، انبه )

* ۱عدد پرتقال قبل از خواب

غذاهای اصلی

شنبه = یک واحد سینه مرغ به صورت کبابی + سالاد سبزیجات
یکشنبه= املت ۲ تخم مرغی + گوجه فرنگی و هویج رنده شده
دوشنبه= یک فنجان ماکارونی
سه شنبه = یک واحد فیله مرغ + بروکلی آب پز+ هویج آب پز
چهار شنبه = سالاد سبز با ۲ قاشق تن ماهی + یک تخم مرغ سفت
پنج شنبه = یک واحد سینه بوقلمون + سالاد سبز با ذرت
جمعه= یک واحد فیله گوشت به صورت کبابی + سالاد هویج و بروکلی + ۲ عدد سیب زمینی آب پز

در رژیم لاغری ران تا جای ممکن باید تمام خوراکی هایی که استفاده می کنیم به صورت بخار پز و یا کبابی باشد . به هیچ عنوان از روغن در غذا هایمان استفاده نمی کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو