همه چیز درباره شستن مو قبل از رنگ کردن مو

همه چیز درباره شستن مو قبل از رنگ کردن مو


منبع: آرگا

128

1399/9/22

23:06


در این مطلب نکاتی در مورد شستن مو قبل از رنگ زدن را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

شستن مو قبل از رنگ کردن یکی از سوالاتی که ذهن اغلب خانم ها با آن درگیر است و بهتر است شما قبل از رنگ کردن موهای خود نکاتی را مد نظر داشته باشید تا از نتیجه کار راضی باشد و موهایی با رنگ متفاوت و جذاب داشته باشید.

نکاتی برای شستن مو قبل از رنگ

با بالا رفتن سن و سفید شدن موها اغلب خانم ها از رنگ موها برای پوشاندن سفیدی موهای خود استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است اطلاعات لازم را در خصوص رنگ کردن مو ها داشته باشید تا به موهایتان آسیب کمتری وارد شود و علاوه بر این موهایی خوشرنگ و جذاب داشته باشید.

شستن موها قبل از رنگ زدن

آیا قبل از رنگ زدن موها باید آن ها را بشوییم ؟

ممکن است بارها این جمله را شنیده باشید که نباید قبل از رنگ کردن موها آن ها را بشویید تا رنگ مو بهتر جذب شود و این باور کاملا نادرست می باشد و متخصصین آرایش و زیبایی بر این باور هستند که اگر موها قبل از رنگ زدن شسته شوند وضوح رنگ بیشتر می شود و علاوه بر این شما می توانید به راحتی تشخیص دهید که آیا همه قسمت های موهایتان رنگ گرفته است یا خیر ؟

برای شستشوی موها قبل از رنگ کردن آن ها از همان شامپوی همیشگی تان استفاده نمایید. توجه داشته باشید که نباید موها را با کف فراوان بشویید و آن ها را دفعات زیادی آبکشی کنید. بعد از شستن موها آن ها را به خوبی و به کمک حوله و سشوار خشک نمایید سپس موهایتان را شانه بزنید تا صاف شوند و رنگ موی مورد نظرتان را از قسمت ریشه موها روی سطح موهای خود قرار دهید و اجازه دهید تا موهایتان رنگ مو را جذب کنند.

شستن مو قبل از رنگ کردن

اگر موها چرب باشند رنگ موها مقداری تیره تر به نظر می رسد و علاوه بر این تمیز کردن رنگ مو از روی موهای چرب کمی دشوارتر است از این رو بهتر است شما قبل از رفتن به سالن آرایشی موهای خود را بشویید تا آرایشگرتان در هنگام رنگ کردن موهای شما به مشکل برنخورد.

شستشوی مو قبل از رنگ کردن

برخی از افراد می گویند که بعد از مدتی موها به نرم کننده و شامپوها عادت می کند و برای اینکه موهای رنگ شده آسیب نبینند بهتر است هر چند وقت یکبار نرم کننده و شامپوی خود را عوض کنید که این باور نیز نادرست می باشد.

اگر تمایل دارید موهایتان بعد از رنگ زدن جذاب و درخشان تر به نظر برسند بهتر است هفته ای یک بار یا بیشتر از شامپوی شفاف کننده استفاده نمایید. این شامپوها باعث می شوند تا موهای شما درخشش بیشتری پیدا کند و علاوه بر این ظاهر و موهایی خاص و متفاوت تر داشته باشید.

موهایتان را با کف فراوان نشویید زیرا چربی های ضروری و طبیعی مو از بین می روند و این چربی ها باعث می شوند تا موها درخشش و نرمی بیشتری داشته باشند.

شستن موها قبل از رنگ زدن

توجه داشته باشید که بعد از شستشوی موها می توانید از رنگ موی گیاهی یا شیمیایی برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید همچنین بهتر است رنگ مو را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری شما مطابقت داشته باشد. اگر موهای شما سفیدی زیادی دارند بهتر است از رنگ های تیره برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید تا سفیدی موهایتان پوشانده شوند و به نظر نرسند.

شستشوی مو قبل از رنگ کردن

در این مطلب مطالبی در مورد شستشوی موها قبل از رنگ کردن آن ها را مطالعه کردید که امیدواریم این مطلب آموزشی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار گرفته باشد و اطلاعات لازم را در زمینه چگونگی شستشوی موها قبل از رنگ کردن را بدست آورده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو