تریلر رسمی فیلم Maleficent: Mistress of Evil منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

299

1398/4/18

14:01


تریلر رسمی فیلم Maleficent: Mistress of Evil منتشر شد

در تازه ترین اخبار تریلر جدیدی از فیلم سینمایی Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی هستیم. در ادامه برای دیدن این ویدیو با ما همراه باشید.

اولین تیزر تریلر فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) در اردیبهشت امسال منتشر شد که در آن ما برای اولین بار با فضای قسمت جدید این فیلم لایو اکشن آشنا شدیم. حال در تازه ترین اخبار کمپانی والت دیزنی تریلر جدید این فیلم را منتشر کرده است که باید گفت اولین تریلر رسمی فیلم بحساب می آید. در این تریلر شاهد آن هستیم که پرنسس اورورا به دنبال ازدواج با شاهزاده فیلیپ است، اما مالیفیسنت با این موضوع موافق نیست. با این حال، او تصمیم می‌گیرد که جشن عروسی را خراب کند و بدین ترتیب او مورد هدف نیروهای سلطنتی قرار خواهد گرفت. در ادامه شاهد این تریلر هستید:

در این فیلم بازیگرانی چون آنجلینا جولی، ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی، هری دکینسون، سم رایلی، جودی شکونی، وارویک دیویس، جان کارو، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل و رابرت لیندسی ایفای نقش دارند. فیلم Maleficent: Mistress of Evil قرار است در تاریخ 18 اکتبر 2019 (26 مهر 1398) اکران خود را آغاز کند. یواخیم رانینگ وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Maleficent را بر عهده داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو