فصل سوم سریال Stranger Things رکورد بینندگان را شکست

منبع: بلاکس آپ

485

1398/4/18

16:02


فصل سوم سریال Stranger Things رکورد بینندگان را شکست

براساس آماری که به تازگی منتشر شده، فصل سوم سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است و توانسته رکورد بینندگان را بشکند. در ادامه خبر با ما باشید.

چند روز پیش بود که بالاخره انتظارات به پایان رسید و شبکه نتفلیکس فصل سوم سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) را منتشر کرد. باید گفت که فصل سوم این سریال فوق العاده بود و نظر مردم و منتقدان را به خوبی جلب کرد و نسبت به فصل دوم . از طرفی دیگر طبق آماری که منتشر شده است، فصل سوم سریال Stranger Things توانسته رکورد جدیدی در شبکه نتفلیکس به ثبت برساند. صفحه رسمی این شبکه در توییتر اعلام کرده که 40.7 میلیون حساب و اشتراک خانگی فصل سوم این سریال را در 4 روز اول انتشار تماشا کرده‌ اند که 18.2 میلیون کاربر نیز تا پایان روز چهارم، تمامی قسمت‌ های فصل سوم را تماشا کرده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرده که استقبال از این سریال بیشتر از هر فیلم و یا سریالی است که تا به الان ساخته است. 

ملی بابی براون در نقش الون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هرینگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر، پل رایزر در نقش سم اوونز، پرایا فرگوسن در نقش اریکا، مایا هاوک در نقش رابین، فرانچسکا رآله در نقش هدر، کری الویس در نقش شهردار کلاین و جک بیوزی در نقش بروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو