دانلود بازی Gujian 3 برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Gujian 3 برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

124

1399/10/5

23:27


بازی Gujian 3 یک اثر نقش آفرینی و تک نفره است که می‌توانید در فضای سه بعدی آن را تجربه کنید. این بازی توسط Aurogon Info که یکی از شرکت‌های تابعه Wangyuan Shengtang است، توسعه داده شود. سری Gujian با این سری همچنان به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد. در این بازی تجربه‌ی نبرد آزادانه را با گیم‌پلی روان آن تجربه خواهید کرد و می‌توانید در نبردهای ریل تایم حضور داشته باشید. سبک گرافیکی بازی زنده و زیبا است و می‌توانید از مناظر جذاب و گرافیکی آن نیز بهره مند شوید.

بازی Gujian 3 داستان مردمان سرزمین را در دوران باستان زنده می‌کند و پویایی را می‌توانید در جای جای این جهان مشاهده کرد. پیشینه داستانی این بازی به‌صورت فانتزی است و براساس المان‌های چین باستان ساخته شده است. بنابراین بازیکنان در سرتاسر بازی می‌توانند تجربه‌ کننده‌ی یک فرهنگ غنی باشند. شما در این بازی می‌توانید تخیلات جسورانه خود را دنبال کرده و به‌صورت بی حد و حصر به نبردهای شرقی وارد شوید. این بازی کلاسیک تک نفره در نسخه‌ی جدید بهبودهای جالب توجهی چه در زمینه فنی و چه در زمینه بصری داشته است و حتی تجربه کنندگان سری‌های قبلی را نیز جذب خواهد کرد.

Gujian 3 PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Gujian-3

بازی Gujian 3 ترکیبی از حملات سنگین و سبک را شامل می‌شود که در صحنه‌های نبرد مختار به استفاده از آن‌ها خواهید بود. شما می‌توانید محیط اطراف خود را پوشش داده و با کمین، شرایط بهتری را برای حمله تجربه کنید. در این بازی می‌توانید انرژی خود را ذخیره کرده و با استراتژی وارد میدان نبرد شوید. باید در طول نبردها، شخصیت‌های خود را مدیریت کرده و در زمان‌های مختلف حالت دفاع و حمله به خود بگیرید. در این بازی می‌توانید با موجودات مختلف پیمان همکاری بسته و آن‌ها را در نبردها احضار کنید. هرکدام از آن‌ها دارای نیروهای خاصی هستند و برحسب مهارت موردنیاز خود، باید از کارایی رزمی آن‌ها استفاده کنید.

info

Gujian 3 is a mass 3D single-person RPG developed by Aurogon Info & Tech (Shanghai), a subsidiary of Wangyuan Shengtang. As the latest hit of the Gujian series, it boasts more free and smooth combat experience with its full real-time combat system. This generation expands the world of Gujian based on previous works. The vivid and beautiful graphic style brings the scenery, people and stories from an ancient time to life and truly makes the game world alive!

The story background of Gujian 3 is a fantasy world built upon the elements of ancient China, therefore, players will experience rich cultural context all over the game, adding daring and limitless imagination to this oriental fantasia.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7(SP1)/8/10 64-bit

Processor: Intel Core i5 4590

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750Ti

Network: Broadband Internet connection

Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7(SP1)/8/10 64-bit

Processor: Intel Core i7 6700

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6G

Network: Broadband Internet connection

Storage: 40 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو