غذا با گوشت چرخ کرده

غذای ساده با گوشت چرخ کرده غذا با گوشت چرخ کرده و بادمجان غذای ایتالیایی با گوشت چرخ کرده غذا با گوشت چرخ کرده و جعفری انواع غذا با گوشت چرخ کرده و پنیر پیتزا غذا با گوشت چرخ کرده و کالباس غذای ملل با گوشت چرخ کرده غذا با گوشت چرخ کرده و فلفل دلمه ای ybh fh   aj  vo  vni

گوشت چرخ کرده یکی از مواد غذایی بسیار پر مصرف در سراسر جهان است که با آن غذاهای بسیار خوشمزه و متنوعی تهیه می شود. گوشت چرخ کرده در آشپزی ایرانی هم از جایگاه ویژه ای برخودار است و غذاهای بسیار متنوعی با آن درست می شود. از غذاهای سنتی و قدیمی ایرانی گرفته تا غذاهای فست فودی نوین در لیست غذاهایی که با گوشت چرخ کرده تهیه می شوند جای می گیرند. البته ما ایرانی ها به دلیل علاقه شدیدی که به انواع کباب ها داریم، بیشتر گوشت چرخ کرده را به عنوان یکی از اجزای تشکیل دنهده کباب ها می شناسیم. در این مظلب با همراه باشید تا یک لیست کامل از غذاهایی که با گوشت چرخ کرده تهیه می شوند را برای شما عزیزان جمع آوری کنیم، برای مشاهده آموزش هر غذایی که مایلید آنرا تهیه کنید، کافیست روی تصویر آن کلیک کنید تا به صفحه آموزش منتقل شوید.

شماره ۱ : کباب تابه ای یکی از معروف ترین غذاهایی که با گوشت چرخ کرده تهیه می شود و کمتر ایرانی را می توانید بیابید که این غذای خوشمزه و لذیذ را دوست نداشته باشد.

شماره ۲ : کباب کوبیده اصیل ایرانی که نیاز به معرفی خاصی ندارد و از پر مصرف ترین کباب های ایرانی محسوب می شود، با دستور زیر این کباب را به صورت رستورانی در منزل درست کنید!

شماره ۳ : همبرگر هم از غذاهای محبوب بین المللی محسوب می شود که نیاز به معرفی ندارد. این غذای خوشمزه با دستورهای متنوعی تهیه می شود که ما یکی از بهترین دستورها را برای شما انتخاب کرده ایم.

شماره ۴ : خورش داوود پاشا که یکی از معروف ترین خورش های کشور ترکیه است و شباهت زیادی به فسنجون دارد. عمده ترین مواد غذایی مصرفی در این خورش گوشت چرخ کرده می باشد.

شماره ۵ : کله گنجشگی یکی زا آبگوشت های سنتی ایرانی محسوب می شود که با ترکیب سیب زمینی و گوشت چرخ کرده قلقلی تهیه می شود و انصاف غذای بسیار لذیذ و خوشمزه ای است.

شماره ۶ : کوفته نخودچی هم از غذاهای شناخته شده و اصیل ایرانی است که با گوشت چرخ کرده تهیه می شود. این کوفته خوشمزه را می توانیم به صورت آبدار یا کم آب درست کنیم.

شماره ۷ : سمبوسه از غذاهای بسیار معروف و شناخته شده ایرانی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود. این بار سمبوسه را با گوشت چرخ کرده آماده کرده ایم که طعم آن فوق العاده خوشمزه و لذیذ است.

شماره ۸ : آدانا کباب از کباب های خوشمزه و معروف کشور ترکیه که مانند کباب بناب از ترکیب گوشت چرخ کرده و سبزیجات تهیه می شود.

شماره ۹ : کباب لقمه هم یکی دیگر از غذاهای دوست داشتنی است که با گوشت چرخ کرده تهیه می شود. این غذای خوشمزه به قدری محبوب است که برخی رستوران ها فقط ساندویچ کباب لقمه سرو می کنند.

شماره ۱۰ : کوفته قلقلی یا گوشت قلقلی هم یکی دیگر از غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی است. این غذای خوشمزه دارای دستور پخت های بسیار متعددی می باشد که ما یکی از بهترین دستورها را در ادامه آماده کرده ایم.

دوستان گرامی این لیست به مرور زمان کامل تر می شود، پس توصیه می کنیم باز هم به این صفحه سر بزنید.