بانوان، نقشی محوری در سلامت جامعه دارند

52

1399/11/18

15:32


مهندس فاطمه امامی، مسؤول روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت: روز 18 بهمن 99 با حضور دکتر پیمان نامدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم شهرستان های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، دکتر جلال رحمانی، معاون بهداشتی دانشگاه از بانوان این مرکز تجلیل شد.

بانوان، نقشی محوری در سلامت جامعه دارند

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر نامدار، در این مراسم به نقش بی بدیل بانوان به عنوان محور اصلی سلامت جامعه اشاره کرد و افزود : در همه کشورها، بانوان به عنوان اصلی ترین گروه برای ارتقای شاخص های تندرستی و سلامت مطرح هستند و اعتقاد داریم که آنان در بهداشت و سلامت اعضای خانواده و رعایت اصول سلامتی، نقشی محوری دارند.

رییس حوزه سلامت استان قزوین گفت: نقش ارجمند بانوان در توسعه تمام زیرساخت های کشور به ویژه در نظام سلامت را ستایش می کنم و همواره معتقدم که نیازمند مشارکت مستمر بانوان کشور در عرصه نظام سلامت هستیم.

دکتر محمدبیگی، نماینده مردم شهرستان های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب گفت: بدون شک، نقش بانوان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، بر هیچ محقق و مورخی پوشیده نیست و آنان با پیروی و تاسی از بانوان مؤمنه و ارجمندی مانند حضرت فاطمه زهرا(س) سختی‌ها را بر خود هموار کرده و پا به پای مردان در صفوف اول مبارزه حضور دارند. وی افزود که بانوان به عنوان اصلی ترین حلقه اتصال در خانواده و نظام سلامت، می توانند نقش آفرینی کنند، چنانچه در کاهش میزان مرگ و میر نوزادان ، مادران باردار و نوزادان، دستاورهای زیادی داشته ایم.

در پایان این مراسم از بانوان مرکز بهداشت شهرستان قزوین که مُزیّن به نام فاطمه و زهرا هستند و سادات در مرکز با اهدا لوح و گل تجلیل شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو