10 تا از بهترین و مناسب ترین تفریحات کیش برای بانوان

10 تا از بهترین و مناسب ترین تفریحات کیش برای بانوان


منبع: ساعد نیوز

4

1402/10/25

22:41


کیش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای تفریحی می‌باشد که می‌تواند خاطرات بسیار خوبی را برای همه رده‌های سنی فراهم کند. در این شهر مکان‌های تفریحی متنوعی وجود دارد که به همه افراد توصیه می‌شود حتی یک‌بار هم که شده، آن‌ها را تجربه کنند.در ادامه با ساعد نیوز همراه باشید تا درباره ی بهترین تفریحات کیش برای بانوان بیشتر بدانید.

جزیره زیبای کیش با امکانات فراوان تفریحی و گردشگری مقصد خوبی برای سفرهای خانوادگی است. با این حال چند سالی است که خانم‌های زیادی این جزیره را برای سفر با دوستان خود انتخاب می‌کنند و به‌صورت انفرادی از تفریحات آن لذت می‌برند.

از آنجایی که خانم‌ها همیشه در سفر درگیر خانواده و به‌خصوص کودکان هستند، وقتی که برنامه مسافرت بدون اعضای خانواده پیش می‌آید دوست دارند به بهترین نحو از فرصت خود استفاده کنند و یک سفر به‌یادماندنی را با دوستان خود تجربه کنند.در ادامه با ساعد نیوز همراه باشید.


بهترین تفریحات آبی کیش برای خانم ها


سفر به جزیره بدون تجربه تفریحات آبی لطفی ندارد. اکثر تفریحات دریایی کیش برای بانوان قابل استفاده هستند اما برخی از آنها بیشتر مورد استقبال خانم‌ها قرار می‌گیرند که در اینجا قصد داریم آنها را برای شما معرفی کنیم.

پاراسل


پاراسل در کیش از پرطرفدارترین تفریحات جزیره برای بانوان است. پرواز با چترهای رنگارنگ بر فراز آب‌های دریا، هیجانی است که نمی‌توان آن را از دست داد. خانم‌های عزیز خاطرتان باشد که برای استفاده از پاراسل کیش حتماً نیازی به دانستن شنا نیست و پرواز با آن کاملاً امن است. همچنین هنگام مراجعه به کلوپ یک دست لباس اضافه و حوله همراه خود داشته باشید.

پاراسل کیش

پارک آبی اوشن


شاید خیلی‌ها ندانند که بزرگ‌ترین پارک آبی روباز ایران سانس اختصاصی بانوان دارد و به‌راحتی می‌توانید یک روز پرهیجان را همراه دوستان خود در این پارک بزرگ سپری کنید. پارک آبی اوشن یکی از تفریحات مناسب خانم‌ها در کیش است، خصوصاً برای خانم‌هایی که دسته‌جمعی به جزیره سفر کرده‌اند.

فرصت حمام آفتاب و ریلکسیشن نیز در کنار سرسره‌های هیجانی اوشن پارک برای شما فراهم است. تمام رایدها و سرسره‌های پارک آبی برای خانم‌ها نیز قابل استفاده است و از آنجا که حریم هوایی اوشن جزو بخش‌های پرواز ممنوع است، بدون هیچ نگرانی می‌توانید از این پارک آبی روباز لذت ببرید.

اوشن پارک سرویس رایگان رفت و برگشت نیز دارد که استفاده از این تفریح را آسان‌تر می‌کند.

پارک آبی اوشن کیش

اسکوتر زیردریایی


یکی دیگر از تفریحات کیش مناسب بانوان که حتماً به شما توصیه می‌کنیم، اسکوتر زیردریایی است. شاید خیلی از خانم‌ها دوست نداشته باشند به‌تنهایی غواصی را امتحان کنند، اما این وسیله فوق‌العاده یک روش جایگزین ایمن برای غواصی است. پس اگر علاقه‌مند دیدن ماهی‌ها، مرجان‌ها و شگفتی دنیای زیر آب هستید، حتماً به کلوپ مرکز غواصی نزدیک اسکله تفریحی کیش مراجعه کنید و از این تفریح هیجانی لذت ببرید.

از آنجا که این کلوپ تنها محل ارائه اسکوتر زیردریایی کیش است و ممکن است با ازدحام جمعیت مواجه شوید، حتماً پیش از رفتن بلیط خود را رزرو کنید تا بدون اتلاف وقت بتوانید از این تفریح دریایی لذت ببرید.

اسکوتر زیردریایی کیش

کرایه یات خصوصی


ممکن است این تفریح کمی گران به نظر برسد اما به امتحان‌کردنش می‌ارزد! اگر دسته‌جمعی و زنانه به کیش سفر کرده‌اید حتماً کرایه یات خصوصی را در برنامه خود قرار دهید.یک ساعت گردش آزادانه روی آب‌های آزاد خلیج‌فارس با کشتی کوچک دربستی همراه تمام امکانات یک قایق لاکچری، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما می‌سازد.

از آنجا که یات‌های خصوصی ظرفیت 4 تا 11 نفره دارند، می‌توانید با یک‌بار پرداخت و کرایه یک قایق، همراه تمام اعضای گروه خود از آن استفاده کنید. یات‌ها بر اساس گنجایش و امکانات قیمت‌های متنوعی دارند که با مراجعه به شرکت های تفریحی موجود در جزیره آن ها را کرایه کنید.

یات

پدل برد سواری


امتحان‌کردن پدل برد را به شما خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم چرا که معمولاً دوست دارید بخشی از سفر خود را به آرامش و سکوت بگذرانید. این قایق جالب نیازی به نیروی زیاد برای پاروزدن ندارد. حس‌کردن آرامش و سکوت دریا و شناور بودن بر روی آب بدون اینکه خیس شوید و یا نیازی به شناکردن داشته باشید، تجربه‌ای است که هیچ‌وقت فراموش نخواهید کرد.

پدل بورد کیش را به دو صورت ایستاده و نشسته استفاده می‌کنند. مدل ایستاده نیاز به تمرکز و حفظ تعادل دارد، پس اگر تابه‌حال تجربه قایق‌سواری نداشته‌اید توصیه می‌کنیم به شکل نشسته از پدل بورد استفاده کنید.

پدل برد سواری


بهترین تفریحات غیر آبی کیش برای خانم ها


همان‌طور که می‌دانید سفر به جزیره کیش فقط در تفریحات آبی خلاصه نمی‌شود. تنوع تفریحات غیر آبی که می‌توانید همراه خانم‌های دیگر گروهتان از آن استفاده کنید زیاد است که اگر شناخت خوبی از آنها داشته باشید، می‌توانید باتوجه‌به سلیقه و علاقه‌مندی همراهانتان، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید. لیستی از فعالیت‌هایی را که ممکن است خانم‌ها بیشتر از آقایان از آنها استقبال کنند، با هم مرور می‌کنیم.

بازارگردی


نمی‌توان به کیش سفر کرد و بازارگردی را از یاد برد! معمولاً خانم‌ها بیشتر از آقایان از خرید و بازارگردی استقبال می‌کنند و از آنجا که کیش به‌عنوان یک منطقه آزاد تجاری شناخته می‌شود، بازار مراکز تجاری و خرید در آن حسابی داغ است. در کیش بیش از 18 مرکز تجاری وجود دارد که می‌توانید برای گردش و بازارگردی به آنها مراجعه کنید. مرکز تجاری کیش، بازار پردیس 1 و 2 و مرکز خرید دامون از محبوب‌ترین پاساژهای کیش هستند.

بازار

گشت جزیره


گشت جزیره بهترین انتخابی است که می‌توانید برای سفر خود داشته باشید. چراکه با یک تیر چند نشان می‌زنید. بازدید از جاهای دیدنی کیش و محله‌های بومی نشین جزیره و همچنین طبیعت‌گردی در کیش همگی با گشت جزیره در دسترس شماست. در گشت دور جزیره از خانه بومیان کیش، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی و چندین مکان طبیعی و تاریخی دیگر کیش دیدن خواهید کرد.

گشت جزیره

تله کابین کیش


تله کابین یکی از تفریحات غیر آبی محبوب جزیره است که برای خانم‌ها بسیار مناسب است. تله کابین کیش درواقع مرکز تجاری میکامال و اسکله تفریحی را به هم متصل می‌کند. شما می‌توانید در کابین‌های 4 و 8 نفره از منظره خط ساحلی و تماشای بخش‌هایی از جزیره از فراز آسمان لذت ببرید.

تله کابین کیش

رستوران موزیک زنده


یکی از تفریحاتی که حتماً در سفر به کیش به شما پیشنهاد می‌شود صرف غذا در رستوران های موزیک زنده کیش است. رستوران گردی و امتحان‌کردن غذاهای محلی از بخش‌های جذاب هر سفری محسوب می‌شود. در کیش نیز تنوع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها بسیار زیاد است. در رستوران‌های موزیک زنده مانند شاندیز صفدری یا خرچنگ می‌توانید علاوه بر صرف غذا از یک کنسرت موسیقی لذت ببرید.

رستوران موزیک زنده

جنگ شبانه و کشتی تفریحی


علاوه بر رستوران، از دیگر انتخاب‌هایی که می‌تواند شب‌های جزیره را برای شما خانم‌های عزیز جذاب‌تر کنند، تفریحاتی مانند جنگ شبانه و یا کشتی تفریحی هستند که تفریحاتی دسته‌جمعی محسوب می‌شوند. سه ساعت موزیک و برنامه‌های شاد، پکیج تفریحی شما را کامل خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم یکی از شب‌های خود را به جنگ شبانه و شب دیگر را به یکی از کشتی های تفریحی کیش اختصاص دهید.

جنگ شبانه


سخن آخر


برای کسانی که دوست دارند در ایران تجربه‌های نابی از تفریح داشته باشند، کیش را می‌توان یک مقصد متفاوت دانست؛ در این مقاله سعی شد بهترین تفریحات برای شما بانوان عزیز معرفی شود از اینکه با ساعد نیوز تا آخر این مقاله همراه بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو