دانلود بازی Dead Frontier 2 – February 2021 Update برای کامپیوتر

دانلود بازی Dead Frontier 2 – February 2021 Update برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

102

1399/11/23

23:23


بازی Dead Frontier 2 در سبک وحشت و بقا ارائه شده است و می‌توانید در تاریک‌ترین حالت آن را تجربه کنید. شما به‌عنوان یکی از معدود بازماندگانی هستید که از این شیوع نجات پیدا کرده‌اید. باید بتوانید خودتان را از ویرانه‌های در حال فروپاشی نجات داده و در این جامعه به جای خود برسی. در این اثر باید بتوانید مهارت‌های خود را ارتقا داده و ابزارهای خوبی را در این راه کسب کنید. چشم‌های شما در اثر آلودگی‌هایی که در این منطقه وجود دارد، تار خواهد شد و حرکت در چنین شرایطی بسیار سخت می‌شود. این بازی در سبک آثار قدیمی دنبال می‌شود و اتمسفر تاریکی را تجربه خواهید کرد. جو بازی بسیار عجیب و غریب است و تجربه‌ی عجیب و غریبی برای شما خواهد بود. باید منابع کمیاب بازی را جستجو کرده و بتوانید از تجهیزات ناب در بازی استفاده کنید. می‌توانید به بازماندگان دیگر هم کمک کرده و در نهایت با آن‌ها روبرو شوید.

Dead Frontier 2 DC20210211 PC-DLHA

دانلود-بازی-Dead-Frontier-2

در بازی Dead Frontier 2 می‌توانید طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها را داشته باشید و تجهیزاتی را به دست آورید که به حرکت آسان‌تر شما کمک کند. می‌توانید با بازیکنان دیگر همکاری داشته باشید و به‌‌عنوان یک گرگ تنها، حرکت کنید. می‌توانید به خیابان‌ها رفته و بازی را در سبک PvP تجربه کنید. علاقه‌مندان سبک ترسناک و بقا می‌توانند بعد از مدت‌ها یک تجربه عالی داشته باشند و در دل ترس فرو روند. بازی داستان بسیار گیرایی هم دارد و می‌توانید تا انتهای بازی آن را دنبال کنید. شخصیت‌های بازی طراحی بسیار خوبی دارند و حس و اتمسفر بازی را به خوبی القا می ‌کند. شما در بازی می‌توانید با بازیکنان دیگر نیز ارتباط داشته باشید و با آن‌ها تجارت داشته باشید. جستجوی منابع در بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید بتوانید آن‌ها را برای پیشی گرفتن از هم تیمی‌های خود داشته باشید.

info

Online survival horror at its darkest. As one of the few survivors of the outbreak, you must scratch a living out of the decaying ruins of society. Scavenge for supplies, improve your skills, and trade with other players. All the while, keeping your eyes peeled for the infected lurking around every corner.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Runs with 35 fps on my test setup with a resolution of 1376×768 and low graphic settings.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2) به صفحه رسمی بازی Dead Frontier 2 در استیم مراجعه کنید. بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

3) دیتای دانلودشده خود از دانلودها را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

4) فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Dead Frontier 2 DC20210211-DLHA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو