دانلود بازی There Was A Dream برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی There Was A Dream برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

97

1399/12/15

12:09


در بازی There Was A Dream باید رویاهای خود را دنبال کرده و اجازه ندهید که بیگانگان به آن حمله کنند. شما می‌توانید آموزش‌های مختلف را در بازی تجربه کرده و به سیاره‌های دیگر بروید. باید تمامیت ارزی سرزمین خود را در خر شرایطی حفظ کرده و داستان بازی را پیش ببرید. داستان همواره در حال گسترش است و شما را به ماموریت‌های مختلف معرفی خواهد کرد. بازی از یک گیم‌پلی استفاده می‌کند که همیشه در حال تغییر است و شما باید آن را هدایت کنید.

شما می‌توانید رویاهای خود را در این بازی مرور کرده و جستجو را ادامه دهید. باید بسیاری از فعالیت‌های جانبی را انجام داده و به سمت داستانی حرکت کنید که مکانیک و گیم‌پلی خاصی دارد. درواقع گیم‌پلی ابتدایی بازی برقرار نخواهد بود و همیشه یک چالش جدید در ادامه برای شما خواهد داشت. بازی فارغ از بخش داستانی آن، دارای دنیای وسیع و با جنب و جوش بسیاری است که از دریاها، تپه‌ها، کوه‌ها و المان‌های دیگر تشکیل یافته است.

There Was A Dream PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-There-Was-A-Dream

مطالب مرتبط

در بازی There Was A Dream موجوداتی را خواهیم دید که از اقلام مختلف برای مقابله با کابوس‌های خودشان استفاده می‌کنند. شما باید شهرها و روستاها را همراه با مکان‌های مختلفی که در کنار آن‌ها وجود دارد، کشف کنید. شخصیت خود را ارتقا داده و مهارت‌های شگفت انگیز جدیدی یاد بگیرید. جان افراد را از Entity نجات داده و با سلاح‌های جدید، به سراغ دیگر دوستان خود بروید. شما هزار کاستوم جدید همراه با رنگ‌ها و ظاهر متفاوت در اختیار دارید که برای سفارشی سازی شخصیت شما کاربرد دارد.

حتی می‌توانید اسب خود را سفارشی سازی کرده و چادر خود را با بسیاری از ابزارها و خدمات مفید نیز سفارشی سازی کنید. با باس‌های مختلف مبارزه کرده و اجازه دهید که غنیمت‌هایشان برای شما باشد. می‌توانید با قایق نیز به این طرف و آن طرف حرکت کرده و اسب خود را برای پرش‌های بیشتر و سرعت بالاتر آموزش دهید.

info

Dreams are attacked by the Entity and the Xari alien race tries to preserve their integrity by educating the chosen one of each planet. Join the fight for your dream in this colorful open world game. An ever-expanding main story, which will lead you to take part in missions with ever-changing gameplay. Go through dreams, exploring, fighting and doing the many side activities.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-4590 / AMD FX 8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 960 / AMD Radeon R9 280

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-4590 / AMD FX 8350 or grater

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970 / AMD Radeon R9 290 or greater

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی There Was A Dream-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو