دانلود بازی Monkey Barrels برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Monkey Barrels برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

88

1399/11/29

00:53


بازی Monkey Barrels میمون‌هایی را نشان می‌دهد که در برابر ماشین آلات قد علم کرده‌اند و قرار است که با تحرک بالای خودشان، یک داستان ۲۲ مرحله‌ای را به پایان برسانند. بازی دارای یک حالت رقابتی آنلاین هم است که می‌توانید با دوستان خود یا بازیکنان دیگر در سرتاسر جان تجربه کنید. گرافیک بازی هنری بوده و به‌صورت پیکسلی ساخته شده است. جهان سه بعدی بازی چرخش تازه‌ای را برای گرافیک نسل جدید ارائه کرده است و همزمان المان‌هایی از بازی‌های قدیمی نیز به‌همراه دارد. چندین مرحله سرگرم کننده در بازی وجود دارد که چالش‌های بسیار زیادی را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

Monkey Barrels v1.0.0 PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Monkey-Barrels

در بازی Monkey Barrels می‌توانید مشاهده کنید که چقدر همه چیز زیبا طراحی شده است و تحرک و اکشن در جای جای بازی دیده می‌شود. علاوه بر مراحل پرتعداد بازی، مواردی را نیز شاهد هستیم که سرگرمی را چاشنی کار مراحل می‌کند و شما می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. بازی یک سیستم امتیازی بسیار جالب دارد که با طراحی گرافیکی همراه شده است و شما علاقه و هیجان زیادی برای قرار گرفتن در یک جایگاه مناسب خواهید داشت. می‌توانید در محیط بازی حرکت کرده و با ماشین آلات نبرد داشته باشید. فونت‌های بازی هم جالب است و با یک اثر ایندی و مستقل عالی روبرو هستیم. سازندگان تلاش کرده‌اند که اثری سرگرم کننده با پتانسیل تجربه‌ی مکرر را برای شما فراهم کنند.

در این اثر طراحی شخصیت‌ها منحصربه‌فرد است و هیچ الهام گرفتنی را شاهد نیستیم. بنابراین همه چیز نو و تازه خواهد بود و می‌توانید تجربه‌ای تازه در نسل جدید را داشته باشید. این بازی محیط‌های زیادی را به شما نشان خواهد داد و هیچ گاه قرار نیست که در دنیاهای تکراری قدم بگذارید. کافی است که مراحل ۲۲ گانه را به پایان رسانده و تمام قدرت‌های میمون ها را کسب کنید. در چنین شرایطی ادامه دادن بازی لذت بخش‌تر خواهد شد و می‌توانید سرعت کار خود را نیز بالا ببرید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی اپیک استور ورژن v1.0.0 سازی شده است. از امولاتور Nemirtingas برای کرک بازی استفاده شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۳٫۱گیگابایت به ۵۰۸مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱ الی ۲ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حدود ۳٫۱گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

It’s monkeys vs. machines in this zany action-packed shooter! In addition to a 22-stage story mode, there’s also an online competitive mode. Features 3D pixel art that puts a fresh spin on old-school graphics. Tons of fun and challenging stages await you.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64bit)
Processor: Intel Core i5-6600K
Memory: 6GB RAM
Storage: 4GB
Direct X: DirectX 11
Graphics: GeForce GTX 750 Ti

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Monkey Barrels v1.0.0-FitGirl Repack با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو