دانلود بازی Blink Rogues برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Blink Rogues برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

148

1398/9/27

23:32


بازی Blink Rogues یک شوتر سرعتی بالا به پایین است که نبردهای تاکتیکی را برای شما به ارمغان می آورد. بازی دارای سیستم مبارزات چند خطی است و می توانید بوسیله رفلکس های سریع تجربه کنید. سفینه خود را سریعا حرکت دهید و دشمنان خود را به راحتی نابود کنید. در بخش PvP می توانید دوستان خود را به چالش بکشید و در یک دوئل همه جانبه رقابت کنید. مهارت خود را مورد تست قرار دهید و فراموش نکنید که از همه ی فضای بازی استفاده کنید. دشمنان به صورت موجی حمله می کنند و شما هیچ راهی به جز شلیک سریع و حرکات ممتد در بازی نخواهید داشت. باید دید که می توانید ماموریت ها را یک به یک به پایان رسانید یا اینکه در کسری از ثانیه درگیر حملات برق آسای دشمنان خواهید شد.

Blink Rogues PC-PLAZA

دانلود-بازی-Blink-Rogues

بازی Blink Rogues هوش مصنوعی بالایی در زمینه دشمنان دارد و آن ها در سرعت و شلیک های تاکتیکی هیچ کم و کسری ندارند. مراحل دشوار بازی نشان از انگیزه بالای بازیکنان خواهد داشت و گیمرهای حرفه ای می توانند تسلط خودشان را تا پایان بازی ارتقا دهند. گاهی اوقات فرار تنها چاره است و نمی توانید هیچ شلیکی به سمت دشمنان صورت دهید. همه ماموریت ها به یک شکل دنبال می شوند و می توانید حالت داستانی بازی را زیر ذره بین خود قرار دهید. زنده ماندن در بازی اهمیت بالایی دارد و یک چالش اساسی محسوب می شود. موسیقی در بازی طراحی خوبی دارد و بهتر از آن گرافیکی است که جلوه خوبی به حرکات گیم پلی بازی می دهد. انیمیشن ساده ها و زیبا هستند و هرج و مرج دیدنی را در صفحه بازی ایجاد می کند. در بخش چندنفره صفحه بازی تقسیم می شود و می توانید براحتی با دوستان خود تجربه نابی داشته باشید. در نبردهای زمان دار حساسیت خاص تری هم در بازی خواهد بود.

info

Blink: Rogues is a fast-paced top-down shooter that brings combat tactics, sharp reflexes and multi-lane combat under the same roof. Fire rockets, shotgun or railgun, flip your ship, jump to the other lane and chase the perfect score. Steal the opponent’s power-ups or simply frag him!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5-6400T Quad-Core 2.2GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: ATI Mobility Radeon HD 5650

Storage: 1400 MB available space

Sound Card: On-board

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel® Core™ i7-6500U

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 940MX

Storage: 1400 MB available space

Sound Card: On-board

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Blink Rogues-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو