راهنمای خرید هدیه عروسی

راهنمای خرید هدیه عروسی


منبع: زیبامون

383

1398/4/19

20:01


برای اینکه بتونید در خرید هدیه عروسی کاملا هوشمندانه عمل کنید لازم هست با چند تا توصیه و راهنمایی در این زمینه آشنا شوید.

راهنمای خرید هدیه عروسی

اگر به مراسم عروسی دعوت شده اید و قصد دارید یک هدیه مناسب و عالی برای عروس و داماد تهیه کنید لازم هست قبل از اینکار با چند نکته کاربردی در رابطه با خرید هدیه عروسی و انتخاب بهترین هدیه برای عروس و داماد آشنا بشید. با زیبامون دات کام همراه باشید و این راهنمای خرید هدیه عروسی رو مطالعه کنید.

 

پول نقد، سکه، طلا به عنوان هدیه عروسی

معمولا اولین چیزی که برای هدیه عروسی به ذهن می رسد، پول نقد هست. این هدیه نقدی رو میتونید براساس میزان درآمد خودتون و نسبتی که با عروس و داماد دارید تعیین کنید اما بهتره قبل از این کار با چند نفر از افرادی که در مراسم عروسی دعوت هستند هم مشورت کنید تا بتونید بهترین مقدار پول نقد رو به عروس و داماد هدیه دهید. بهتره پول نقد رو در یک پاکت زیبا قرار بدید و در صورت امکان یک دسته گل یا یک شاخه گل هم در کنار آن قرار دهید تا هدیه شما زیباتر به نظر برسه.

علاوه بر این میتونید به جای پول نقد، طلا و یا سکه هم به عنوان هدیه عروسی، به عروس و داماد تقدیم کنید. یک جفت گوشواره، انگشتر، گردنبند، النگو و یا یک ست کامل نقره هم میتونه هدیه با ارزشی از طرف شما برای عروس و داماد باشه.

 

هدیه پول نقد

 

خرید یک وسیله ضروری از جهیزیه به عنوان هدیه عروسی

برای خرید هدیه عروسی میتونید یک وسیله ضروری از جهیزیه رو هم انتخاب کنید. برای این کار لازم هست با عروس و داماد یا خانواده آن ها مشورت کنید و سپس با توجه به سلیقه و نظر این افراد، هدیه خودتون رو تهیه کنید. 

تابلو فرش، وسایل دکوری با ارزش از صنایع دستی مثل میناکاری یا قلم کاری، ظروف پذیرایی با طرحی خاص و جذاب، پتو یا کالای خواب، تابلوهای تزیینی و ... هم جز انتخاب های خوب به عنوان هدیه عروسی هستند. البته لازم هست قبل از خرید این وسایل با عروس خانوم مشورت کنید تا هم خرید مناسبی داشته باشید و هم هدیه شما کارآمد و دوست داشتنی باشه.

 

هدیه عروسی

 

خرید هدیه عروسی مشارکتی با سایر مهمانان 

اگر نسبت خیلی نزدیکی با عروس و داماد دارید (مثل خواهر و برادر) میتونید یک هدیه مشارکتی و خیلی با ارزش رو برای عروس و داماد تهیه کنید. مثلا به جای خرید چند وسیله ارزان قیمت توسط افراد مختلف، یک وسیله ضروری و کاملا با ارزش رو به صورت مشارکتی تهیه کنید و به عنوان هدیه عروسی به عروس و داماد تقدیم کنید. با این کار نه تنها در خرید جهیزیه مشارکت داشته اید بلکه هدیه شما برای همیشه در ذهن عروس و داماد میمونه و کاربرد خیلی زیادی هم خواهد داشت.

 

کارت هدیه به عنوان هدیه عروسی

اگر دوست ندارید از پول نقد به عنوان هدیه عروسی استفاده کنید میتونید مبلغی که به عنوان هدیه در نظر گرفته اید رو به یک کارت هدیه منتقل کنید و روی کارت هدیه هم یک جمله زیبا به عنوان تبریک ازدواج یادداشت کنید. این هدیه در کنار ارزش مالی که به همراه داره، خیلی خاص و عالی هم هست.

 

کارت هدیه برای عروسی

 

بلیط هواپیما یا قطار برای سفر دو نفره عروس و داماد

شما میتونید برای عروس و داماد بلیط سفر دو نفره تهیه کنید و به عنوان هدیه عروسی به آن ها تقدیم کنید. این هدیه میتونه جز خاطره انگیز ترین و بهترین هدایایی باشه که عروس و داماد دریافت میکنند و میتونن با خیال راحت یک سفر دو نفره عالی برای ماه عسل داشته باشند!

 

بلیط هواپیما

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو