رنگ موی عید 1400، توناژهایی که می‌‌توانید در خانه درآورید!

منبع: نی نی بان

80

1399/12/20

08:27


رنگ موی سال ۱۴۰۰ چیست

رنگ موی سال 1400 چه رنگی است

رنگ مو سال ۱۴۰۰ چه رنگی است

در دنیای مد و فشن، هر سال یک رنگ خاص به عنوان رنگ سال انتخاب می‌شود. این رنگ در واقع از طریق نظرسنجی‌های مردمی، از بین رنگ ‌های پیشنهادی توسط موسسه پنتون،‌ انتخاب می‌شود. رنگ مو نیز یکی از زمینه‌های مد و آرایش است که هر ساله چند رنگ را برای آن انتخاب می‌کنند. انواع ترند رنگ مو که در هر سال تعیین می‌شود شامل چند رنگ کلاسیک و چند رنگ فانتزی است که بتوانند در هر فصل و برای هر سلیقه و رنگ پوستی استفاده شوند. در ادامه شما را با ۲۰ مدل از شیک ترین و زیباترین رنگ موهای سال ۱۴۰۰ آشنا می‌کنیم.

آشنایی با انواع رنگ موهای سال ۱۴۰۰
ترندهای رنگ موی کلاسیک ۱۴۰۰
مدل رنگ مو سال ۱۴۰۰
آمبره قهوه ای – طلایی
رنگ موی سال ۱۴۰۰
رنگ موی بلوند قهوه ای – طلایی
اگر می‌توانید مرتب به سالن زیبایی بروید و به موهای خود رسیدگی کنید، رنگ بلوند روشن گزینه مناسبی برای شما در سال ۱۴۰۰ خواهد بود. می‌توانید در خانه از شامپوی بنفش استفاده کنید تا از زرد شدن رنگ موهای خود جلوگیری کنید.

رنگ موی سال ۱۴۰۰چیست
رنگ موی بلوند روشن
مدل رنگ مو ۱۴۰۰
بلوند عسلی روشن
رنگ موی عسلی با سایه هایی که به ظاهر طبیعی آن کمک می‌کنند می‌تواند یک رنگ گرم و جذاب برای زمستان سال ۲۰۲۱ باشد. می‌توانید کمی سایه ریشه موهای طبیعی خود را به لابه لای موهایتان اضافه کنید تا با رشد کردن از زیبایی آن کم نشود.

رنگ موی امسال ۱۴۰۰
هایلایت بلوند روشن
رنگ موی جدید ۱۴۰۰
رنگ موی شکلاتی تیره
رنگ تک بعدی شکلاتی تیره یکی از رنگ های محبوب سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. همچنین، این رنگ را می‌توانید به راحتی در خانه انجام دهید. اگر تصمیم دارید امسال خودتان موهایتان را رنگ کنید، دقت کنید که فقط ۲ سایه تیره‌تر از رنگ موهای طبیعی شما باشد.

این رو هم بخون:
رنگ کردن مو با پوست گردو
رنگ موهای جدید سال ۱۴۰۰
رنگ موی مشکی ساده
رنگ مو دخترانه ۱۴۰۰
هایلایت کرمی و دودی
رنگ مو ۱۴۰۰ چیه
رنگ موی خرمایی
اگر رنگ موی شکلاتی تیره یا خرمایی خود را دوست دارید اما می‌خواهید کمی به آن عمق بدهید، می‌توانید کمی هایلایت برونزه به آن اضافه کنید. انجام دادن این کار نیز در منزل راحت است و بدون نیاز به دکلره می‌توانید موهای زیبا و متفاوتی داشته باشید.

رنگ موی ۱۴۰۰چیست
بالیاژ مسی متوسط
بالیاژ مسی یا قهوه ای نیز یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار سال ۱۴۰۰ است. این آمبره (یا اگر بخواهید سامبره) می‌تواند از شکلاتی تیره گرفته تا مسی و قهوه ای گرم متفاوت باشد. این یک انتخاب عالی برای زمستان ۲۰۲۱ خواهد بود.

رنگ موی 2021
هایلایت بلوند روشن
مدل رنگ مو جدید ۱۴۰۰
هایلات جلوی مو
رنگ مو سال ۱۴۰۰ چیه
رنگ مو نارنجی مسی
انواع رنگ موی فانتزی و دخترانه سال ۱۴۰۰
رنگ مو سال 2021
رنگ موی فانتزی سبز – آبی
رنگ موی جدید 2021
رنگ موی فانتزی صورتی و سبز
چرا خود را به یک رنگ محدود کنید؟ ترند رنگ موی سال ۱۴۰۰ این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید همزمان چند رنگ مو را داشته باشید. اما فراموش نکنید که حتما برای این کار به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید.

رنگ موی سال 2021
رنگ موی فانتزی صورتی
جدیدترین رنگ مو 2021
رنگ مو فانتزی قرمز
سال ۱۴۰۰ پر است از رنگ موهای فانتزی و جیغ. به ویژه رنگ قرمز. این رنگ برای بهار و تابستان بسیار عالی است. می‌توانید آن را به صورت تک بعدی، آمبره، هایلایت، یا بالیاژ انجام دهید. رنگ قرمز بهترین رنگ سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته می‌شود. زیرا می‌تواند با توجه به ویژگی های طبیعی شما تغییر کند.

رنگ مو دخترانه 2021
بالیاژ بنفش
جدیدترین رنگ موی 2021
رنگ موی صورتی کمرنگ
رنگ موی سال 2021
رنگ موی خاکستری
رنگ موی خاکستری یک انتخاب هوشمندانه برای پنهان کردن موهای سفید است. اگر موهای طبیعی شما سفید شده اند و نمی‌خواهید رنگ موهایتان را تیره کنید، خاکستری گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

رنگ مو سال ۱۴۰۰
رنگ موی مولتی کالر

رنگ مو جدید 1400

جدیدترین رنگ موی سال

ترکیب رنگ موی سال ۱۴۰۰

رنگ موی فانتزی سال ۱۴۰۰

جدیدترین رنگ مو سال 1400

زیباترین رنگ مو سال 1400

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو