بهترین آب میوه برای سرماخوردگی کدام است؟

بهترین آب میوه برای سرماخوردگی کدام است؟


منبع: مینویسم

148

1399/12/20

10:13


بهترین آب میوه برای سرماخوردگی

بهترین آب میوه برای سرماخوردگی

هنگام سرماخوردگی باید تا میتوانیم خود را تقویت کنیم و استراحت کنیم. درست است که استراحت کردن می تواند کمک شایانی به به دست آوردن نیرو کند و سرماخوردگی از بدن دور شود اما مهمترین نکته این است که تغذیه درست و سالمی داشته باشیم. در این پست بهترین آب میوه برای سرماخوردگی را معرفی می کنیم و خواهیم گفت که هنگام سرماخوردگی چه آب میوه هایی را بنوشید؟ 

بهترین آب میوه ها برای سرماخوردگی

استراحت کردن و خوردن مواد غذایی مفید از مهمترین نکاتی هستند که با رعایت کردن آن ها می توانید سلامتی خود را بهبود ببخشید. اما خوردن میوه و آب میوه کمک شایانی می کند. کاملا طبیعی است که  هنگام سرماخوردگی باید از مایعات استفاده کنیم و چه چیزی بهتر از آب میوه ها که کاملا طبیعی و مفید هستند. درست است که به دکتر مراجعه می کنید و تجویزات دکتر را رعایت می کنید اما با این حال خوردن آب میوه های مفیدی که دارای ویتامین C  هستند بسیار مفید است. در ادامه بهترین آب میوه های مفید برای سرماخوردگی را معرفی خواهیم کرد. البته نمی توان گفت از بین آب میوه ای مفید برای سرماخوردگی کدام دقیقا بهترین اب میوه برای سرما خوردگی است اما سعی شده پرخاصیت ترین آب میوه ها برای سرماخوردگی را معرفی کنیم.

برای درمان سرماخوردگی چه چیزهایی نخوریم؟

آب پرتقال برای سرماخوردگی

آب پرتقال برای سرماخوردگی

آب پرتقال برای سرماخوردگی

سعی کنید هر کدام از آب میوه های زیر را گرفته و بنوشید تا سیستم ایمنی بدنتان افزایش پیدا کند.

زمانی که سرما میخوریم اولین میوه ایی که به ذهنمان میرسد، پرتقال است چرا که سرشار از ویتامین C  است و خوردن آب پرتقال کمک شایانی به از بین بردن باکتری های گلو می کند و فرد سرما خورده را قوی تر میکند. همانطور که میدانید ویتامین C دارای آنتی اکسیدان است و برای افزایش سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. آب پرتقال در واقع آنتی بادی بدن را افزایش میدهد و تمامی عفونت ها را از بین میبرد. بنابراین آب پرتقال یکی از بهترین آب میوه ها برای سرماخوردگی است.

پس سعی کنید در زمان سرماخوردگی روزی 2 بار آب پرتقال میل کنید و استراحت کنید.

آب هویج مناسب برای سرماخوردگی

آب هویج مناسب برای سرماخوردگی

آب هویج مناسب برای سرماخوردگی

معمولا افراد تنها ویتامین C را به عنوان درمان سرماخوردگی میشناسند اما باید اضافه کرد که ویتامین A هم سیستم ایمنی بدن را هم افزایش می دهد و  با عفونت های بدن مبارزه می کند و منجر به گردش خون  بیشتر و تنظیم آن میشود. درست است هویج سرشار از ویتامین  A  است. پس فراموش نکنید که آب هویج می تواند کمک شایانی به بهبود سرماخوردگی شما کند و در لیست بهترین آب میوه برای سرماخوردگی قرار می گیرد.

طرز تهیه و خواص دمنوش عناب برای سرماخوردگی

آب سیب یک آبمیوه مفید برای سرماخوردگی

آب سیب و بهبود سرماخوردگی

آب سیب و بهبود سرماخوردگی

سیب یکی از میوه هایی است که در همه فصل ها وجود دارد و به سادگی میتوان آن را خریداری کرد. تنها کافی است که سیب آبگیری خریداری کنید و  آب آن را گرفته و میل کنید. البته می توانید آب سیب را با آب هویج مخلوط کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. آب سیب به خصوص برای درمان سرفه هنگام سرماخوردگی است. برای نتیجه گیری بهتر بهتر است سیب را بپزید آن را صاف کرده و روی حرارت بگذارید تا غلیظ شده و مثل شربت شود و هر روز از آن میل کنید. سیب برای رفع خستگی در زمان سرماخوردگی نیز مفید است.

دقت کنید هنگام گرفتن آب سیب دانه های ان را جدا کنید زیرا دارای نیاسین بوده و سمی هستند. همچنین آب سیب را باید بلافاصله بنوشید تا نتیجه بهتری بگیرید.

هنگام سرماخوردگی آب سبزیجات بنوشید

آب سبزیجات

آب سبزیجات

میتوانید از بسیاری سبزیجات کمک بگیرید تا نیاز های اولیه بدنتان را تکمیل کنید. آب کرفس، آب کلم و گوجه فرنگی که سرشار از ویتامین های A و  C است و می توانید آب آن ها را گرفته و میل کنید. اگر طعم آن ها را دوست ندارید میتوانید با کمی شکر ترکیب کنید.

آیا انار برای سرما خوردگی مفید است یا نه؟

آب چغندر و لبو از بهترین اب میوه ها برای سرماخوردگی

آب چغندر و یا لبو

آب چغندر و یا لبو

در پست های گذشته درباره طرز تهیه دمنوش لبو یک نوشیدنی گرم زمستانی خوشرنگ و خوشمزه گفتیم. نوشیدن آب چغندر میتواند گزینه خوبی برای بهبود سرماخوردگی و افزایش سیستم ایمنی بدن باشد.

آب توت فرنگی و ویتامین C

آب توت فرنگی و ویتامین C

آب توت فرنگی و ویتامین C

توت فرنگی یکی دیگر از میوه هایی که منبع خوبی از ویتامین C است توت فرنگی است اما به علت ریز بودن این میوه، باید مقدار زیادی را فراهم کنید.

آب هندوانه و درمان سرماخوردگی

آب هندوانه و درمان سرماخوردگی

آب هندوانه و درمان سرماخوردگی

هندوانه یکی از میوه های خنک و تابستانی است که با نوشیدن آن حتی درد های عضلانی را هم میتوانید کاهش دهید. فراموش نکنید که هندوانه دارای ویتامین های بسیاری از جمله ویتامین A است که برای سرماخوردگی بسیار مفید است.

آب انبه و تاثیر آن در سرماخوردگی

آب انبه و تاثیر آن در سرماخوردگی

آب انبه و تاثیر آن در سرماخوردگی

انبه را خریداری کنید و آب آن را بگیرید و بنوشید چرا که دارای دارای ویتامین A  است.

میتوان گفت که همه میوه ها و آب میوه ها برای درمان سرماخوردگی مفید هستند و ما سعی کردیم پرخاصیت ترین آب میوه برای سرما خوردگی را به شما معرفی کنیم. در بین آب میوه های مفید برای سرماخوردگی هرگز اسم انگور را نمی شنویم زیرا که آب انگور برای درمان سرما خوردگی بسیار مضر است. میتوانید برخی از میوه های گفته شده را با هم ترکیب کرده و آب آن ها را بنوشید.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو