مدل موی سامورایی با استایل های جذاب و متفاوت

مدل موی سامورایی با استایل های جذاب و متفاوت


منبع: آرگا

349

1399/12/25

15:03


مدل موی سامورایی از انواع مدل موهای زیبا و شیک می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهری جذاب داشته باشید بهتر است از این مدل برای فرم دادن به موهای خود استفاده کنید.

مدل موی سامورایی شیک و جدید

فرم مو مردانه تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری آقایان دارد از این رو بهتر است شما برای فرم دادن به موهایتان از مدل هایی خاص و متنوع استفاده نمایید تا ظاهرتان آراسته به نظر برسد. در مطالب قبلی مدلهای مو آلمانی و مدلهای مو ایتالیایی را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدلهای مو سامورایی آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مو بلند سامورایی

موی سامورایی مردانه با متدهای جدید

مو سامورایی از انواع مدلهای فشن مخصوص پسران و مردان می باشد و جزء مدلهای پرطرفدار و محبوب به شمار می رود. در این فرم ، موها به سمت بالا بسته می شوند و تا می خورند و یا قسمت روی موها بسته می شوند و بقیه قسمت موها تیغ می خورند و پایین موها نیز باز نگه داشته می شوند.

مو سامورایی برای آقایان امروزی و مدگرا انتخاب مناسب و ایده آلی می باشد و شما می توانید به کمک آن استایلی به روز و متفاوت را برای خود ایجاد نمایید.

از این مدل مو می توانید برای فرم دادن به موهایتان برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید همچنین به کمک این مدل می توانید به موهای کوتاه و بلند خود فرم بی نظیری را ببخشید.

مدل موی سامورایی

مدل مو سامورایی

مدل مو مردانه

مدل مو زیبا مردانه

مدل مردانه

مدل مو سامورایی

مدل مو بلند سامورایی

مدل مو زیبا سامورایی

مدل مو شیک مردانه

مدل مو بلند سامورایی

مدل مو مردانه سامورایی

مدل مو سامورایی

مدل موی مردانه

مدل مو سامورایی

مدل مو زیبا سامورایی

این مدل مو برای آقایان جوان مناسب می باشد و قسمت جلوی موها اغلب به سمت بالا فرم داده می شوند همچنین شما می توانید قسمت هایی از موهایتان را بافت آفریقایی بزنید و به تزیین مدل موی خود بپردازید تا جذابیت ظاهریتان تکمیل شود.

اگر تمایل دارید تغییرات منحصر به فردی را در ظاهر خود ایجاد کنید می توانید علاوه بر فرم دادن موها به شکل سامورایی ، ریش هایتان را هم بلند کنید همچنین می توانید ریش کوتاه یا ته ریش داشته باشید که انتخاب هر یک از این سبک استایل ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

اگر با داشتن موهای بلند و نیمه باز مشکلی ندارید می توانید قسمتی از موها را ببندید و قسمت دیگر موهایتان را باز نگه دارید همچنین می توانید همه موها را به سمت بالا ببندید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید که این مدل برای روزهای گرم سال انتخابی مناسب است.

مدل مو بلند سامورایی

مدل مو سامورایی زیبا و شیک

مدل مو سامورایی

مدل مو بلند مردانه

مدل مو سامورایی

مدل مو زیبا سامورایی

مدل مو سامورایی شیک و جدید

مدل موی سامورایی

مدل مو شیک سامورایی

مدل مو کوتاه سامورایی

مدل مو زیبا سامورایی

مدل مو سامورایی مردانه

مدل مو مجلسی مردانه

 

مدل مو زیبا و خاص سامورایی

مدل مو سامورایی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدلهای مو سامورایی برای آقایان جذاب را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید به موهای خود حالت و فرم بی نظیری را ببخشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو