انواع مدل بافت موی پسرانه و مردانه در استایل های مد روز

انواع مدل بافت موی پسرانه و مردانه در استایل های مد روز


منبع: آرگا

2

1402/7/16

23:04


برای زیباسازی و آرایش موهای آقایان نیز مانند خانم ها مدل های زیبا و شیکی از مدل بافت موی پسرانه و مردانه وجود دارد که تنوع آن هم کم نیست. در این مطلب مجموعه ای دیدنی از این مدل ها را با یکدیگر همراه با توضیحات و معرفی به تماشا می نشینیم.

بافت پسرانه و مردانه فقط خاص خانم ها نبوده و در حال حاضر مدل های متفاوت و شیکی از آن برای آقایان نیز وجود دارد، از جمله آن می توان به مدل بافت دوتایی، مدل بافت سه تایی، مدل بافت آفریقایی، مدل بافت دردلاک و … اشاره داشت. در ادامه به معرفی انواع مدل بافت موی پسرانه و مردانه و نیز مراحل انجام بافت را آموزش می دهیم.

مدل بافت موهای پسرانه و مردانه با عکس

مدل های زیبا و شیکی از بافت موی پسرانه و مردانه

ممکن است در گذشته وقتی حرف از بافت مو همه توجه ها به سمت آرایش موی زنانه و دخترانه کشیده می شد، و البته بیشتر تصاویر نیز به مدل های بافت زنانه و دخترانه اختصاص داده می شد، اما در حال حاضر تنوع بالایی از مدل های مختلف بافت موی مردانه و پسرانه وجود دارد که آقایان علاقه مند به بافتن موهای خود می توانند از آن بهره ببرند. در واقع با توجه به متنوع بودن این مدل و ایده ها افراد حق انتخاب بیشتری دارند.

مدل بافت موی زیبا و جدید برای آقایان

بافت مو آفریقایی

بافت آفریقایی یکی از بافت های محبوب و پرکاربرد برای خانم ها و هم آقایان به شمار می رود که علاوه بر شکل ظاهری زیبا و خاص موجب نگهداری آسان تر موها می شود.

برای بافت موی دردلاک که به بافت موی درهم و خشن نیز شناخته می شود، ۲ مدل مو با یکدیگر ترکیب می گردد که همانند توری های متصل به کف سر بوده و دارای حجم عظیمی بر روی سر خود هستند. با توجه به این موضوع این مدل برای موهای مردانه کوتاه یک گزینه فوق العاده به شمار می رود که به دلیل داشتن برش هایی کوتاه دیگر به مدل های بافت خانم ها شباهت ندارد.

مدل بافت موهای پسرانه و مردانه + عکس

بافت موی تکی

انواع بافت مو برای آقایان وجود دارد که بافت تکی از جمله آنها محسوب می شود، برای این منظور بافت آفریقایی، بافت جعبه ای و یا بافت فرانسوی را انجام دهید، و متفاوت بودن آن به انجام یک رشته بافت می باشد. پیشنهاد می کنیم علاقه مندان به مدل موی کلاسیک از این بافت استفاده کنید، اگر پهلوی موهای شما کم پشت بوده و یا تراشیده شده می توانید از این بافت استفاده کنید.

مدلهای منحصر به فردی از بافت پسرانه و مردانه

بافت موی دوتایی

برای آقایان با موهای ضخیم استفاده از مدل بافت دوتایی انتخاب خوبی محسوب می شود، این مدل از بافت مو مثل بافت تکی پیچیده و یا ظریف نمی باشند ولی طراحی زیبایی دارند.

مدل بافت موهای پسرانه و مردانه با تصویر

بافت موی چندتایی

بافت های ۳ تایی و یا ۴ تایی در مقایسه با سایر بافت ها هم از نظر بافتن دشوار و طولانی می باشند و هم نگهداری سخت تری را می طلبند. در بافت ۳ تایی رشته ی ضخیمی را از میان سر بافت زده و ۲ رشته نازک از دو طرف سر می بافند.

ایده های متفاوتی از مدل بافت موی پسرانه و مردانه

بافت مو جعبه ای

یکی از انواع بافت مو برای آقایان بافت جعبه ای است که به پوست سر وصل نبوده و با استفاده از اشکال مربعی کوچک تقسیم بندی گردیده و به صورت ساده بافت زده می گردد. این مدل بافت را می توانید با سادگی در شکل و زاویه های گوناگون انجام دهید و انتخاب و انجام آن در آقایان با موهای بلند گزینه ای فوق العاده محسوب می شود که انتهای بافت ها را به صورت دم اسبی می بندند.

بافت موی از عقب به جلو

به این صورت است که در عوض حرکت رشته های بافت مو از جلوی سر به طرف پشت سر و گردن، رشته های مو از قسمت فرق سر به طرف پهلو و گوش های شما کشیده می شوند. چنانچه تمایل به بزرگ نشان داده شدن چهره و موهای خود دارید؛ می توانید از آن بهره ببرید.

مدل بافت موی لاکچری برای آقایان

بافت موی تیغ ماهی

بافت موی تیغ ماهی یکی از بافت های محبوب و پرکاربرد چه برای خانم ها و چه برای آقایان به شمار می رود. البته در مدل بافت تیغ ماهی زنانه و دخترانه مدل های متنوع مجلسی و ساده وجود دارند که مدل مردانه آن چنین نبوده و در مقایسه با آنها ساده تر و مردانه تر هستند.

ایده های جذابی از مدل بافت موی پسرانه و مردانه

بافت مو شبیه تاج

بافت مو شبیه تاج به این صورت می باشد که بافت ها گرد و برش خورده هستند که ۲ عدد بافت برابر با یکدیگر در دو سمت سر شما به وجود می آید. این بافت ها اطراف سر شما چرخیده و شکلی دایره ای را به وجود می آورند. این مدل بافت دور سرتان را پوشش می دهد و شکوهمند می سازد.

مدلهایی خاص از بافت پسرانه و مردانه

بافت موی تار عنکبوتی

این بافت یکی از بافت های جدید و به بیانی ترند که به گونه ای بافت شبیه جعبه ای با مدل و طرح های متفاوت می باشد. همانطور که از نام این بافت مشخص است به تارهای عنکبوت شباهت دارد که انتهای موها از کناره های سر آویزان می گردند.

مدلهای شیک و زیبایی از بافت پسرانه و مردانه

بافت موی زیگزاگی

این مدل از بافت مردانه یک انتخاب خاص و متفاوت می باشد که برای تنوع بخشیدن به چهره و استایل خود گزینه ای عالی به شمار می رود. بافت زیگراگی زاویه ها و شکستگی های سر را پوشش می دهد. اغلب کودکان به بافت زیگراگی رغبت نشان می دهند.

مدل بافت موهای پسرانه و مردانه با تصویر

بافت موی فرانسوی

بافت موی فرانسوی یکی از مدل های محبوب و پرکاربرد می باشد که هم برای خانم ها و هم برای آقایان به کار می رود. بافت فرانسوی یا هلندی بسیار زیبا و شیک است.

معرفی انواع مدل بافت موی پسرانه و مردانه

بافت برای انتهای موی مردانه

می توانید موهای خود را با استفاده از هر بافت مویی که مدنظرتان است چه بافت سه تایی و چه بافت تکی ببافید، سپس انتهای موی خود را دم اسبی ببندید. در واقع با ترکیب بافت و دم اسبی و یا مدل گوجه ای می توانید از ریخته شدن انتهای موهایتان بر روی صورت و یا گردن خود جلوگیری نمایید.

بافت های شیک و جدید برای موهای پسرانه

آموزش بافت مو در چهار مرحله

البته که انواع مختلف و متنوعی از بافت های زنانه و مردانه وجود دارد که بسته به مدلی که دارند از روش بافت متفاوتی هم برخوردارند، اما به طور کلی یکسری اصول و نکات را دارا هستند که در صورت آشنایی و به کارگیری نتیجه بهتری خواهند داشت.

ابتدا در اولین مرحله موهای خود را با استفاده از نرم کننده و آب مرطوب نمایید و سپس خوب شانه زده تا گره ای در آن باقی نماند. توجه کنید که نباید خیس شود و فقط در حد مرطوب بودن کافی است.

حالا فرق وسط باز کنید به طوری که فرق سر در بین موهایتان واقع شود. در راستای فرق سر از بخش چپ و یا راست یک فرق دیگر نیز باز نمایید به طوری که مستطیلی کم عرض از جلوی سر تا قسمت ته سر داشته باشید. بعد موهای خود را به چهار الی شش دسته بسته به سلیقه خود مستقیم و یا کج قسمت کنید. جهت تقسیم نمودن موهایتان لازم است بخشی از سرو و مو را به منظور انجام بافت انتخاب نموده و از همان نقطه شروع به بافت کنید. مابقی موها را غیر از قسمتی که شروع کرده اید به سمت دیگر سر جابجا کنید و بافت را از اول رویش مو آغاز نمایید.

چنانچه تقسیم بندی موها را به درستی انجام ندهید، بافت موی شما نیز زیبا نخواهد بود. اکنون بخشی از مو را که می خواهید بافت مو از آن مکان شروع شود را به ۳ دسته تقسیم نموده و بعد با بافتی ساده موها را تزیین کنید. کمی از موهای بافته شده را برداشته و به رشته میانی بیفزایید و مجددا بافتی ساده اما با استفاده از موهای زیادتری بر روی موها بزنید. در هر یک از مراحل ۳ رشته از موها را برداشته و موقع بافتن کمی مو به رشته میانی بیفزایید تا تمامی موها تمام شود. این عمل را برای هر یک از بخش های مو تکرار کنید، می توانید بافت را تا بخش گردن ادامه بدهید و با بر روی گردن خود موها آویزان نمایید.

در هر یک از مراحل که بافتن شما تمام شده و به ته موها می رسد، لازم است ته موهای خود را با گیره سری و یا توسط کش موهای کوچکی ببندید و آغاز به بافت زدن قسمت دیگر کنید. در انتها نیز همه موهایی که بافته اید را با کمک کش مو فیکس کنید تا از باز گردیدن دوباره آن ها مانع شوید.

 

مدل بافت موی زیبا برای آقایان

ایده های شیکی از مدل بافت موی پسرانه و مردانه

مدل بافت موهای پسرانه و مردانه با تصویر

مدل بافت موهای پسرانه و مردانه با تصویر

معرفی انواع مدل بافت موی پسرانه و مردانه

مدل بافت موهای پسرانه و مردانه با تصویر

مدل بافت موی خفن برای آقایان

ایده های ترند و جذابی از مدل بافت موی پسرانه و مردانه

مدل بافت موی زیبا برای آقایان

بافت های شیک برای موهای پسرانه

مدل بافت موی شیک برای آقایان

در این مطلب مدل های گوناگون و متنوعی از بافت پسرانه و مردانه به منظور آشنایی و به کارگیری به نمایش کشیدیم، با توجه به تنوع بالای این مدل ها می توانید یک مدل دلخواه و در عین حال شیک را برای زیباسازی موهای خود برگزیده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین برای آشنایی با مدل موی پسرانه نوجوان و مدل موی مردانه  به لینک ها مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو