دانلود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای PS4 – نسخه Arczi

دانلود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای PS4 – نسخه Arczi


منبع: دانلود ها

92

1399/12/26

01:39


داستان بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time دقیقا پس از قسمت سوم روایت می‌شود و با اینکه مانند روال همیشه این سری، قرار نیست با یک داستان عمیق آشنا شویم ولیکن قصه کرش جدید در نوع خود فراتر از قابل قبول ظاهر می‌شود. همه چیز بازی حالا آپدیت شده و در سال ۲۰۲۰ که «جهان‌های موازی و بعدهای دیگر» ترند است، قرار است که ما با کرش و کوکو این بار وارد دنیاهای مختلفی بشویم. هر دنیا هم ماسک قدرتمند خودش را دارد و آکو آکوی دوست داشتنی در برابر آنها عملا هیچ حرفی برای گفتن ندارد!

اگر پیش‌تر و در بازی‌های گذشته کرش با تایتان‌های مختلف به قدرت‌های متفاوتی می‌رسیدیم، حالا قرار است با ماسک‌های دیگر که دوستان آکو آکو به شمار می‌روند، توانایی‌های خارق‌العاده‌ای کسب کنیم. یک ماسک زمان را کند می‌کند و دیگری قدرت چرخش بی‌نهایت و پرزوری را به کرش می‌دهد و یا یکی از ماسک‌ها جاذبه زمین را دگرگون می‌کند. همه این موارد تاثیر کاملا محسوسی روی گیم‌پلی بازی Crash Bandicoot 4 می‌گذارند، یعنی نقطه قوت و هسته و قلب اصلی این بازی.

Crash Bandicoot 4 Its About Time v1.00 (CUSA23470) PS4-Arczi

Backport FiX by CyB1K + Update to v1.04

دانلود-بازی-Crash-Bandicoot-4-Its-About-Time

هر شخصی که سری بازی Crash Bandicoot را می‌شناسد، می‌داند که نباید با انتظارات ویژه‌ای به سمت داستان و داستان‌گویی آن برود. ولی خوش‌بختانه Crash Bandicoot 4 It’s About Time در معرفی ذات داستانی خود به مخاطب تازه‌نفس هم عالی است و در عرض چند دقیقه به همه می‌فهماند که قصه در مقابل گیم‌پلی بازی، چه جایگاهی دارد. در نتیجه تک‌تک کات‌سین‌های داستانی، دیالوگ‌های جالب و کمدی تصویری «کرش بندیکوت ۴»، همواره حکم ارزش افزوده بر کشش گیم‌پلی چالش‌برانگیز و شیرین بازی را دارند.

بااین‌حال گیمرهایی که از سال‌ها قبل با سری بازی Crash Bandicoot همراه شدند، به کمک این بازی بیشتر لبخند می‌زنند. زیرا Crash Bandicoot 4 پرشده از ارجاعاتی به‌جا و عالی به قسمت‌های قبلی است که اصلا برای بازیکن‌های جدید مجموعه هم خسته‌کننده و آزاردهنده نمی‌شوند. این الگوی رفتاری را می‌توانید در بخش به بخش بازی ببینید؛ ارائه‌ی لذت و سرگرمی به همه‌ی مخاطبان و دادن کمی شیرینی بیشتر به طرفدارانی که سال‌ها ماجراجویی‌های کرش و کوکو را دنبال کردند.

منبع توضیحات: زومجی و ویجیاتو

info

Neo Cortex and N. Tropy are back at it again and launching an all-out assault on not just this universe, but the entire multiverse! Crash and Coco are here to save the day by reuniting the four quantum masks and bending the rules of reality.

New abilities? Check. More playable characters? Yep. Alternate dimensions? Obviously. Ridonkulous bosses? For sure. Same awesome sauce? You bet your sweet jorts. Wait, are they actually jorts? Not in this universe!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for using Backports)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.02

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.04 BACKPORTED PS4-CyB1K:

در حال آماده سازی…!

——————-

دانلود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time v1.00 CUSA23470 PS4-Arczi:

در حال آماده سازی…!


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو