دانلود بازی Sackboy A Big Adventure برای PS4 – نسخه DUPLEX

دانلود بازی Sackboy A Big Adventure برای PS4 – نسخه DUPLEX


منبع: دانلود ها

148

1399/12/26

14:25


درست مانند دیگر بازی‌های پلتفرمر، در بازی Sackboy A Big Adventure نیز خبری از داستان خاصی نیست و تنها در قامت بهانه‌ای برای شروع گیم‌پلی ظاهر می‌شود. موجودی عجیب با نام Vex به Craftworld، دنیای آشنای مجموعه LittleBigPlanet حمله کرده و حالا نوبت سک‌بوی است تا با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف او را شکست دهد. داستان بازی تا انتهای کار در همین حد و اندازه باقی مانده و پیشرفت خاصی را نمی‌بیند. در این میان شخصیت‌های جانبی مختلفی برای کمک به سک‌بوی معرفی می‌شوند اما هر کدام از آنها هم داستانی خاص را مطرح نکرده و بعد از گذشت چند مرحله از جریان کلی بازی خارج می‌شوند. با این حال داستان این اثر به هیچ‌وجه در میان نکات منفی آن قرار گرفته و این موضوع که تلاشی بیش‌اندازه را از خود به نمایش نمی‌گذارد، شاید دلیلی باشد که داستان را هیچگاه با ظاهری ضعیف مقابل مخاطب قرار نمی‌دهد.

Sackboy A Big Adventure (CUSA18886) PS4-DUPLEX

دانلود-بازی-Sackboy-A-Big-Adventure-ps4

مطالب مرتبط

هر آن چیزی که از یک پلتفرمر استاندارد و سه‌بعدی انتظار دارید را بازی Sackboy A Big Adventure پیش روی شما قرار می‌دهد. قابلیت‌هایی همچون پریدن، حرکت کردن برای مسافتی کوتاه روی هوا، ضربه زدن به دشمن یا غل خوردن بدون دستکاری خاصی و مشابه با دیگر بازی‌های این سبک در این ساخته Sumo Digital به خوبی پیاده شده‌اند. مهم‌ترین عامل در طراحی یک پلتفرمر خوب یعنی حرکت روان و متوقف نشدن جریان بازی در این انحصاری پلی‌استیشن وجود دارد و همین موضوع باعث شده در همان لحظات ابتدایی تجربه این اثر متوجه شوید که با یک اثر باکیفیت و خوش ساخت روبرو هستید.

موزیک‌های مورد استفاده در Sackboy A Big Adventure در بالاترین سطح ممکن قرار دارند. از قطعه‌های معروف موسیقی روز یا حتی کلاسیک که بگذریم با مجموعه‌ای از موزیک‌های مخصوص بازی می‌رسیم که هر کدام به نسبت اتمسفر و طراحی ظاهری مراحل متغیر بوده و جو لازم را منتقل می‌کنند. در این میان البته نباید موسیقی‌هایی را نیز فراموش کرد که به شکلی ظریفی سعی دارند به آثار معروف صنعت سرگرمی ادای احترام کنند. از این میان می‌توان به موسیقی سومین دنیای بازی اشاره کرد که با تمی شبیه به آثار علمی‌تخیلی همراه شده و البته به راحتی می‌توان نشانه‌های موسیقی متن سریال Futurama را در آن شنید.

منبع توضیحات: دانلودها و بازی‌سنتر

info

Iconic PlayStation® hero Sackboy bursts back into breathtaking action with a huge, fun and frantic 3D multiplayer platforming adventure – and a whole new edgy sackitude!

The dastardly Vex (a near-mythical being born of chaos and fear, no less) kidnaps Sackboy’s friends and forces them to build his Topsy Turver. This most deadly diabolical device will transform Craftworld from a fantastical land of pure imagination and innocent dreams… into a torrid, barren eyesore of nightmares. Ooh the fiend!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for using Backports)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.02

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Sackboy A Big Adventure-DUPLEX:

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 16:00)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو