دانلود فیلم آموزش How to Master Your Morning Routine

منبع: دانلود ها

55

1399/12/27

22:15


Udemy – How to Master Your Morning Routine

آموزش مسلط شدن به روال صبحگاهی

فیلم-آموزش-How-to-Master-Your-Morning-Routine

در فیلم آموزش How to Master Your Morning Routine به اهمیت زمان صبحگاهی پرداخته و سعی خواهیم کرد که با آموزش اساسی، به شما کمک کنیم که مهم‌ترین قسمت روز را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. شما به روش خاصی می‌توانید روز خود را شروع کرده و به واسطه آن، یک روز عالی در ادامه داشته باشید. شما می‌توانید یک روز کند را به یک روز عالی تبدیل کرده و اعتماد به نفس بیشتری از انجام کارهای خود داشته باشید. می‌دانیم که زمان صبحگاهی اهمیت بسیار زیادی دارد و همواره توصیه شده است که زمان بیدار شدن خود را تنظیم کرده و بتوانیم بیشترین استفاده را از تایم روز خود ببریم. شما در این دوره یاد خواهید گرفت که روال صحیح صبحگاهی را کشف کرده و یاد بگیرید که چگونه می‌توانید هر روز به آن پایبند باشید. استوار بودن در این مسیر اهمیت بسیار زیادی دارد و ما به شما در این دوره کمک خواهیم کرد که به چنین روندی دست پیدا کنید.

در فیلم آموزش How to Master Your Morning Routine شما می‌توانید با تمرین، احساس خوبی از بیدار شدن در هنگام صبح داشته باشید و حتی اگر به چنین موضوعی حساس هستید، عادات روزانه خود را تغییر دهید. شما حتی می‌توانید که روز تعطیل خود را نیز به بهترین شیوه شروع کرده و در ادامه نیز استفاده‌ی بیشتر از روز خود ببرید. این دوره شامل مباحث بسیار ارزشمندی است که با اطمینان می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. زبان دوره بسیار ساده است و بنابراین هر فردی می‌تواند از آن استفاده کنید. در ابتدا به معرفی کامل دوره خواهیم پرداخت و سعی می‌کنیم که یک نقشه‌ی راه مناسب برای خودمان ترسیم کنیم. در ادامه به سراغ فواید دوره رفته و خواهیم گفت که چرا استفاده کردن از تایم صبحگاهی می‌تواند اهمیت بسیار زیادی برای هر فردی داشته باشد. شما می‌توانید از شب قبل برای این منظور تمرین کرده و در نتیجه، به اهداف خود در صبح زود دست پیدا کنید. در ادامه دوره برای شما جوایزی را هم در نظر گرفته است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

محتوای دوره

  • معرفی دوره
  • فواید
  • آماده‌سازی از شب قبل
  • ذخیره کردن زمان و استفاده بیشتر از عمر
  • مباحث اضافی
  • پاداش دوره

فیلم-آموزش-How-to-Master-Your-Morning-Routine

info

Your mornings are the most important part of the day. The way you start your day can catapult you into a great day or a mediocre one. It’s important to have a morning routine. In this course, we will discover the best morning routine and learn how to stick to the routine each day. The mind is in a sensitive state when you first awake. Let’s make sure you start the day off right!

Courses

Introduction
Benefits
Prepare The Night Before
SAVERS
Extras
Conclusion

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو