مدل صندل دخترانه جدید و امروزی برای روزهای گرم سال

مدل صندل دخترانه جدید و امروزی برای روزهای گرم سال


منبع: آرگا

511

1400/1/9

12:05


صندل از انواع اکسسوری های پرطرفدار و کاربردی برای دختران جوان به شمار می رود و شما می توانید در روزهای گرم سال برای جلوگیری از تعریق پاهایتان از صندل استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل صندل دخترانه با طرح های ساده و کار شده را پیش رو خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل صندل دخترانه شیک و جدید

پا قلب دوم انسان ها به شمار می رود از این رو بهتر است شما در انتخاب کفش های تابستانی و صندل و کفش راحتی و … حساسیت لازم را به خرج دهید تا در زمان راه رفتن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

صندل زیبا و خاص دخترانه

طرح های صندل مخصوص دختران جوان

صندلی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که از کف پا و پاشنه و رویه و انگشتان شما محافظت نماید همچنین بهتر است در قسمت جلویی صندل پوشش وجود داشته باشد تا از وارد شدن ضربه به انگشتان شما جلوگیری شود.

صندل باید دارای بندهای محافظ باشد تا شما بتوانید در زمان راه رفتن تعادل خود را حفظ نمایید همچنین جنس بندهای به کار رفته در صندل نیز باید به گونه ای باشد که به پاهای شما فشار زیادی وارد نشود و علاوه بر این روی انگشتان و پشت پاهایتان تاول ایجاد نشود.

صندل باید نرم و راحت و دارای انعطاف زیادی باشد تا به راحتی خم شود و علاوه بر این زیره صندل نباید شل و نرم باشد که در کف پاها شما احساس درد کنید. زیره صندل را بهتر است از جنس چرم انتخاب نمایید تا از پاها محافظت کند همچنین زیره صندل نباید گرمای زمین را در روزهای گرم سال به پاها منتقل نماید. صندل ها با زیره پلاستیکی نیز روی سطح زمین لیز می خورند از این رو بهتر است صندل خود را از بین این طرح ها انتخاب نکنید.

مدل صندل کار شده

 

صندل زیبا و خاص دخترانه

 

صندل زیبا و شیک دخترانه

مدل صندل دخترانه جدید

صندل سفید و رنگی دخترانه

صندل دو رنگ

مدل صندل مشکی

صندل مشکی

مدل صندل مخصوص دختران جوان

مدل صندل سفید دخترانه

صندل مجلسی دخترانه

صندل دخترانه ساده

صندل مشکی دخترانه

صندل زیبا و خاص دخترانه

صندلی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دقیقا اندازه پاهای شما است همچنین صندل باید راحت و سبک باشد تا شما بتوانید در زمان راه رفتن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

صندل ها در انواع جنس های مختلف نظیر مدل صندل چرم طبیعی و صندل چرم مصنوعی و … موجود می باشد که بهتر است شما از صندل چرم طبیعی استفاده نمایید تا پاهایتان بوی عرق نگیرد.

صندل های تابستانی دارای طرح های پاشنه بلند و پاشنه کوتاه می باشند و دختران جوان بهتر است صندل هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که پاشنه آن ها بلندتر از سه سانت نباشد تا در زمان راه رفتن به پاهایشان فشار زیادی وارد نشود. صندل های پاشنه بلند نیز باعث رساندن آسیب به پاها و کمر می شوند.

از پوشیدن صندل های لاانگشتی خودداری نمایید زیرا بند این صندل ها بین انگشتان قرار می گیرد و باعث ایجاد زخم و عفونت در بین انگشتان می شود.

صندل ساده مخصوص دختران جوان

صندل زیبا دخترانه

صندل زیبا و طرح دار دخترانه

صندل شیک دخترانه

صندل دو رنگ دخترانه

صندل زیبا و طرح دار دخترانه

صندل ساده دخترانه

صندل سفید دخترانه

صندل زرد دخترانه

صندل دخترانه جدید

صندل سفید و ساده

صندل زیبا و شیک دخترانه

صندل قهوه ای و ساده دخترانه

مدل صندل شیک

 

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های صندل مخصوص دختران در رده سنی مختلف آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید صندل شیک و بی نظیری را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو