ست لباس افراد چاق، وقتی چاق ها خوش تیپ می شوند!

ست لباس افراد چاق، وقتی چاق ها خوش تیپ می شوند!


منبع: آرگا

413

1400/4/14

12:10


در این مطلب مدل هایی از ست لباس برای افراد چاق را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

آقایان و خانم هایی که دارای فرم اندامی چاق می باشند تمایل دارند از لباس هایی در پوشش خود استفاده نمایند که فرم اندام آن ها متناسب و بدون عیب تر به نظر برسد و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است از مدل های ست لباس افراد چاق الگوبرداری نمایید و تغییرات مثبتی را در استایل و ظاهر خود ایجاد نمایید.

مدل های ست لباس برای افراد چاق

امروزه بر خلاف زمان های گذشته لباس های متنوعی برای افراد چاق طراحی شده اند و اگر شما فرم اندامی چاق دارید دیگر دغدغه ای برای پوشیدن لباس هایی با طرح و رنگ متنوع را نخواهید داشت و می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس و مکان های مختلف لباسی با طرح و رنگ زیبا را از بین این مدل های متنوع انتخاب کنید.

ست لباس برای افراد چاق

ست لباس مخصوص خانم های چاق

خانم های چاق بهتر است لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که روی نقاط مثبت اندام آن ها تاکید بیشتری داشته باشد. اغلب خانم ها با فرم اندام چاق تصور می کنند که با پوشیدن لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد فرم اندام آن ها بهتر به نظر می رسد در صورتی که این تصور نادرست می باشد و بهتر است خانم های چاق را از لباس هایی در پوشش خود استفاده نمایند که دقیقا هم سایز آن ها باشد زیرا لباس های خیلی تنگ باعث می شوند تا برجستگی ها و چربی های اضافه بیشتر دیده شوند و لباس های خیلی گشاد نیز باعث می شوند تا فرم اندام ، درشت و بزرگ تر به نظر برسد.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس استایلی متفاوت داشته باشید و توجه افراد به نقاط درشت و چاق اندام شما جلب نشود بهتر است علاوه بر پوشیدن لباس مجلسی برای افراد چاق از اکسسوری هایی مناسب نیز استفاده نمایید همچنین می توانید لباسی یقه باز را برای پوشیدن انتخاب کنید و از گردنبندی زیبا استفاده کنید تا توجه افراد به سمت گردن شما جلب شود.

ست لباس برای افراد چاق

مدل های ست لباس افراد چاق

ست لباس برای خانم های چاق

مدل زیبا ست لباس افراد چاق

مدل ست لباس برای افراد با اندان چاق

ست لباس مجلسی برای خانم های چاق

ست لباس مشکی برای افراد چاق

ست لباس شیک مخصوص افراد چاق

مدل ست لباس طرح دار برای افراد چاق

بلوز و دامن برای افراد چاق

ست لباس و شلوار برای افراد چاق

پیراهن مجلسی برای افراد چاق

ست لباس طرح دار برای افراد چاق

ست لباس مشکی مخصوص افراد چاق

مدل لباس برای افراد چاق با طرح و رنگ های متنوع

مدل مانتو برای افراد چاق

ست لباس مخصوص آقایان چاق

پیدا کردن لباس مردانه برای افراد چاق کار نسبتا دشواری می باشد زیرا ممکن است لباس هایی که برای این افراد پیدا می شوند خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشند که در صورت پوشیدن این مدل لباس ها فرم اندام نامطلوب به نظر می رسد.

توجه داشته باشید که برای دوخت لباس مخصوص افراد چاق از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود که بهتر است شما لباس های ساده را در صورت امکان برای پوشیدن انتخاب نمایید زیرا لباس های طرح دار باعث می شوند تا فرم اندام شما درشت تر به نظر برسد.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس نیز از اهمیت برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس هایتان را به گونه ای انتخاب نمایید که فرم اندام تان کمی متناسب تر به نظر برسد. لباس های رنگ تیره نیز برای آقایان با فرم اندام درشت و خیلی چاق انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

مدل لباس اسپرت برای آقایان چاق

ست لباس مجلسی برای افراد چاق

ست لباس برای آقایان چاق

مدل ست لباس شیک برای افراد چاق

ست لباس مشکی مخصوص آقایان چاق

ست لباس مجلسی خاص برای افراد چاق

ست لباس اسپرت و زیبا برای آقایان چاق

ست لباس زیبا مخصوص آقایان چاق

ست لباس زمستانه برای افراد چاق

ست لباس اسپرت و شیک برای آقایان چاق

ست لباس اسپرت برای افراد چاق و امروزی

ست لباس شیک برای افراد چاق

ست لباس زیبا برای افراد چاق

ست لباس قرمز و مشکی برای افراد چاق

ست لباس مردانه برای افراد چاق

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما عزیزان را به انواع مدل های ست لباس مخصوص آقایان و خانم های چاق جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباس هایی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو