پروژه چندرسانه‌ای «متوالی» آنلاین شد

115

1400/1/18

09:05


پروژه «متوالی ۲» با اجراهای چندرسانه‌ای از هنرمندان ایرانی برگزار می‌شود.

پروژه چندرسانه‌ای «متوالی» آنلاین شد

گروه تجسمی هنرآنلاین: جامعه نیومدیا مجموعه‌ای از اجراهای چندرسانه‌ای را با عنوان «متوالی ۲» به صورت آنلاین برگزار می‌کند. پرفورمنس، نمایش و اجرای دیداری/ شنیداری، برنامه‌هایی هستند که در سه شب متوالی در بسترهای آنلاین قابل مشاهده هستند.

پروژه «متوالی» از هم‌نشینی موقعیت‌های اجرایی متنوعی پدید آمده است: از خطابه و سخنرانی تا اجراهای تعاملی و چندرسانه‌ای. اجراهایی که یا در حال ساخته‌شدن و بازنگری هستند و یا در مرحله‌ آزمودن ایده اجرایی‌شان در مواجهه با مخاطب.

نخستین دوره این پروژه زمستان ۹۸ در گالری والی برگزارشد. این رویداد علاوه بر اجرا، شامل گفتگو، ارائه‌ روند پژوهشی، نمایش ویدئو و مستنداتی از اجراها و تجربیات پیشین اجراگران نیز بود.

حال با شیوع کرونا و محدودیت‌هایی که برای فعالیت‌های اجتماعی و گردهم آیی‌ها به وجود آمده است پروژه «متوالی» نیز مانند بیشتر تعاملات و امور زندگی امروز به‌صورت آنلاین رخ می‌دهد.

«متوالی ۲» که توسط جامعه نیومدیا- تهران برگزار می‌شود و سازمان‌دهندگان آن شهاب انوشا و امیرعلی قاسمی هستند، رویداد سه‌روزه‌ای است که شامل ۹ اجرا توسط هنرمندان ایرانی است که در مناطق مختلف جهان مانند تهران، برلین، نیویورک و بارسلونا زندگی می‌کنند.

«متوالی ۲» ۱۸ تا ۲۰ فروردین، ساعت ۲۰.۳۰ تا ۲۲.۳۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دیدن این اجراها می‌توانند به یوتیوب و سایت فستیوال اَمبِر به این نشانی مراجعه کنند:  https://bbb.ambernetworkfestival.org/b/amb-lc6-u9h-e78

vbg

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو