دانلود فیلم آموزش Scrum Essentials and Scrum Fundamentals

منبع: دانلود ها

72

1400/1/23

15:30


Udemy – Scrum Crash Course: Scrum Essentials and Scrum Fundamentals

ضروریات و مبانی Scrum

فیلم-آموزش-Scrum-Crash-Course

فیلم آموزش Scrum Essentials and Scrum Fundamentals مفاهیم پایه‌ای را در مورد اسکرام بیان خواهد کرد و شما می‌توانید ابزارهای توسعه اسکرام را فرا گرفته و مدیریت پروژه‌های آن را برعهده داشته باشید. اسکرام به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران را قادر می‌سازد تا در عرض یک ساعت روش‌های آن را مورد استفاده قرار داده و به مباحث پیچیده آن وارد شند. مفاهیم و ابزارهای کلیدی اسکرام در این دوره آموزش داده شده و روند تحویل پروژه اسکرام نیز تحلیل خواهد شد. شما می‌توانید اسکرام روزانه، روش‌های گذشته نگر و استوری‌های کاربران را نیز وارد کرده و بینش بهتری نسبت به آن داشته باشید. تفاوت بین تحویل پروژه اسکرام و روش سنتی در این دوره بیان شده و کاربران می‌توانند از این روش مطلوب در دنیای توسعه مدرن استفاده کنند.

در فیلم آموزش Scrum Essentials and Scrum Fundamentals یاد خواهید گرفت که تاریخ اسکرام به چه شکل بوده است و در فارغ از پروژه‌های IT نیز می‌توان از آن‌ها بهره برد. نمونه‌هایی از پروژه‌های اسکرام در این دوره وارد خواهد شد و می‌توانید تحویل سریع و آسان آن را یاد بگیرید. اسکرام معمولا در پروژه‌های برنامه نویسی استفاده شده و بازهم باید گفت که فارغ از آن نیز بسیار کاربردی است.

فیلم-آموزش-Scrum-Crash-Course

info

Think of this course as Scrum for Dummies (or Scrum for anyone and Scrum for everyone). This Scrum course will allow you to Master the most important concepts and tools of Scrum Development, Scrum Project Delivery & Scrum Project Management.
This Scrum Crash Course has been designed to enable you to become Scrum the Scrum way, in less than an hour! You will learn from a Scrum Master, an expert Project/Product Manager & the author of The Mini Book of Agile.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو