کرم مرطوب کننده چه مارکی خوبه؟

منبع: فرزند

159

1400/1/29

18:44


کرم مرطوب کننده چه مارکی خوبه؟

کرم مرطوب کننده از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی است که برای سلامت و تأمین رطوبت پوست فرموله و ساخته شده‌اند. استفاده مداوم از این کرم یکی از آسان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها جهت جوان‌سازی پوست و سلامت آن به شمار می رود.

همانطور که می‌دانید برای لایه اپیدرم پوست، آب ماده‌ای بسیار حیاتی و ضروری محسوب می‌شود. این آب به شکل مداوم از طریق بافت‌های میانی به سطح پوست تزریق شده و به پوست حالت شادابی و طراوت می‌بخشد. چربی که بر روی اپیدرم پوست ترشح می‌شود مانع تبخیر آب شده و نوعی نقش محافظ را برای پوست ایفا می‌کند. اگر این چربی به مقدار کمتر از حد معمول ترشح گردد باعث خشکی و پوسته پوسته شدن سطح پوست شده و اگر این چربی بیشتر از حد معمول ترشح گردد باعث ایجاد آکنه و جوش می‌شود.

متخصصین پوست برای پیشگیری و رفع این مشکل استفاده از کرم مرطوب کننده را به همه افراد با هر نوع پوستی پیشنهاد می‌کنند و معتقدند که بهترین زمان برای استفاده از کرم مرطوب کننده زمانی است که دست و صورت خود را شسته و به طور کامل خشک نکرده باشید. یعنی زمانی که سطح پوستتان هنوز کمی مرطوب است از یک لایه کرم مرطوب کننده روی پوست استفاده کنید. مصرف کرم مرطوب کننده در این زمان به پوست شما کمک می‌کند تا رطوبت و آب از دست رفته بافت پوست جبران گردد و به اصطلاح دهیدراته شود. استفاده مداوم از کرم مرطوب کننده باعث می‌شود پوست دست و صورت شما همیشه شاداب و جوان باقی بماند. البته برای خرید این کرم‌ها باید دقت کنید و کرم مرطوب کننده با کیفیت، اورجینال و از برندهای معروف را تهیه نمایید تا با خرید و استفاده کرم‌های تقلبی به پوست خود آسیب نرسانید.

برخی از بهترین برندهای مرطوب کننده در ایران که بسیار مورد توجه همگان بوده و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند می‌توان به محصولات “آمبرلا”، محصولات “لافارر” و محصولات “وچه” اشاره کرد که در ادامه به معرفی این سه محصول خواهیم پرداخت. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

کرم مرطوب کننده با برند وچه(Voche)

محصولات وچه از جمله محصولات پر مخاطب و محبوب ایرانی است که با اتکا بر دانش متخصصین فرانسوی و مواد طبیعی و گیاهی بی‌ضرر و کمیاب اروپایی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا فرموله و ساخته می‌شوند. این کمپانی اعتقاد دارد که استفاده از مواد کاملا ارگانیک و طبیعی به حفظ سلامت پوست کمک کرده و مانع هر گونه مشکلات و عوارض پوست می‌شود. کرم مرطوب کننده از جمله محصولات این شرکت بوده که از ترکیبات آلی بر پایه کاملا گیاهی تولید شده است به همین دلیل استفاده از این کرم کمترین حساسیت و آلرژی را برای مصرف کننده به همراه دارد.

این کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست دارای فرمولاسیون مرطوب کنندگی قوی می‌باشد که توسط هیالورونیک اسید و روغن‌های گیاهی نظیر هسته انگور، پوست دست و صورت شما را عمیقا رطوبت رسانی می‌کند و با ایجاد یک سد دفاعی مانع خشک شدن و پوسته پوسته شدن دست و صورت شما می‌گردد. با استفاده از این کرم مرطوب کننده همیشه پوستی نرم و لطیف خواهید داشت. این کرم به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی باکتریالی، از پوست شما در مقابل هرگونه آلودگی محافظت می‌کند. همچنین کنترل کننده خوبی جهت میزان چربی پوست بدنتان نیز می‌باشد و محافظ طبیعی پوستتان را تقویت می‌نماید. این محصول وچه فاقد مواد پارابن و سیلیکون می‌باشد .

کرم مرطوب کننده با برند لافارر

محصولات لافارر همانند محصولات وچه و محصولات آمبرلا مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان بوده و محبوبیت این محصول کمتر از محصولات دیگر نیست، بلکه همیشه از پرطرفدارترین برندها در ایران و سایر نقاط دنیا محسوب می‌شود. کمپانی رافارر که موسس آن دکتر کامکار می‌باشد محصولاتی کاملا ارگانیک بر پایه گیاهی را تولید می‌کند که جزو برترین برندها از لحاظ کیفیت و بهداشتی در بین کشورهای افغانستان، هند، عراق، پاکستان، کشورهای حاشیه خلیج فارس، اروپای شرقی و آفریقا می‌باشد.

از جمله محصولات پرطرفدار این برند کرم مرطوب کننده می‌باشد که با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا و بالاترین کیفیت از مواد اولیه تولید شده‌اند و در سطح جهانی دارای استانداردهای بین‌المللی می‌باشد. این کرم مرطوب کننده حاوی انواع ویتامین‌های مورد نیاز پوست از جمله E وC بوده و به پوست طراوت و شادابی منحصر به فردی می‌بخشد. کرم‌های مرطوب کننده لافارر در چهار مدل مختلف در بازار موجود هستند که شامل کرم مرطوب کننده کنترل کننده چربی و مات کننده، کرم مرطوب کننده مخصوص پوست‌های نرمال و مختلط، کرم مرطوب کننده مخصوص پوست‌های خشک و کرم مرطوب کننده لافارر مخصوص پوست‌های حساس می‌باشند.

در ترکیبات این کرم‌ها از عصاره گل بابونه استفاده شده است که خاصیتی ضد التهابی دارد و مانع هر نوع حساسیت و آلرژی روی پوست می‌گردد. همچنین عصاره گیاه کالاندولا(گل همیشه بهار) و عصاره برگ آلوئه ورا که خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارند نیز در ترکیبات این کرم مرطوب کننده وجود دارند. باید خاطر نشان کنیم که در فرمولاسیون این کر‌م‌ها هیچ گونه مواد کومدوژنیک و جوش‌زایی استفاده نمی‌گردد.

کرم مرطوب کننده با برند آمبرلا

محصولات آرایشی و بهداشتی آمبرلا با فرمولاسیون سوییسی در ایران تولید می‌شوند و همانند محصولات وچه و محصولات لافارر از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. کرم مرطوب کننده این برند که همواره مورد توجه عموم مردم قرار دارد. علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی دارای ویژگی آبرسانی نیز می‌باشد و مناسب هر نوع پوستی تعبیه شده است. کرم مرطوب کننده آمبرلا دارای خواص ضد چروک و ضد پیری بوده و در ترکیبات آن از عصاره شیر و عسل استفاده شده است و این ویژگی باعث شده است که از قدرت جذب شوندگی بالایی برخوردار شود و بر روی پوست اثری فوق‌العاده عالی داشته و منجر به طراوت و شادابی پوست می‌گردد. خشکی، حساسیت و پوسته پوسته شدن پوست را برطرف کرده و تولید کلاژن می‌کند.

از دیگر ترکیبات این محصول می‌توان به هیالورونیک اسید و ویتامین E اشاره کرد. کرم مرطوب کننده آمبرلا همانند کرم مرطوب کننده وچه خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد و پوست را از هرگونه آلودگی در امان نگه می‌دارد. این کرم به طور قابل توجه‌ای خاصیت ضد پیری و ضد التهابی داشته و علاوه بر ترمیم و شادابی پوست، به میزان قابل توجه‌ای منجر به جوان‌سازی و طراوت پوست می‌گردد. مناسب مصرف روزانه بوده و از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل دارا بودن مواد طبیعی و ارگانیک، به ترمیم و احیای پوست کمک شایانی می‌کند. عصاره آلوئه ورا، سدیم لاکتات، اوره، گیلیسیرین، روغن بادام و روغن زیتون و همچنین عصاره کالاندولا از دیگر ترکیبات این کرم مرطوب کننده می‌باشد که خاصیت ضد التهابی و ضد حساسیتی را به کرم می‌دهند و استفاده از این کرم را برای همگان راحت و آسان می‌سازند.

نکات مهم انتخاب کرم مرطوب کننده

در هنگام انتخاب و خرید کرم مرطوب کننده نکات زیر را همیشه مد نظر داشته باشید:

  • از ترکیبات بسیار قوی استفاده نکنید
  • مراقب باشید کرم فاقد الکل و عطر باشد
  • با توجه به نوع پوست خود کرم مرطوب کننده را انتخاب نمایید
  • از برند های معتبر و با کیفیت استفاده کنید
  • کرم مرطوب کننده مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و داروخانه‌های معتبر و معروف خریداری نمایید

فروشگاه اینترنتی الانزابه نشانی https://elanza.com/، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در سطح کشور است که می‌تواند شما را در خرید انواع محصولات وچه، محصولات لافارر، محصولات آمبرلا و دیگر محصولات یاری نماید و مواد آرایشی و بهداشتی مورد نیازتان را بر اساس بروزترین و با کیفیت‌ترین متدهای دنیا تهیه و در اختیارتان قرار دهد. برای آشنایی بیشتر با محصولات این فروشگاه می‌توانید به سایت الانزا مراجعه کرده و ضمن بازدید از محصولات از راهنمایی‌های متخصصین و مشاورین فروش این شرکت نیز بهرمند شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو