دانلود بازی The Darkside Detective A Fumble in the Dark برای کامپیوتر

دانلود بازی The Darkside Detective A Fumble in the Dark برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

82

1400/2/3

20:52


بازی The Darkside Detective A Fumble in the Dark شما را در نقش کارآگاه منطقه دارک ساید قرار می‌دهد. او در کلبه‌ای زندگی می‌کند و هر شب صداهای عجیبی را می‌شوند. او مشکلی در بدن خود داشته و احساس می‌کند که خارش و بوی بدی، همواره او را آزار می‌دهد. گویا شیاطین در این کلبه حضور دارند و نفرین Twin Lakes وی را نیز گرفتار کرده است. او با همان چیزی که انتظارش را می‌کشید، روبرو شده است و حال باید در این بین، به حل معماهای پیش آمده بپردازد. بازی وقایع بزرگی را روایت خواهد کرد که پیرامون دارک ساید اتفاق می‌افتد. نام این کاراگاه مک کوئین بوده و قرار است که بعد از کشته شدن مافوق خود، به عنوان جانشین در منطقه حضور داشته باشد. او باید بهترین عملکرد خود را نشان داده و در مورد بسیاری از موارد عجیب رخ داده در شهر تحقیق کند. او غالبا با اتفاقات ماورالطبیعه روبرو خواهد شد و متناقضاتی را مشاهده می‌کند که او را بیش از پیش می‌ترساند.

The Darkside Detective: A Fumble in the Dark PC-DARKZER0

دانلود-بازی-The-Darkside-Detective-A-Fumble-in-the-Dark

بازی The Darkside Detective A Fumble in the Dark شما را به ماجراجویی ترسناک همراه با المان‌های کمدی سوق داده است و باید بتوانید با گیم‌پلی اشاره و کلیک آن را دنبال کنید. شش منطقه مستقل در بازی وجود دارد که هرکدام نیاز به بررسی دارند. در هر منطقه شما رازی را کشف خواهید کرد که به برملا شدن حقیقت کمک خواهد کرد. یک کشتی بزرگ در منطقه ایرلند هم وجود دارد که حقایق زیادی در آن نهفته است. تحقیقات شما باید به صورت موشکفانه باشد. فراموش نکنید که یک کارآگاه هستید و باید با غلبه بر ترس خود، بررسی‌های خود را با دقت کامل انجام دهید. بازی گرافیکی دارد که بیش از پیش اتمسفر ترسناکی را در بازی به نمایش می‌گذارد. گرافیک بازی ساده و پیکسلی است و کارآگاه ماجرای ما، باید در دل تاریکی، بتواند ماموریت‌های خودش را انجام دهد.

info

Twin Lakes is a cursed city. Less cursed than say, “Demons are tearing it apart” but more cursed than “always loses its keys” or “often steps in puddles”. It’s roughly in the middle of the cursed scale, is what we’re trying to say.

Cursed enough that it’s a nuisance. Cursed enough that somebody has to deal with it…

That’s where The Darkside Detective comes in. Whenever you hear a bump in the night, feel a tingle up your spine, or smell something fishy, Detective Francis McQueen isn’t far behind.
No, he doesn’t smell of fish – it’s a phrase, come on…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: Pentium 4

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel HD Chipset 3000

DirectX: Version 10

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Pentium 4

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Dedicated GPU

DirectX: Version 10

Storage: 1 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی The Darkside Detective: A Fumble in the Dark-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو