دانلود بازی Rain on Your Parade برای کامپیوتر – نسخه Unleashed

دانلود بازی Rain on Your Parade برای کامپیوتر – نسخه Unleashed


منبع: دانلود ها

71

1400/2/3

20:52


Rain on Your Parade در سبک کمدی ارائه شده است و شما در نقش یک ابر قرار می‌گیرد که کارهای شیطنت آمیز بسیاری انجام می‌دهد. شما باید روز همه را خراب کرده و یک تجربه سرگرم کننده داشته باشید. در حین بازی، می‌توانید توانایی‌های خود را افزایش داده و مکانیسم‌های جدیدی را به تجربه خود اضافه کنید. بازی به تدریج با حالت مسخره‌تری دنبال خواهد شد و می‌توانید در طیف گسترده‌ای، همه‌ی مردم شهر را اذیت کنید. شما می‌توانید به سرتاسر جهان حرکت کرده و روش‌های جدیدی را برای ایجاد هرج و مرج و آشوب در شهر امتحان کنید. شما باید روش‌های نوینی را برای این منظور کشف کرده و بتوانید روز اعضای شهر را خراب کنید. رعد و برق بزنید و باران‌های بی موقع را به جان مردم شهر بیندازید. می‌توانید دزدکی به پایگاه‌های نظامی شهر رفته و شهاب سنگ‌ها را روی دایناسورها ببارانید. همه‌ی این تجربه‌ها می‌تواند جالب باشند و یقینا از چنین تجربه‌ای احساس خوبی خواهید داشت.

Rain on Your Parade PC-Unleashed

دانلود-بازی-Rain-on-Your-Parade

بازی Rain on Your Parade محدودیتی برای شما ایجاد نکرده و مدام می‌توانید در آن پیشرفت کنید. روش‌های جدید و خنده‌داری وجود دارد که می‌توانید به سراغشان رفته و از رعد و برق و صاعقه برای ترساندن مخفیانه مردم استفاده کنید. می‌توانید مخفی شده و با انفجار کار خود را جلو ببرید. بیش از ۴۰ سطح انتظار شما را می‌کشد و می‌توانید مراسم‌های مختلف شهر را نیز خراب کنید. موسیقی متن بازی، به طرز خوش بینانه‌ای دنبال شده و می‌توانید چهره منحصربه‌فردی روی شهر بکشید. ابر ماجرای ما، شیطنت آمیز رفتار می‌کند، اما گاهی اوقات نیز می‌تواند خودش را به دردسر انداخته و در نهایت نابود شود. بنابراین شما باید جلوی وی را گرفته و سعی کنید که کنترل خوبی هم روی اوضاع داشته باشید. پارکینگ‌هایی در بازی وجود دارد که با خیس کردن آن‌ها می‌توانید باعث حرکت ماشین‌ها شده و تصادف ایجاد کنید.

info

Travel the world as a cute cardboard cloud and ruin everybody’s day! Unlock new methods of mischief in over 50 levels, each with unique setting and objectives. Make new friends and help them too – it’s an adorable schadenfreude game!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 10 or newer

Processor: Intel I-3 Dual Core @ 2.0GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Dedicated DirectX 11 Compatible card

DirectX: Version 11

Storage: 800 MB available space

Sound Card: Preferably

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 10 or newer

Processor: Intel I-7 Quad Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Dedicated DirectX 11 Compatible card

DirectX: Version 11

Storage: 800 MB available space

Sound Card: Yes

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و توسط فایل “Rain on Your Parade.exe” بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Rain on Your Parade-Unleashed با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو