مدل دامن میدی شیک و جدید زنانه و دخترانه

مدل دامن میدی شیک و جدید زنانه و دخترانه


منبع: آرگا

299

1400/2/8

08:26


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل دامن میدی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های ساده و مجلسی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

دامن از انواع مدل لباس های مجلسی است که اغلب خانم ها از این مدل لباس در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده می کنند. دامن های زنانه و دخترانه طرح های متنوعی دارند که مدل دامن دخترانه و زنانه میدی، یکی از پرطرفدارترین مدل دامن ها در بین بانوان است و شما می توانید این مدل دامن را با بلوز و کفش مناسبی در مهمانی ها و مجالس مختلف بپوشید.

دامن های زنانه در انواع طرح های کوتاه و بلند دامن کلوش و دامن میدی و … موجود هستند که بهتر است خانم ها این مدل دامن ها را با توجه به شکل ظاهری خود انتخاب کنند.

مدل دامن سیاه و سفید میدی

مدل دامن میدی با جدیدترین طرح های مد سال

مدل دامن میدی، از انواع مدل دامن هایی است که دارای قد متناسب می باشد و این مدل دامن ها نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه هستند و خانم ها با اندام چاق و لاغر می توانند از این مدل دامن ها در مجالس مختلف استفاده کنند.

در ادامه تصاویری از انواع مدل های دامن با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل دامن

مدل دامن زنانه جدید و شیک

دامن های زنانه تنوع زیادی دارند و به دلیل همین تنوع زیاد در مدل های دامن اغلب خانم ها در انتخاب طرح و رنگ دامن های مجلسی و دامن معمولی دچار مشکل می شوند. مدل دامن های که قدشان تا زیر زانو است از انواع مدل دامن ها با اندازه قد متناسب هستند و این مدل های دامن اغلب در فصول سرد سال مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد، این دامن ها در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند که انتخاب این مدل دامن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل دامن مشکی میدی

مدل دامن مشکی عروسکی

مدل دامن ساده و مشکی میدی

مدل بلوز دامن ساده

مدل دامن زرد میدی

مدل تاپ و دامن زرد

مدل دامن زنانه شیک میدی

مدل دامن زنانه خمره ای

مدل دامن دخترانه میدی جدید

مدل دامن زنانه شیک و ساده

مدل دامن طرح دار میدی

مدل دامن طرح دار کلوش

مدل دامن گلدار میدی

مدل دامن گلدار زنانه

مدل دامن طرح دار و جدید میدی

مدل دامن طرح دار و شیک  مجلسی

مدل دامن ساده میدی

مدل دامن ساده و زیبا بلند

مدل دامن میدی زنانه

مدل دامن جدید و شیک زنانه

دامن زنانه

مدل دامن زنانه ساده

مدل دامن مجلسی میدی

مدل دامن مجلسی و شیک دخترانه

مدل دامنهای دخترانه میدی

بهتر است طرح و رنگ دامن های که قدشان تا زیر زانو است را بر اساس فرم اندام خود انتخاب کنید. دامن های نسبتا بلند برای خانم ها با اندام چاق می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. بهتر است برای زیباتر به نظر رسیدن ظاهر خود این مدل دامن ها را با بلوز ها و یا تاپ های نیم تنه بپوشید تا ظاهری شیک و جذاب تر از همیشه پیدا کنید.

مدل دامن سفید و سیاه میدی

مدل دامن سیاه و سفید پیله دار

مدل دامن دخترانه میدی

مدل دامن دخترانه تا زیر زانو

مدل دامن طرح دار میدی

مدل دامن طرح دار تنگ و بلند

مدل دامن زیبا و شیک میدی

مدل دامن قهوه ای چرم

مدل تاپ و دامن شیک

مدل دامن ساده و سفید

مدل دامن مجلسی و براق میدی

مدل دامن چرم و شیک

مدل دامن ساده و شیک میدی

مدل دامن دخترانه و شیک بلند

دامن مشکی دخترانه

دامن دخترانه زیر زانو

مدل دامن سفید و مجلسی میدی

دامن دخترانه و ساده

دامن سفید میدی

مدل دامن سفید دخترانه

مدلهای دامن میدی جدید و شیک

دامن میدی یکی از دامن های مورد توجه در بین خانوم ها می باشد که اگرچه گاهی مواقع با استقبال زیادی روبه رو شده و یا مواقعی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، اما اغلب ترند می باشد، بسیاری از افراد به دلیل پیدا نکردن ست مناسب با این نوع دامن ها ممکن است از پوشیدن آن صرفنظر کنند، در صورتی که استفاده از آن با پیراهن های دکمه دار، ژاکت و کت چرم، بلوز یا کت جیر و شال و دستمال گردن می تواند پوشش مناسب و زیبایی به نظر رسد، دامن های میدی به دلیل نوع طراحی معمولا دارای آزادی عمل بیشتری بوده و دارای نشست و برخاست راحت تری می باشند، در ادامه می توانید تصاویر جدیدتری از انواع دامن های میدی زنانه و دخترانه دیدن کنید.

مدلهای متنوع دامن میدی

به طور کلی دامن میدی به دامن هایی گفته می شود که طول دامن از دو اینچ زیر زانو تا بالای مچ برسد، اگرچه دامن هایی که قد آنها تا برآمدگی ساق پای خانوم ها می رسد، بیشتر مورد پسندشان می باشد. بهتر است دامن تان را در اندازه ای مناسب انتخاب کنید زیرا حتی یک اینچ از کوتاهی یا بلندی دامن می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی و زشتی لباس شما داشته باشد. دامن های میدی را نیز می توان برای استفاده کژوال یا مجلسی مورد استفاده قرار داد و استایل متفاوت یا حتی زیبایی داشت، در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای دامن میدی در طراحی های متنوع و زیبا که برای این بخش گردآوری کرده ایم دیدن کنید و متناسب با سلیقه و استایل خود از بهترین مدلهای آن ایده بگیرد.

طرحی از دامن میدی پلیسه دار

طرحی از دامن میدی مشکی

انواع دامن میدی

طرحی زیبا از دامن میدی

طرحی جدید از دامن میدی

مدل دامن میدی پلیسه دار

طرحی از دامن میدی

مدلی زیبا از دامن میدی

مدل دامن میدی شیک

مدلی شیک از دامن میدی

مدلی کوتاه از دامن میدی

مدلی جدید از دامن میدی

مدلی از دامن میدی

جدیدترین مدل دامن میدی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل دامن میدی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده کردید شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها, دامن با طرح شیک و زیبایی را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل دامن کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو