مدل دامن جین کوتاه و بلند در انواع طراحی شیک مجلسی و اسپرت

مدل دامن جین کوتاه و بلند در انواع طراحی شیک مجلسی و اسپرت


منبع: آرگا

439

1399/2/17

14:13


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل دامن جین زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح و رنگ ها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

جین از انواع پارچه های اسپرت است که در زمان های گذشته از آن برای دوخت شلوار استفاده می شد ولی امروزه علاوه بر شلوار برای دوخت بلوز و دامن و مانتو و … از پارچه های جین استفاده می شود. دامن جین از انواع طرح های پرطرفدار به شمار می رود که در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از این نوع دامن برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید.

مدل دامن جین مخصوص خانم ها و دختران شیک پوش

دامن جین در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و سبک پوشش خود از بین آن ها ، دامن با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

مدل دامن جین

طرح های دامن جین کوتاه و بلند

دامن های لی در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند همچنین در دوخت برخی از دامن ها از پارچه لی دو رنگ استفاده می شود و شما می توانید برای داشتن تیپ و استایلی متفاوت این دامن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

انتخاب بلوز یا شومیزی که به همراه دامن پوشیده شود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید دامن های لی را با لباس های رنگ تیره یا روشن ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است دامن لی را به همراه کت یا جلیقه لی بپوشید.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به داشتن استایل اسپرت علاقه مند می باشد بهتر است دامن های لی کوتاه را به همراه کفش اسپرت و لباس اسپرت بپوشید. دامن های لی بلند نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و این طرح دامن ها اغلب به همراه نیم تنه یا لباس های کوتاه پوشیده می شوند همچنین شما می توانید برای داشتن ظاهری پوشیده تر دامن های بلند لی را به همراه بلوزهای پوشیده و آستین سه ربع بپوشید.

دامن جین ساده

دامن کوتاه جین

دامن دخترانه جین

مدل دامن لی کوتاه

مدل دامن دخترانه

دامن جین بلند و شیک

دامن زنانه لی

دامن زنانه جین

دامن کوتاه لی

مدل دامن دخترانه

دامن اسپرت دخترانه

مدل دامن اسپرت

دامن زیبا دخترانه

دامن لی دخترانه

دامن ساده لی

دامن زنانه اسپرت

دامن جین کوتاه

مدل دامن شیک جین

دامن دو رنگ جین

دامن لی دو رنگ

دامن کوتاه

دامن کوتاه دخترانه

دامن زنانه جین

دامن رنگ روشن دخترانه

دامن دخترانه جین

طرح دامن دخترانه

دامن لی کوتاه

دامن کوتاه دخترانه

دامن زیبا و شیک جین

مدل دامن لی دو رنگ

دامن زیبا لی

دامن زیبا دخترانه

دامن کوتاه لی

طرح دامن کوتاه مخصوص دختران جوان

دامن زنانه جین

دامن بلند جین

دامن زنانه جین

دامن مجلسی لی

دامن لی

دامن جین زنانه

دامن شیک جین

مدل دامن اسپرت

دامن دخترانه جین

دامن زنانه لی

دامن بلند جین

دامن لی بلند

دامن زیبا جین

دامن اسپرت و شیک

دامن لی زنانه

دامن جین شیک و جدید

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل دامن لی را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دامنی با طرح و رنگ زیبا را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو